Skocz do zawartości

Tłok Ursusa C-330


Michał1994

Dodatkowy pierścień 😋

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

3 godziny temu, Konrad1705787 napisał:

Zestawy nowe zakładasz? 

Nowe nowe

1 godzinę temu, stempos1980 napisał:

Sam robiłeś?

Tokarz dorabiał 

36 minut temu, przekręt napisał:

żeby tylko teraz wału nie ukręciło !

Tak napewno 😉 głównie chodzi o żywotność.  Lepsza kompresja 

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, przekręt napisał:

taki tuning to 30 lat temu robiłem w motorynce

W motorynce to napewno urwało wał i po tuningu.. 

Odnośnik do komentarza

Na dole tłoka dałoby się jeszcze dorobić ze 3 pierścienie, kompresja wtedy była by kosmos. Ale ci inżynierowie co to projektowali to jednak głupi byli, tyle miejsca zmarnować

Odnośnik do komentarza

Powinny być ok chociaż podobno sie popsuły z jakością ale ja osobiście tego nie wiem, na te chwile założyłbym Prime, złotecki, Chełmno premium albo Chełmno premium plus z tłokiem gorzyckim któryś z tych ale ważne żebyś zalał dobry olej i dotarł dobrze, teraz bym wlał turdus na dotarcie a potem mobil delvac lub orlen platinum ultor plus. 

Wrzuć więcej zdjęć chętnie oglądnę. Elegancka robota. 

Jakim sposobem będziesz wkładał tuleje? 

Pozdrawiam 

Edytowane przez Konrad1705787
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Konrad1705787 napisał:

Powinny być ok chociaż podobno sie popsuły z jakością ale ja osobiście tego nie wiem, na te chwile założyłbym Prime, złotecki, Chełmno premium albo Chełmno premium plus z tłokiem gorzyckim któryś z tych ale ważne żebyś zalał dobry olej i dotarł dobrze, teraz bym wlał turdus na dotarcie a potem mobil delvac lub orlen platinum ultor plus. 

Wrzuć więcej zdjęć chętnie oglądnę. Elegancka robota. 

Jakim sposobem będziesz wkładał tuleje? 

Pozdrawiam 

 

IMG_20200113_190835.jpg

Odnośnik do komentarza

6 pierścieni??? a dopiero co miałem rozebranego zetora 8111 (woda poszła do oleju) i tam są tylko 3


teraz to głowice wyrwie ze szpilek

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, mds212 napisał:

Nic to nie da jedynie zwiekszy opory i zamaist wiecej mocy bedzie mniej xD

Tu nie chodzi o moc o żywotność 

5 godzin temu, zetorlublin7341 napisał:

dawaj turbo :)

Turbo do c330 to nie lada wyczyn jeśli nie będzie chłodzenia tłoków pochodzi góra 2 lata przy oszczędnej jeździe 

55 minut temu, pawel_rawa napisał:

6 pierścieni??? a dopiero co miałem rozebranego zetora 8111 (woda poszła do oleju) i tam są tylko 3

 

teraz to głowice wyrwie ze szpilek

 

Jak wyrwie u c330 to porobię zdjęcia i wstawię, to będzie hit😋

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Im więcej pierścieni tym więcej tarcia i mniej mocy czyli na 5 pierścieniach ciągnik może więcej palić paliwa niż na 3 jak w nowszych konstrukcjach

Odnośnik do komentarza
39 minut temu, maciej napisał:

Im więcej pierścieni tym więcej tarcia i mniej mocy czyli na 5 pierścieniach ciągnik może więcej palić paliwa niż na 3 jak w nowszych konstrukcjach

Nowsze to nie zawsze lepsze, pojeździmy zobaczymy😉

Odnośnik do komentarza

Bezsensu przeróbka? Co ty będziesz nim robił że żywotność zwiększasz? Jedynie tarcie się zwiększy a z tym temperatura.

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, MarcinZetor8011 napisał:

Najlepszy sposób żeby zwiększyć żywotność to po prostu nie jeździć.

Jak nie będziesz jeździć to jeszcze gorzej dla silnika 

41 minut temu, Adi96 napisał:

Bezsensu przeróbka? Co ty będziesz nim robił że żywotność zwiększasz? Jedynie tarcie się zwiększy a z tym temperatura.

Zobaczymy po kilku latach czy to naprawdę bez sensu, przy tłokach podnośnikowych też to się wydaje bez sensu😋 a jednak ma plusy 

Edytowane przez Michał1994
Odnośnik do komentarza

Kto widział w podnośniku 6 pierścieni? Popatrz na zestawy różnych firm.. 3 góra 4 pierścienie i silniki wytrzymują po 30tys godzin.. Zamiast tego większe znaczenie ma materiał użyty na tłoki i tuleje niż dokładanie następnych pierscionków..

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, jaco512 napisał:

Kto widział w podnośniku 6 pierścieni? Popatrz na zestawy różnych firm.. 3 góra 4 pierścienie i silniki wytrzymują po 30tys godzin.. Zamiast tego większe znaczenie ma materiał użyty na tłoki i tuleje niż dokładanie następnych pierscionków..

W podnośniku wystarczy dołożyć 1 i już są efekty. Widziałeś tłok silnika zetor 50. Orginalnie posiada 6 pierscieni. 

Odnośnik do komentarza
Ja bym tego w ogóle nie wkładał do cylindra. Dwa uszczelniająco - zgarniające po sobie to skąd olej pomiędzy nimi a jak już jest to na wymiarze tłoka w tamtym miejscu niema miejsca na zgarnięty olej... Pierścień uszczelniający w czystym aluminium i ten już w ogóle chyba bez smarowania... Remontowy założony od razu - macie pomysły na dodatkową robotę.

A. W zetorze 50 miałeś same żeliwne pierścienie jak dobrze pamiętam...

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v