Gość Opublikowano 2 Stycznia 2020 Ciągnik już złożony , jutro lakierowanie korpusów Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 stempos1980 napisał: Nakrętka poszła? Niestety. Robione było to równo pięć lat temu. jakiś pomysł na to zeby dłużej pochodziło.Bizon1201 napisał: Ciągnik już złożony , jutro lakierowanie korpusów No nie aż tak sie nie spieszy nie jest mi pilne. Odnośnik do komentarza
stempos1980 7953 Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) Nowa nakrętka oczywiście jak wałek jest dobry i spawarka.zrobił byś mi fotkę skrzyni od strony mostu Edytowane 2 Stycznia 2020 przez stempos1980 Odnośnik do komentarza
Nikita_Bennet 340 Opublikowano 2 Stycznia 2020 gdzieś jest fotka a raczej dwie - jedna ma nawiercony w nakrętce wałka otwór z gwintem i śrubę na inbusa która trzyma nakrętką. Druga fotka jest chyba z przyspawaną nakrętką na zwykłą śrubę. Ogólnie jak mi padnie to też któryś z tych sposobów wykorzystam. Odnośnik do komentarza
bears 546 Opublikowano 2 Stycznia 2020 7 minut temu, stempos1980 napisał: Nowa nakrętka oczywiście jak wałek jest dobry i spawarka.zrobił byś mi fotkę skrzyni od strony mostu 6 minut temu, Nikita_Bennet napisał: gdzieś jest fotka a raczej dwie - jedna ma nawiercony w nakrętce wałka otwór z gwintem i śrubę na inbusa która trzyma nakrętką. Druga fotka jest chyba z przyspawaną nakrętką na zwykłą śrubę. Ogólnie jak mi padnie to też któryś z tych sposobów wykorzystam. Nic to nie da, i tak wyrwie i tak Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 stempos1980 napisał: Nowa nakrętka oczywiście jak wałek jest dobry i spawarka.zrobił byś mi fotkę skrzyni od strony mostu jak nie zapomnę to zrobie.bears napisał: 7 minut temu, stempos1980 napisał: Nowa nakrętka oczywiście jak wałek jest dobry i spawarka.zrobił byś mi fotkę skrzyni od strony mostu 6 minut temu, Nikita_Bennet napisał: gdzieś jest fotka a raczej dwie - jedna ma nawiercony w nakrętce wałka otwór z gwintem i śrubę na inbusa która trzyma nakrętką. Druga fotka jest chyba z przyspawaną nakrętką na zwykłą śrubę. Ogólnie jak mi padnie to też któryś z tych sposobów wykorzystam. Nic to nie da, i tak wyrwie i tak to jako ty masz pomysłNikita_Bennet napisał: gdzieś jest fotka a raczej dwie - jedna ma nawiercony w nakrętce wałka otwór z gwintem i śrubę na inbusa która trzyma nakrętką. Druga fotka jest chyba z przyspawaną nakrętką na zwykłą śrubę. Ogólnie jak mi padnie to też któryś z tych sposobów wykorzystam. trochę nie rozmumiem twoich rozwiązań. Odnośnik do komentarza
Nikita_Bennet 340 Opublikowano 2 Stycznia 2020 7 minut temu, bears napisał: Nic to nie da, i tak wyrwie i tak jak ciągnik chodził z 5 bronami 20 stkami to tato nakrętkę co roku wymieniał. Teraz jak są większe ciągniki to od ponad 10 lat jest spokój choć może luz już jakiś jest - jak przyjdzie robić skrzynię to jednak spawać nie będę a wstawię patent z nakrętką. Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Nikita_Bennet napisał: gdzieś jest fotka a raczej dwie - jedna ma nawiercony w nakrętce wałka otwór z gwintem i śrubę na inbusa która trzyma nakrętką. Druga fotka jest chyba z przyspawaną nakrętką na zwykłą śrubę. Ogólnie jak mi padnie to też któryś z tych sposobów wykorzystam. to znaczy pierwszego rozwionzania nie rozuniem. z drugim wiem. o co chodzi. Odnośnik do komentarza
Nikita_Bennet 340 Opublikowano 2 Stycznia 2020 daj maila to Ci wyślę fotkę bo nie wiem kto jest autorem. Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Nikita_Bennet napisał: 7 minut temu, bears napisał: Nic to nie da, i tak wyrwie i tak jak ciągnik chodził z 5 bronami 20 stkami to tato nakrętkę co roku wymieniał. Teraz jak są większe ciągniki to od ponad 10 lat jest spokój choć może luz już jakiś jest - jak przyjdzie robić skrzynię to jednak spawać nie będę a wstawię patent z nakrętką. mógł byś pokazać co i jak z tym patentem albo wytłumaczyć. Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Nikita_Bennet napisał: daj maila to Ci wyślę fotkę bo nie wiem kto jest autorem. djbobik_12345@wp.pl Odnośnik do komentarza
