Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 2822 wyświetleń




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

głowice oryginalne, ale przerobione na duże zawory i pod turbo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258

a co pod turbo uległo zmianie ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Głowice natryski tlokow kolektor wydechowy pompa wtryskowa korbowody 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 228 638

Podasz końcowy koszt przeróbek tego ciągnika?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 154 972

chyba sam autor już nie liczy kosztów, bo ciężko wycenić prace przeplecioną z hobby i pasją... :D to są rzeczy bezcenne a na pewno nie opłacalne dla nikogo kto by chciał to zlecić zamiast samemu siąść o myśleć... bo oprócz czasu na toczenie spawanie i skręcanie, to ogrom czasu zabiera przemyślenie i przeliczenie pewnych rozwiązań i sposobów w jaki spiąć (nie zdrutować) części które nie są z jednej rodziny...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek3
  • 228 638
marobas napisał:

chyba sam autor już nie liczy kosztów, bo ciężko wycenić prace przeplecioną z hobby i pasją... :D to są rzeczy bezcenne a na pewno nie opłacalne dla nikogo kto by chciał to zlecić zamiast samemu siąść o myśleć... bo oprócz czasu na toczenie spawanie i skręcanie, to ogrom czasu zabiera przemyślenie i przeliczenie pewnych rozwiązań i sposobów w jaki spiąć (nie zdrutować) części które nie są z jednej rodziny...

To wiem, ale ciekawi mnie ile taka przeróbka będzie kosztowała finalnie, oczywiście ja nigdy bym nie inwestował w taki ciągnik, ale jak widać Mariusz ma pomysł, fundusze i czas na takie hobby więc jak najbardziej czekam na efekt końcowy i podliczenie kosztów 😉 Tak z czystej ciekawości po prostu 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Koszta będą duże i raczej zostaną dla mnie, co do liczenia to liczę bo sam jestem ciekawy ile mnie to będzie kosztowało 😊 zlecenie czegoś takiego napewno nie jest opłacalne, dokładnie traktuje to jako spełnienie jednego ze swoich wielkich marzeń  blok jest rozwiercony pod zetora tyleje 102mm tłoki pod turbo

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 625 4648

na koniec projektu dobrze by było zobaczyć na hamowni ile ten motor wypluje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 1887 7459

z turbem to raczej na ile fantazji będzie miał Mariusz.Do gabarytów 60 to myślę że max 70 parę, więcej to nie ma sensu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemekuliski
  • 50 1019

gabaryt może byc Jak w Proximie bo Proxima to wersja rozwojowa 4011 a tam siedzi 120 koni nawet ;p tylko tylny most raczej mocniejszy musiałby być bo nie wykorzystana by była ta moc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Oscyluję w granicach 70km więcej nie ma to sensu i nie ma sensu aż tak silnika obciążać. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 645 3955

Wałek raczej seryjny nie jest... Może warto krzywki jeszcze poprawić? W sensie walki z momentem...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetorlublin7341
  • 575 2793
DTaras napisał:

Wałek raczej seryjny nie jest... Może warto krzywki jeszcze poprawić? W sensie walki z momentem...

ja bym jeszcze zmienne fazy rozrządu walnął ;) Mariusz będziesz dawał intercoller?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258
10 godzin temu, mariusz(ZDUN) napisał:

Głowice natryski tlokow kolektor wydechowy pompa wtryskowa korbowody 

ale w głowicach co pod turbo zmienione oprócz zaworów ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 645 3955

zetor - a na hu że się zapytam? To mocy nie robi...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 625 4648

ile takie rozwiercenie bloku w zakładzie z 95mm na 102mm???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 277 3032

Pełna obróbka bloku planowanie rozwiercani i osiowanie 600zl ale to po znajomosci

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 645 3955

Tak, głupio chyba, zapytam: 4ct107 tam nie idzie zastosować? Albo choć sw266. A może lepiej ten drugi....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258

nie bo to ma 360 , znaczy obudowy od 360 i co tam jeszcze się uda zostawić , z silnika 360 jak widzisz blok , głowice, korbowody  i wał  zostają , jeszcze wałek rozrządu i koła rozrządu .

 

A ze skrzyni to oprócz obudowy to chyba nawet opiłki nie zostaną 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 645 3955

Śledzę i ja ten kierunek. Nie mniej skoro jest 360 3p... Może temat na inny projekt😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 625 4648

jest a może raczej był projekt 60tki z 4p i przednim napędem ale coś ucichło

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258

bo brak potencjalnych nabywców , małorolni nie kupili by a dla PGRów to seria ciężka , a rozdrabniać się na małą ilość sztuk to nie było po co ... jednak 362 dali radę zrobić ale to wiadomo tylko na export 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 645 3955

Czasem trzeba aby dobrze wałkiem kręcił albo hydraulikę pędził i nie trzeba masy...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj