Skocz do zawartości


Bez ładowacza po nieudanym remoncie, po nowym roku rozbieramy na nowo :P

Co widzimy na zdjęciu Fendt 309 LSA Turbomatik?

Ciągnik Fendt 309 LSA Turbomatik pokazany podczas pracy na placu gospodarstwa doskonale ilustruje jego zdolności manewrowe. Wyposażony w silnik o mocy 90 KM, zapewnia efektywną moc do zarządzania codziennymi zadaniami rolniczymi. Czterocylindrowy silnik o pojemności 4,4 litra, skonstruowany przez renomowanego producenta, umożliwia płynną i stabilną pracę nawet w trudniejszych warunkach terenowych. Skrzynia biegów Turbomatik, typowa dla tego modelu, zapewnia operatorowi większą kontrolę i precyzję podczas manewrowania. Fendt 309 LSA współpracuje z różnorodnymi maszynami towarzyszącymi, co czyni go wszechstronnym narzędziem w gospodarstwie. Dzięki swojej konstrukcji i wydajności, doskonale sprawdza się zarówno w pracach polowych, jak i transportowych, oferując rolnikowi niezawodność i komfort użytkowania.




Rekomendowane komentarze

9 minut temu, damianos95 napisał:

W tych modelach i silnikach MWM czesto nie pada uszczelka pod głowica a uszczelnienia pod tulejami cylindrów i ten sam objaw ogolnie idzie ogarnac tylko duzo roboty i wymieniac trzeba pod wszystkimi 4 ale spokoj na kolejne 20 lat

Dzięki kolego za podpowiedź to może i nam trzeba będzie zajrzeć do tych uszczelnień i wymienić.

też mam taki egzemplarz fendt.wiesz może czy w nim jest wajcha od zmiany prędkości hydrauliki (żółw zając) bo czytałem ze w niektórych modelach jest a nie mogę znaleźć u siebie.mam ładowacz i jest dość wolny.
też mam taki egzemplarz fendt.wiesz może czy w nim jest wajcha od zmiany prędkości hydrauliki (żółw zając) bo czytałem ze w niektórych modelach jest a nie mogę znaleźć u siebie.mam ładowacz i jest dość wolny.
mariez napisał:

też mam taki egzemplarz fendt.wiesz może czy w nim jest wajcha od zmiany prędkości hydrauliki (żółw zając) bo czytałem ze w niektórych modelach jest a nie mogę znaleźć u siebie.mam ładowacz i jest dość wolny.
też mam taki egzemplarz fendt.wiesz może czy w nim jest wajcha od zmiany prędkości hydrauliki (żółw zając) bo czytałem ze w niektórych modelach jest a nie mogę znaleźć u siebie.mam ładowacz i jest dość wolny.

W niektórych jest. Po prawej stronie obok schodków do kabiny.

15 godzin temu, mraukot napisał:

Jak był przegrzany, to na 99% uszczelnienia tuleji. Częsta przypadłość MWM.

Ciągnik nie był przegrzany więc tulei bym się nie czepiał, znajomy podpowiedział żeby wsypać proszku do uszczelnienia chłodnic może coś da bo tego płynu naprawdę mało co przepuszcza na 12h pracy to 2 litry max.

 

10 godzin temu, slawek74 napisał:

bamber sam robisz czy masz fachmana?

Sami robiliśmy. Kupiłem kamerkę jak teraz będziemy rozbierać to nagram co i jak i wrzucę filmik :)

7 godzin temu, mariez napisał:

też mam taki egzemplarz fendt.wiesz może czy w nim jest wajcha od zmiany prędkości hydrauliki (żółw zając) bo czytałem ze w niektórych modelach jest a nie mogę znaleźć u siebie.mam ładowacz i jest dość wolny.
też mam taki egzemplarz fendt.wiesz może czy w nim jest wajcha od zmiany prędkości hydrauliki (żółw zając) bo czytałem ze w niektórych modelach jest a nie mogę znaleźć u siebie.mam ładowacz i jest dość wolny.

W naszym takiej dźwigni nie ma a hydraulika chodzi dość szybko i nie sprawia problemów w ładowaczu, jedyny problem to że przy obrocie pługa unosi ładowacz i jest 5 wyjść z tyłu aa tylko dwa działają.

5 godzin temu, mariez napisał:

A jeszcze jedno pytanie.w tylu przy podnośniku są dwie dźwignie jedna to podejrzewam że blokada podnośnika A druga?

U nas jest ehr  i nie mamy tych dźwigni nagram filmik jakoś po świętach to zobaczycie co i jak :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v