bears 546 Opublikowano 2 Stycznia 2020 17 minut temu, c330Mc360 napisał: to jako ty masz pomysł Nie mam bo nie ma pomysłu na to. Ktoś kto spawa nakrętkę do wałka to baran. Większość skrzyń jakich rozbierałem w M miała zespawaną nakrętkę która z resztą i tak była wyrwana. Każdy piszę o odkręcającej się nakrętce a tak naprawdę w większości przypadków po prostu zrywa nakrętkę z wałka i niszczy gwint a dopiero wtedy nakrętka spada z wałka. Odnośnik do komentarza
stempos1980 7953 Opublikowano 2 Stycznia 2020 To jest wina konstrukcjna przez ten tryb z skośnymi zębami i bardzo niema na to sposobu Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 czyli nie ma patentu na to. ciągnik aż tak cieżko nie pracuje w cyklopie w opryskiwaczu i rozsiewaczu nawozów. ale już pięć lat temu to robiłem. wcześniej robił tata. a przełożenie trybów na zwykła skrzynie. da się to zrobić. jak tak to co trzeba wymienić. bo obudowa jest ta sama tylko tryby inne z tego co sie orientowałem. Odnośnik do komentarza
stempos1980 7953 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Trzeba wymienić wszystko na zwykłą albo drugą zwykłą skrzynie zamontować Odnośnik do komentarza
bears 546 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Nie ma niestety, po prostu w starej wersji koło zębate opierało się na łożysku i przegrodzie a nakrętka spinała wszystko tylko w kupie, w M cała siła działa na nakrętkę i żadna siła jej tam nie utrzyma. Jak ktoś nie szarpie mocno to kilka lat spokojnie przejeździ bezawaryjnie Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 2 Stycznia 2020 szkoda kasy. chyba to zaspawam i ile po chodzi to bedzie. drugi raz zerwało nakrętkę i gwintu też nie ma na wałku. trzeba wymieniać i jedno i drugie. to zaryzykuke spawanie. Odnośnik do komentarza
tommmek 162 Opublikowano 2 Stycznia 2020 My to zaspawaliśmy 20 lat temu i trzyma ale jak mocno i w którym miejscu nie pamiętam. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2020 Jednka pierwsze wypusty 330 to były niezniszczalne ciągniki. Ja mam skrzynie oraz tylny most od nowości nie robione. Nie wyje biegi płynnie chodzą. A z wersją M przekombinowali i już nie jest to. Sąsiad ma 330 M i mówi że ciągle coś jest ze skrzynią. Odnośnik do komentarza
Mikruss 537 Opublikowano 3 Stycznia 2020 u ojca c330 z 69 roku godzin ile ma to nikt nie wie, w skrzyni to nie bylo nic robione tylko na ataku kiedys sruby scielo. Ciagnik niezniszczalny a ile on narobil to glowa mala i do tego z turem jeszcze. Odnośnik do komentarza
c330Mc360 44 Opublikowano 3 Stycznia 2020 te stare modele to i owszem wójek ma z tych pierwszych c 330 gdzie sprzegło jest na trzech łapkach i oś ma okrągłą i skrzynia chodzi jak złoto. Odnośnik do komentarza
Nikita_Bennet 340 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Dnia 2.01.2020 o 22:37, c330Mc360 napisał: szkoda kasy. chyba to zaspawam i ile po chodzi to bedzie. drugi raz zerwało nakrętkę i gwintu też nie ma na wałku. trzeba wymieniać i jedno i drugie. to zaryzykuke spawanie. fotkę wysłałem. Czy patent jest dobry - wątpię bo jednak masz tam napór trybu ze skośnymi zębami ale np u nas odkąd ciapek nie robi za jedyny ciągnik nie zaglądaliśmy do skrzyni. Sam się zastanawiam czy takiej nakrętki nie zrobić sobie a na wałku nie dać jeszcze otworu żeby się trzymała + loctie czy jak to się pisze. Natomiast dziwi mnie to że od razu zerwało nakrętkę. Nic nie wyczułeś? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się