Skocz do zawartości

Ursus C-360



Mój mały pomocnik przy dużym projekcie 😊

  • Like 4



Rekomendowane komentarze

w taki projekcie nie liczy się koszt. tylko to że jakby nie było tak starą konstrukcję da się jednak udoskonalić a nie jak ogólnie się twierdzi że nic już nie można tu poprawić. pierwszy taki projekt będzie bardzo drogi ale jakby się ktoś tym zainteresował i zaczął produkcję np. gotowych kitów do samodzielnej modyfikacji to wcale już tak drogo by nie było. Mariusz gratuluję pomysłu, chęci, i jestem pod wrażeniem wiedzy jaką posiadasz.

  • Like 4
22 godziny temu, mariusz(ZDUN) napisał:

Koszt będzie duży i z góry uprzedzam jak będę widział komentarze typu poco za co itp to nie będę nic dodawał aż do końca projekt jest bardzo poważny i w zasadzie trwa już około półtora roku ale długo zastanawiałem się czy os dodawać z tego. Ciągnik będzie miał przedni napęd carraro koła tylnie mam w tej chwili na 3p który jest w galerii najwięcej problemów mam a w zasadzie nie problemów tylko rozwiązań technicznych do pokonania z pół biegiem pod obciążeniem oraz trzecim reduktorem, ale pomalutku idzie to do przodu  wom będzie oczywiście niezależny z dwoma prędkościami 540 i Eco przystawka będzie zamocowania z tyłu tylnego mostu

Przedni napęd carraro 20.22 ?

Pompa ma w sobie pompkę zasilającą ale dodatkowo będzie pompa elektryczna.  Opadowo paliwo w nim nie pójdzie bo zbiornik będzie pod kabiną. Silnik będzie rozwiercony na 102 i tłoki turbo do tego natryski na denka, głowice są przerobione z c360 na duże zawory i gniazda do turbo, oraz gróbsze szpilki, kolektor wydechowy pod turbo ssący zostaje bo i tak powitrze będzie doładowane i wystarczy. oczywiście inna pompa , narazie zostają normalne końcówki pięcio otworowe zobaczymy jak to pójdzie ciśnienie wtrysku będzie podniesione na 220 bar pod tą pompę jak nie przejdzie testów dostanie inne końcówki.  do tego dwie pompy hydrauliczne z napędem z rozrządu. koła rozrządu idą do azotowana w celu utwardzenie zębów, żeby mogły przenieść obciążenie pomp. Korbowody nowego typu od zetora wał zostaje jest oryginalny będzie tylko wyszlifowany i blok wyosiowany dla 100%towej pewności działania układu korbowego.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v