Skocz do zawartości

Ursus c385 turbo silnik


gintekk

Chciałbym zapytać znawców tematu czy taki kolor tłoków jest normalny, może to słabo widać ale tłoki są jasne jakby wypalone a miejsca gdzie wtryskiwacze podają paliwo są ciemniejsze. Powodem ściągnięcia głowicy były nie szczelne zawory i wydmuchana uszczelka. Zawory mają taki białawy nalot i też są jakby wypalone zero sadzy na nich. Co może być przyczyną że zawory przestają być szczelne?


Rekomendowane komentarze

Dopiero tylko teraz zobaczyłem te odciśnięcia po zaworach bo na  żywo jakoś tego nie widać. Wtryski pójdą do sprawdzenia i się okaże czy lały. A czy zbyt mała dawka paliwa do ilości wtłaczanego powietrza może mieć wpływ na zbyt wysoką temperaturę spalin. Bo mam zamontowaną turbinę od belarusa tkr6 i póki była nowa to pompowała do 0.8bara i co za tym idzie pompa wtryskowa dawała pełną dawkę paliwa. Teraz turbina dostała takiego luzu że dmucha podczas normalnej pracy 0.3-0.4 bara a więc pompa wtryskowa daje za mało paliwa, to jest takie błędne koło.  Dlaczego te ruskie turbiny tak szybko się zużywają bo to już druga turbina w ciągu kilku lat a ciągnik nie pracuje jakoś bardzo dużo fakt że ma ciężko. Czy już te ruskie turbiny są tak kiepskiej jakości?

Odnośnik do komentarza

Kilka dni temu zamontowałem turbosprężarkę do U904 i też się okazało że jest jeden zawór podparty. Moja recepta jest taka żeby raz na rok zdjąć rurę z dolotu i posłuchać czy nie wali kompresją w dolot. U mnie też jest tendencja do podpierania zaworów i też zamontowałem turbo.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v