Skocz do zawartości

Tłok Ursusa C-330


Michał1994

Dodatkowy pierścień 😋

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Powinny być ok chociaż podobno sie popsuły z jakością ale ja osobiście tego nie wiem, na te chwile założyłbym Prime, złotecki, Chełmno premium albo Chełmno premium plus z tłokiem gorzyckim któryś z tych ale ważne żebyś zalał dobry olej i dotarł dobrze, teraz bym wlał turdus na dotarcie a potem mobil delvac lub orlen platinum ultor plus. 

Wrzuć więcej zdjęć chętnie oglądnę. Elegancka robota. 

Jakim sposobem będziesz wkładał tuleje? 

Pozdrawiam 

Edytowane przez Konrad1705787
1 godzinę temu, Konrad1705787 napisał:

Powinny być ok chociaż podobno sie popsuły z jakością ale ja osobiście tego nie wiem, na te chwile założyłbym Prime, złotecki, Chełmno premium albo Chełmno premium plus z tłokiem gorzyckim któryś z tych ale ważne żebyś zalał dobry olej i dotarł dobrze, teraz bym wlał turdus na dotarcie a potem mobil delvac lub orlen platinum ultor plus. 

Wrzuć więcej zdjęć chętnie oglądnę. Elegancka robota. 

Jakim sposobem będziesz wkładał tuleje? 

Pozdrawiam 

 

IMG_20200113_190835.jpg

5 godzin temu, mds212 napisał:

Nic to nie da jedynie zwiekszy opory i zamaist wiecej mocy bedzie mniej xD

Tu nie chodzi o moc o żywotność 

5 godzin temu, zetorlublin7341 napisał:

dawaj turbo :)

Turbo do c330 to nie lada wyczyn jeśli nie będzie chłodzenia tłoków pochodzi góra 2 lata przy oszczędnej jeździe 

55 minut temu, pawel_rawa napisał:

6 pierścieni??? a dopiero co miałem rozebranego zetora 8111 (woda poszła do oleju) i tam są tylko 3

 

teraz to głowice wyrwie ze szpilek

 

Jak wyrwie u c330 to porobię zdjęcia i wstawię, to będzie hit😋

  • Haha 1
43 minuty temu, MarcinZetor8011 napisał:

Najlepszy sposób żeby zwiększyć żywotność to po prostu nie jeździć.

Jak nie będziesz jeździć to jeszcze gorzej dla silnika 

41 minut temu, Adi96 napisał:

Bezsensu przeróbka? Co ty będziesz nim robił że żywotność zwiększasz? Jedynie tarcie się zwiększy a z tym temperatura.

Zobaczymy po kilku latach czy to naprawdę bez sensu, przy tłokach podnośnikowych też to się wydaje bez sensu😋 a jednak ma plusy 

Edytowane przez Michał1994
6 minut temu, jaco512 napisał:

Kto widział w podnośniku 6 pierścieni? Popatrz na zestawy różnych firm.. 3 góra 4 pierścienie i silniki wytrzymują po 30tys godzin.. Zamiast tego większe znaczenie ma materiał użyty na tłoki i tuleje niż dokładanie następnych pierscionków..

W podnośniku wystarczy dołożyć 1 i już są efekty. Widziałeś tłok silnika zetor 50. Orginalnie posiada 6 pierscieni. 

Ja bym tego w ogóle nie wkładał do cylindra. Dwa uszczelniająco - zgarniające po sobie to skąd olej pomiędzy nimi a jak już jest to na wymiarze tłoka w tamtym miejscu niema miejsca na zgarnięty olej... Pierścień uszczelniający w czystym aluminium i ten już w ogóle chyba bez smarowania... Remontowy założony od razu - macie pomysły na dodatkową robotę.

A. W zetorze 50 miałeś same żeliwne pierścienie jak dobrze pamiętam...

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v