Felga R17,5 w C-360
 

Felga R17,5 w C-360

  • 3048 wyświetleń

Takie moje pomysly powoli realizowane. Felgi z dostawczaka 17.5 przerobione pod rozstaw 60. Tylko jakie opony założyć? W planach było 235 albo 245.





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 299 6112

jakieś z bieżnikiem 😃 żeby ciągnik jechał gdzie koła prowadzą a nie gdzie koła poniosą 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

mam na 16 z bierznikiem samochodowym i nie mam problemu z jazda .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 299 6112

miałem w 7211 bez tura na samochodowych 16 to nie szło jechać na błocie czy po deszczu drogą bo rzucało na boki -ślizgał się to samo na polu . Po suchym bez różnicy 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

Po błocie to się nie jeździ u mnie. Założę prowadzace☺


Głównie chodzi o to żeby nie pekały felgi przy turze i żeby tak nie wpadał przodem na miękkim.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184

Masz płaską tarczę więc mocarne to nie będzie. Raczej  bardzo podatne na wypaczenia. Najmocniejsze co można zrobić to miks osi z serią ciężką w gratisie amortyzacja przodu. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

kurcze tu jest blacha 8 pełna. W 16 były blachy 6 i to jeszcze gwiazda. Myślę że wytrzyma. Takie felgi zakładają do przyczep I ładuje po 8t

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 4529 16823

Nie myślałeś o felgach od ostrówka? i nie mam na myśli balonów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

wiem o które Ci chodzi. Podliczyc felgi dętki jakieś szersze opony to też nie będzie tanio. A ile one mają nośności? No i opona 750.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184

W przyczepie koła nie są pochylone tak jak ciągniku, jednak próbuj. Najtańszą przeróbką jest opona 9,0. Najlepszą mix osi od serii ciężkiej bo dostajesz inne piasty sporo mocniejsze. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kacperkuj-pom
  • 67 426

Jedyne co to balonówki trzeba było założyć najlepiej z prowadzeniem i to jedynie żeby się nie zapadała bo co do wytrzymałość jak chcesz tonę wozić to żeby to wzmocnić to musisz ciągnik zmienić 500 kg wytrzymuje oryginał bez problemu jak jest sprawny i smarowany

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

Felgi pod balonowki to około 200 zł szt. Do tego dętki. Opony raczej ładnych używek nie znajdę. A tu mi felgi wyszły 600 zl A opony na wulkanizacja mi powiedział że mogę sobie za darmo wziąść bo oni muszą je utylizowac.


Ja dużych siezarow nie woze łyżkę mam 1m i widły tak samo A już druga felga jest na wykończeniu. Przy lądowaniu podłoża w miejscu gdzie była pryzma potrafił przód siąść. Zobaczę w praktyce jak się to będzie sprawowało


Acha i kolejny plus to się ciągnik trochę podniesie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184

Ale opona jest płaska, w 60 i małych zetorach to niedopuszczalne. Musiał byś zamontować zupełnie inny typ zwrotnic o innych pochyleniach. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

A co się stanie jak będę jeździł na płaskich oponach. Znajomy ma w 60 opony z busa 225 już chyba z 10 lat. użytkowany dość intensywnie i nic się nie dzieje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184

Nerwowe prowadzenie przy skręcaniu, większe obciążenie krańca opony = niższa ładowność. Do płaskich opon to zwrotnica z kontami jak w 385. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

jak opony mają nosnosc po 2.5t to o ile spadnie nośność ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
izydor6280

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 898 8101

napędową sobie załóż a nie prowadzącą, bo w takiej bieżnik zaraz Ci się zaklei

parę ładnych 245/70 chętnie bym przytulił, jak tak chętnie oddają :D
 

 

nie wiem co takiego cudownego ludzie widzą w tych 15.3, bieżnik zwykle transportowy,  a jodła czy pasek o wiele droższa, do tego tylko w trzech rozmiarach a to tak małego ciągnika założy jeden, o wiele lepszym rozwiązaniem jest 16 i opon w opór, czy to nowych czy używanych

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

No 16 też były w zamysle. wyszły by podobnie Jak tutaj. No najlepsza byłaby kostka. Ale na razie założę co dadzą. Misze jeszcze je pomalować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184
4 godziny temu, jedrus2020 napisał:

jak opony mają nosnosc po 2.5t to o ile spadnie nośność ?

Sprawdź ile procent bieżnika jest wciśnięta, po podwyższeniu o którym zapomniałem delikatnie zmieni się też kąt więc zmiana nośności może być niewielka. Wypowiadający się wyżej wrzucał zdjęcie 16 na 9.0 to dopiero wygląda mocarnie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

A taka jest różnica pomiędzy 205/75R16 a 265/70r17.5.

20200530_185119.jpg


jeśli chodzi o wysokość to jest 68 do prawie 80

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

https://allegro.pl/oferta/10-0-75-15-3-kabat-12pr-opona-opony-polska-8425987917 czyli chcąc mieć oponę zbliżoną do 10./15.3 to powinna być założona 245/70 r17.5?dobrze mówię?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184

Dobrze, zamierzasz wzmacniać oś w punkcie sworznia poprzecznego ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

Nic nie zamierzam wzmacniać. Palet nie będę wozil. Mam starą oś więc ona tak łatwo nie pęka. kilka lat jeździli z turem nic się nie działo tylko felgi pekały.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 956 2184

Fela tam pęka bo jak skręcisz ciągnikiem to jest "przechylona"  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 132 1672

Ale fabryki nie będę poprawiał. Po prostu te nowe felgi są z gównolitu. Mam jedna nowa felge pronaru i jedna stara jak ten ciągnik. Nowa jedna pękła (urwała się gwiazda) kupiona nowa to zaczęła pękać po rencie i opona drze o oś. Stara felga nic nie pęka pomimo że jest dość mocno skorodowana przy rencie opony. Więc to nie jest wina konta ustawienia koła tylko jakości felg. Felgi są przeznaczone do 500 kg i tyle wytrzymuja.v

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj