Skocz do zawartości

Klawiatura Perkins



Prawie 10000h, a klawiatura jak nowa, zero nagaru. Pompa i wtryski też nie ruszane. Pozdro dla tych co piszą, że kupili ciągnik z przebiegiem 6-8 tyś. i musieli remont silnika robić, albo jak ktoś kupił to żeby się szykował do remontu bo przy tym przebiegu silnik już zużyty, wiele takich postów tu można przeczytać, co do końca nie jest prawdą i można ten mit obalić, chyba że ktoś masakrycznie nie dbał, oleju nie wymieniał albo lał coś ala superol.

 

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

nie wiem jak płyn ale na wodzie to odwrotnie jak poszła na tłoki to czyściutkie wszystko wypalone , może ten nagar co miałeś to z oleju nie przepalał dobrze , 

A teraz pomyśl na spokojnie masz uszczelkę między głowicą a blokiem kanały od wody/płynu i uszczelka przy nich trzyma, u ciebie wypadały broki i w tym miejscu ta sama uszczelka by puściła ?

Może miałeś coś nie tak z głowicą gdzieś pękła i tamtęty prędzej płyn ci szedł na tłoki . Jakby przez uszczelkę to musiałby w końcu być uszkodzona przy tulei .

 

Swoją drogą pechowy ten mtz twój za to że pronarowy oryginały z zssr nic się nie psuły , wszystkie pronary mtz co chodzą to silniki super no jeden miał problem z kołem zamachowym na gwarancji już zgłaszany ale to mtz on tak drga , a po paru latach sie okazało że koło ma bicie i wytarło pół księżyce ustalające wał korbowy . A drugi rok młodszy podnośnik coś nakombinowany że ten starszy podnosił ten sam pług a nowy nie (4 na resorze) 

A jeden kupił w 1992 przez kogoś prywatnie sprowadzonego nowego mtz . Po jakim czasie silnik padł ale jakoś załatwił drugi na wymianę nowy , potem żadnych problemów , ale widać już wtedy sprzedawali wadliwe na Polskę 

 

tu co są kanały uszczelka ma dodatkowe uszczelnienia , obwódki, czy głowica była pęknięta nie wiem , nie wozilem jej , pewnie by pojechała w końcu albo bym nową kupił ale ciągnik sprzedałem w końcu. To był pronar, był tak ujowo zrobiony ze masakra , przedni most złożyć była katorga , było chyba wadliwie odlane albo źle obrobione , jakby z odrzutu robione bo nic nie pasowało , stara c330 czy c360 o wiele lepiej to spasowane.

  • Haha 1

A jaką uszczelkę zakładałeś. 

Ja teraz robię silnik w Casie i uszczelkę zamówiłem w serwisie oryginalną, za 180 netto mi sprzedali. A komplet wszystkich uszczelek na caly silnik mechanik mi zamówił za 300 zł netto  wraz z uszczelką pod głowicę. 

U uwierzcie że miedzy oryginałem a zamiennikiem jest bardzo duża różnica w tym przypadku. 

Ja w Rusku zmieniłem uszczelkę ale nic nie wiedziałem o tych teflonach i nie założyłem ich. To wydmuchało po 15 godzinach. Drugi raz założyłem  z teflonami i spokój. Ale MTZ miałem przywiezionego z Niemiec a to całkiem inna rozmowa. 

Dzisiaj przywiozłem tą uszczelkę do Case to blachy na około cylindra są wytłoczone na zewnątrz, tak jakby  były pogrubiane. grubsze niz uszczelka. 

Dobry olej to podstawa i regularne wymiany. A teraz z innej beczki. Dziadek ma 2 kombajny mf186 z oryginalnymi silnikami 4p i ma je od 20 lat. Ostatnio zaglądnąłem tam pod pokrywy zaworów i ku mojemu zdziwieniu czyściutko, a zawsze lany był superol. Tylko fakt, że one pracują max miesiąc w roku i zaraz po pracach nowy olej jest zalewany. To ja w swojej 60 po 400mtg od remontu i laniu turdusa, ujrzałem przy ustawieniu zaworów czarne osady... 

Edytowane przez PaweLisowicz
wojak1986 napisał:

Polecacie jakiś sklep internetowy z tymi olejami?

galon oleje mogę polecić. Są też inne sklepy , wpisujesz w wyszukiwarkę jaki chcesz olej i wyszukujesz sklepy internetowe. W kombajnie jest inna specyfika pracy silnika , pracuje w optymalnej temperaturze przez pewnie 95% czasu, olej dobrze dogrzany, paliwo sie spala optymalnie to i się tak nie syfi silnik.

Nie, niecała godzinkę na spokojnie i pokrywka zdjeta, trzeba filtr powietrza wywalić, maskę górna , rury dolotowe , mocowania rur i pewniej jeszcze coś o czym zapomniałem 😀 gorzej ze złożeniem samemu maski żeby wszystko ładnie spasować i żeby się klapy równo zamykaly, trzeba ustawić ale to jak w samochodach z blacharka 😀 troszkę cierpliwości i jak nowe 😀. Uszczelka stara została bo jest gumowa , jak się nie uszkodzi fizycznie albo nie zrobi się plastikowa i nie zaginięcie to nie ma opcji żeby puszczała.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v