Skocz do zawartości

Fendt 818 - vario ml160



Jak widać na załączonym obrazku, planetarke szlak trafił :/ Odrazu robimy kapitalna regenerację skrzyni i kolejne 9 000 H będzie jeździć :)
Co widzimy na zdjęciu Fendt 818 - vario ml160?

Ciągnik Fendt 818 Vario pracuje w polu, wyróżniając się zaawansowaną skrzynią biegów Vario ML160, która pozwala na płynną jazdę i precyzyjny dobór prędkości roboczej. Napędzany przez silnik o mocy 180 KM z sześciocylindrową konstrukcją, Fendt 818 zapewnia wysoką wydajność i efektywność na dużych gospodarstwach. Wytrzymała konstrukcja oraz maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 8700 kg umożliwiają efektywną współpracę z ciężkim sprzętem rolniczym. W tle widoczna jest maszyna towarzysząca, która wspiera transport płodów na polu, podkreślając wszechstronność tego modelu w codziennej pracy rolniczej.


Rekomendowane komentarze

cheecko napisał:

Powiedzmy że chce kupić jakiegoś fendta czy jest w stanie ktoś od was zrobić inspekcje egzemplarza jeśli znajduje się poza granicami Polski?

Skontakuj się zemna 534 989 681


Pietras892 napisał:

Macie dostęp do nowych części czy robicie przeszczepy?

Klient nasz pan, chesz nowe serce masz nowe, chcesz przeszczep to też zrobimy. Niema ograniczeń

  • Like 1
14 minut temu, Pietras892 napisał:

Macie dostęp do nowych części czy robicie przeszczepy?

Agco już oficjalnie nie sprzedaje części do vario, w katalogu widnieje tylko dwie pozycje do skrzyni:

Skrzynia regenerowana(na wymianę) 

Skrzynia nowa

Więc jeśli macie części nowe to pytanie jakiej są produkcji? Bo to że używane można kupić to wiadomo(na zachodzie często nie kupują regenerowanych z fabryki tylko nowe fabrycznie i serwisy niemieckie sprzedają skrzynie i rozbiera się na części)

PATr napisał:

14 minut temu, Pietras892 napisał:

Macie dostęp do nowych części czy robicie przeszczepy?

Agco już oficjalnie nie sprzedaje części do vario, w katalogu widnieje tylko dwie pozycje do skrzyni:

Skrzynia regenerowana(na wymianę) 

Skrzynia nowa

Więc jeśli macie części nowe to pytanie jakiej są produkcji? Bo to że używane można kupić to wiadomo(na zachodzie często nie kupują regenerowanych z fabryki tylko nowe fabrycznie i serwisy niemieckie sprzedają skrzynie i rozbiera się na części)

Nie wiem jakim katalogiem dysponujesz, ale ja cały czas mogę kupić części nowe oryginalne ;) Pozatym jak mamy zbudowaną dosyć pokaźna bazę części to też nie jest to problem dla nas, a dodatkowo z czasem i doświadczeniem to dużo części kupuje bezpośrednio od producenta, agco wali duża marze


Roman176 napisał:

2 minuty temu, agromichal napisał:

Klient nasz pan

a tam d*pa, klient = kasa 😎     

powiedz mi czy feduw nowych nie zaczyna zabijać downsizing i eco czy te fendt y nowe bd takie toporne jak stare ?

Nie dokonca kasa. Klient podejmuje decyzje co zakłada, ja tyloo montuje to co on chce. Wielkość silników to jedynie wymysły uni... Wiadomo, że stare many chodziły bardzo długo, z deutzem był problem, ale wrócili do mana i oby jak naj dłużej

3 minuty temu, agromichal napisał:

Nie dokonca kasa. Klient podejmuje decyzje co zakłada, ja tyloo montuje to co on chce. Wielkość silników to jedynie wymysły uni... Wiadomo, że stare many chodziły bardzo długo, z deutzem był problem, ale wrócili do mana i oby jak naj dłużej

wiem to miał być komplement ... widać jak się udzielasz  szkoda ze jesteś z drugiego końca  Polski,  czyli nie masz przypadków ze zniszczyła ich unia ?  trzyma fason fendt 

Mikruss napisał:

a czy jest u Ciebie mozluwosz kupna pojedynczych czesci np. tloczkow do pompy od vario?

Haha, no widzę, że ktoś próbuje naprawić vario ale tloczki się wysypały i jest to jedna niewielu części które są niedostępne. Podałem wyżej numer tel, zadzwoń dogadamy się.


Roman176 napisał:

3 minuty temu, agromichal napisał:

Nie dokonca kasa. Klient podejmuje decyzje co zakłada, ja tyloo montuje to co on chce. Wielkość silników to jedynie wymysły uni... Wiadomo, że stare many chodziły bardzo długo, z deutzem był problem, ale wrócili do mana i oby jak naj dłużej

wiem to miał być komplement ... widać jak się udzielasz  szkoda ze jesteś z drugiego końca  Polski,  czyli nie masz przypadków ze zniszczyła ich unia ?  trzyma fason fendt 

Jakbym był z drugiego końca Europy to byłby faktycznie problem, teraz przejchac Polskę da się w niecałą noc więc odległość żaden problem :D

Mikruss napisał:

kolega robil fendta 820 vario.

Uszczelnienia itp dostal a tloczki byly potrzebne i chyba ze 3 szt ale dostal uzywki. A winne w sumie bylo bylo 1 lozysko co sie posypalo....i przez to narobilo sie balaganu.

Ogolnie sam chyba bede szukal moze czegos z uwalonym vario bo to najtansze w naprawie chyba....

Jeśli umie zrobić, bo wymiana samych łożysk i uszczelniaczy niestety mało przedłuża życie...

Toz to zwykly hydrostat a nie technologia z kosmosu.... Jak w kazdym innym rozchodzi sie tylko o dostepnosc czesci. Do ladowarek czesci bez problemu sa dostępne ale przy ciagnikach sie wycwanili i czesci brak czy to fendt deutz new holland i cala reszta i w wiekszosci trzeba sie ratowac gruzem z rozbiorek. Jak masz dostep do nowych to chwala Ci.

Kolega robil hydro w xeronie z lat 90tych jednym z pierwszych to tam byla jazda konkretna bo nawet uzywek nie ma...

Mikruss napisał:

Toz to zwykly hydrostat a nie technologia z kosmosu.... Jak w kazdym innym rozchodzi sie tylko o dostepnosc czesci. Do ladowarek czesci bez problemu sa dostępne ale przy ciagnikach sie wycwanili i czesci brak czy to fendt deutz new holland i cala reszta i w wiekszosci trzeba sie ratowac gruzem z rozbiorek. Jak masz dostep do nowych to chwala Ci.

Kolega robil hydro w xeronie z lat 90tych jednym z pierwszych to tam byla jazda konkretna bo nawet uzywek nie ma...

Zwykły nie zwykły, trzeba go dobrze złożyć żeby chodził długo. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v