Michał1994 25 Opublikowano 22 Lutego 2020 3 godziny temu, Konrad1705787 napisał: Zestawy nowe zakładasz? Nowe nowe 1 godzinę temu, stempos1980 napisał: Sam robiłeś? Tokarz dorabiał 36 minut temu, przekręt napisał: żeby tylko teraz wału nie ukręciło ! Tak napewno 😉 głównie chodzi o żywotność. Lepsza kompresja Odnośnik do komentarza
przekręt 150 Opublikowano 22 Lutego 2020 taki tuning to 30 lat temu robiłem w motorynce Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 22 Lutego 2020 43 minuty temu, przekręt napisał: taki tuning to 30 lat temu robiłem w motorynce W motorynce to napewno urwało wał i po tuningu.. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 22 Lutego 2020 Na dole tłoka dałoby się jeszcze dorobić ze 3 pierścienie, kompresja wtedy była by kosmos. Ale ci inżynierowie co to projektowali to jednak głupi byli, tyle miejsca zmarnować Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 22 Lutego 2020 22 minuty temu, Konrad1705787 napisał: Jakiej marki zestawy? Mahle Odnośnik do komentarza
Konrad1705787 12 Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) Powinny być ok chociaż podobno sie popsuły z jakością ale ja osobiście tego nie wiem, na te chwile założyłbym Prime, złotecki, Chełmno premium albo Chełmno premium plus z tłokiem gorzyckim któryś z tych ale ważne żebyś zalał dobry olej i dotarł dobrze, teraz bym wlał turdus na dotarcie a potem mobil delvac lub orlen platinum ultor plus. Wrzuć więcej zdjęć chętnie oglądnę. Elegancka robota. Jakim sposobem będziesz wkładał tuleje? Pozdrawiam Edytowane 22 Lutego 2020 przez Konrad1705787 Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 23 Lutego 2020 1 godzinę temu, Konrad1705787 napisał: Powinny być ok chociaż podobno sie popsuły z jakością ale ja osobiście tego nie wiem, na te chwile założyłbym Prime, złotecki, Chełmno premium albo Chełmno premium plus z tłokiem gorzyckim któryś z tych ale ważne żebyś zalał dobry olej i dotarł dobrze, teraz bym wlał turdus na dotarcie a potem mobil delvac lub orlen platinum ultor plus. Wrzuć więcej zdjęć chętnie oglądnę. Elegancka robota. Jakim sposobem będziesz wkładał tuleje? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
mds212 2152 Opublikowano 23 Lutego 2020 Nic to nie da jedynie zwiekszy opory i zamaist wiecej mocy bedzie mniej 1 1 Odnośnik do komentarza
pawel_rawa 32 Opublikowano 23 Lutego 2020 6 pierścieni??? a dopiero co miałem rozebranego zetora 8111 (woda poszła do oleju) i tam są tylko 3teraz to głowice wyrwie ze szpilek Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 23 Lutego 2020 5 godzin temu, mds212 napisał: Nic to nie da jedynie zwiekszy opory i zamaist wiecej mocy bedzie mniej Tu nie chodzi o moc o żywotność 5 godzin temu, zetorlublin7341 napisał: dawaj turbo Turbo do c330 to nie lada wyczyn jeśli nie będzie chłodzenia tłoków pochodzi góra 2 lata przy oszczędnej jeździe 55 minut temu, pawel_rawa napisał: 6 pierścieni??? a dopiero co miałem rozebranego zetora 8111 (woda poszła do oleju) i tam są tylko 3 teraz to głowice wyrwie ze szpilek Jak wyrwie u c330 to porobię zdjęcia i wstawię, to będzie hit😋 1 Odnośnik do komentarza
maciej 169 Opublikowano 23 Lutego 2020 Im więcej pierścieni tym więcej tarcia i mniej mocy czyli na 5 pierścieniach ciągnik może więcej palić paliwa niż na 3 jak w nowszych konstrukcjach Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 23 Lutego 2020 39 minut temu, maciej napisał: Im więcej pierścieni tym więcej tarcia i mniej mocy czyli na 5 pierścieniach ciągnik może więcej palić paliwa niż na 3 jak w nowszych konstrukcjach Nowsze to nie zawsze lepsze, pojeździmy zobaczymy😉 Odnośnik do komentarza
MarcinZetor8011 169 Opublikowano 23 Lutego 2020 Najlepszy sposób żeby zwiększyć żywotność to po prostu nie jeździć. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 23 Lutego 2020 Bezsensu przeróbka? Co ty będziesz nim robił że żywotność zwiększasz? Jedynie tarcie się zwiększy a z tym temperatura. Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) 43 minuty temu, MarcinZetor8011 napisał: Najlepszy sposób żeby zwiększyć żywotność to po prostu nie jeździć. Jak nie będziesz jeździć to jeszcze gorzej dla silnika 41 minut temu, Adi96 napisał: Bezsensu przeróbka? Co ty będziesz nim robił że żywotność zwiększasz? Jedynie tarcie się zwiększy a z tym temperatura. Zobaczymy po kilku latach czy to naprawdę bez sensu, przy tłokach podnośnikowych też to się wydaje bez sensu😋 a jednak ma plusy Edytowane 23 Lutego 2020 przez Michał1994 Odnośnik do komentarza
jaco512 1136 Opublikowano 23 Lutego 2020 Kto widział w podnośniku 6 pierścieni? Popatrz na zestawy różnych firm.. 3 góra 4 pierścienie i silniki wytrzymują po 30tys godzin.. Zamiast tego większe znaczenie ma materiał użyty na tłoki i tuleje niż dokładanie następnych pierscionków.. Odnośnik do komentarza
Michał1994 25 Opublikowano 23 Lutego 2020 6 minut temu, jaco512 napisał: Kto widział w podnośniku 6 pierścieni? Popatrz na zestawy różnych firm.. 3 góra 4 pierścienie i silniki wytrzymują po 30tys godzin.. Zamiast tego większe znaczenie ma materiał użyty na tłoki i tuleje niż dokładanie następnych pierscionków.. W podnośniku wystarczy dołożyć 1 i już są efekty. Widziałeś tłok silnika zetor 50. Orginalnie posiada 6 pierscieni. Odnośnik do komentarza
jaco512 1136 Opublikowano 23 Lutego 2020 Widziałeś tłok z Cumminsa, Jd, Perkinsa? Zamiast iść do przodu to się cofasz... Odnośnik do komentarza
DTaras 2053 Opublikowano 23 Lutego 2020 Ja bym tego w ogóle nie wkładał do cylindra. Dwa uszczelniająco - zgarniające po sobie to skąd olej pomiędzy nimi a jak już jest to na wymiarze tłoka w tamtym miejscu niema miejsca na zgarnięty olej... Pierścień uszczelniający w czystym aluminium i ten już w ogóle chyba bez smarowania... Remontowy założony od razu - macie pomysły na dodatkową robotę.A. W zetorze 50 miałeś same żeliwne pierścienie jak dobrze pamiętam... 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się