Skocz do zawartości

Kubota M135GX IV + AgroLift 3m


Dodi

Jakoś to jeździ.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Miałem rok temu na testach, d*py nie urywało. Drzwi tłukły bo zamek nie trzymał, klima nie dawała rady chłodzić kabiny, schowków zero. Spalanie jako tako w gruberze. Lekkie to i nie zachęca DPF. Mimo że mam dilera że 20km od domu wybrałem co innego.

Odnośnik do komentarza

One mają bardzo nisko klamkę i może przez to, wystarczy się oprzeć o drzwi siedząc na miejscu pasażera i robi się szpara u góry

Odnośnik do komentarza

Spalanie małe. Na 1ha gruberowania przy prędkości 14km/h i głębokości około 15cm spalił 6litrow. Zalany do pełna i później zdziwiłem się przy dystrybutorze. I to tyle plusów. Na wadze z balastem wyskoczyło mu 7180kg (płyn w kołach). Balast 600kg. Klima dawała radę, bez zastrzeżeń. Promień skrętu jak w moim fendzie więc nie ma co się podniecać. Zakresy wchodzą bardzo ciężko, fotela lepszego nie można dobrać a w Cormicku mam o niebo wygodniejszy. Hydraulika w Cormicku też wydaje się lepsza bo z prasą też była okazja go sprawdzić. Czekam na M6. 

@mickas092 co wybrałeś? Czekam jeszcze na ariona. 

Edytowane przez Dodi
Odnośnik do komentarza

14km/h w gruberze na kółku🤔 i 15cm.  To wy tam wcale kamieni nie macie?  Ja bym nie zdążył kolków zakładać. Ja robiłem 9-10 to max.  I to na sprężynach.a ziemia na ramę leciała. 

Odnośnik do komentarza

Kamieni niewiele. Na 10ha jedna śruba. Może nie strzelają przez dużą wilgoć w glebie. Na polu mam jeszcze pszenicę bo nie da się wjechać. 

Odnośnik do komentarza

T6.125 S. To samo co @sumek666 . Waga bez balastu z 3/4 zbiornika paliwa prawie 6.5t, żadnego płynu w kołach i obciążników bo jest tuż. Bez dpfa, samo ad blue. Kabina duża. Podstawowe oświetlenie robocze wystarczajace do roboty po nocy w dodatku ledowe. Obawiałem się trochę skrzyni EC bo jednak Kubota na 24 biegi a nh 16 lub 17 e Eco ale biegi są dobrze zestopniowane. Na 17 Eco leci ponad 43km/h 🙂

Odnośnik do komentarza

U kolegi jeździłem mgx drugiej serii. Fajny ciągnik, kuboty są dosyć prostymi i przemyślanymi ciągnikami. W kabinie trochę słabo i brak regulacji czułości rewersora. Jeżeli miał bym wybierać między Kubota a NH to na ten moment nie wiem co bym wybrał. NH większy gabarytowo ale Kubota raczej pewniejsza w eksploatacji

Odnośnik do komentarza

ciekawe ile realnie jechałeś bo Głupota w serii GX nie ma radaru żeby pokazywał procentowy poślizg kół do tego w RPT czytałem jak ją mierzyli to 109 km osiągała 😄

Odnośnik do komentarza

Tu żeby 40km/h złapał to na najwyższych obrotach. Średnio 33km/h leciał bez piłowania. I procentowy poślizg kół czasem wyskakiwał na kokpicie więc uważam że prędkość realna. Tatko jeździł z rozsiewaczem obok mnie i prędkości się pokrywały. 

Odnośnik do komentarza

kuboty mają bardzo niski moment obrotowy byle górka i zdychaja, przynajmniej m5111 która miałem na testach, kabina mała, pasażer nie ma miejsca na nogi skrzynia manualna szarpie ale to może brak wprawy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Bambi14 napisał:

kabina mała, pasażer nie ma miejsca na nogi

Jak w większości dzisiejszych nowych kabinach

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin
Bambi14 napisał:

kuboty mają bardzo niski moment obrotowy byle górka i zdychaja, przynajmniej m5111 która miałem na testach, kabina mała, pasażer nie ma miejsca na nogi skrzynia manualna szarpie ale to może brak wprawy

nie skrzynia a sprzęgło w m7060 ok pół roku uczyłem się sprzęgła. dziś twierdzę że działa bardzo fajnie ale jak się przesiadłem z c330 to był dramat nie potrafiłem jeździć ciągnikiem. przyjechał chłopak z centrali pokazał jak się posługiwać sprzęgłem i wio. przy ladowaczu bardzo fajnie działa


Dodi napisał:

Tu żeby 40km/h złapał to na najwyższych obrotach. Średnio 33km/h leciał bez piłowania. I procentowy poślizg kół czasem wyskakiwał na kokpicie więc uważam że prędkość realna. Tatko jeździł z rozsiewaczem obok mnie i prędkości się pokrywały. 

serio? nawet moja mała Kubota m7060 ma ograniczenie obrotów na najwyższym biegu i jest kaganiec przez co 40km osiąga przy 1800 obrotów. duża 53 leci przy 1700


mickas092 napisał:

Miałem rok temu na testach, d*py nie urywało. Drzwi tłukły bo zamek nie trzymał, klima nie dawała rady chłodzić kabiny, schowków zero. Spalanie jako tako w gruberze. Lekkie to i nie zachęca DPF. Mimo że mam dilera że 20km od domu wybrałem co innego.

przy 34 stopniach na dworze zarówno m7060 jak i m7 spokojnie działa klima na 1 biegu. wystarczająco na mnie i moje 80kg w kabinie. przy 2 osobach trzeba już dać 2 bieg żeby było komfortowo

Odnośnik do komentarza

Jak już kiedyś pisałem (nie dotyczy M7) Kubota swoje parametry z katalogu osiąga wysoko powyżej 1800 obrotów. Moc maksymalna często przy 2200 obrotów. Także tego... 

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, cccepik napisał:

pokaż gdzie tam jest radar po procentowego poślizgu kół bo jestem ciekawy

Już lece do Pałecznicy żeby coś Ci udowodnić. W tej generacji był. Przynajmniej serwisant jeżdżąc ze mną pokazywał te funkcje. Beczek którą ma generację bo domniemam, że jego ciągnikiem się wzorujesz? Pewnie II   

@sumek666 tu pracowała cały czas na  1650 obrotów. I nie zdychała jakoś bardzo pod górki. 

Edytowane przez Dodi
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...