Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

wszystko w oryginale rok 1987 tylko wersja jak na tamte lata  z kabiną nowego typu prod kunów lecz z niskim dachem na specjalne zamówienie z racji pracy w niskich budynkach ładowacz tur 16 godny polecenia lecz do montażu należy użyć  śrub najlepiej 10 kategorii lub wyższej i dodatkowo zabezpieczyć klejem co zabezpieczy przed ich odkręcaniem się od ramy.  Dodatkowo zamocowana pompa hydrauliczna PZ2-26,5KS o wydatku 42L, której zasilanie idzie najpierw na rozdzielacz tura poprzez dodatkową chłodnicę oleju hydraulicznego (od bizona) zamontowaną przed chłodnicą płynu chłodzącego silnika a następnie trafia do pokrywy tylnego mostu zasilając rozdzielacz hydrauliczny podnośnika. inne modyfikacje to szybka skrzynia sprzęgło typu słoneczko i orbitrol 160 pod kierownicą zasilany pompą hydrauliczną wspomagania układu kierowniczego Ursus  PZS-ZCT-21L o wydatku 21 litrów oryginalnie były to pompy 16L, skrzynia pośrednia zabezpieczona przed rozkręcaniem się również poprzez zastosowanie śrub montowanych na klej np loctite , ponadto pompa wody na dwa paski wentylator plastikowy 8 łopatkowy, poziomowanie  tura bardzo dobrze działa oczywiście trzepa pamiętać o reguralnym smarowaniu ładowacza osobiście używam shell gadus s2 v220 2, hydraulika zalana olejem spirax s4 txm 10W-30 

oprócz tego błotniki nowego typu i silnik wzbogacony o turbo

dokładnie:)

Jeżeli chodzi o awarie to raczej staram się je uprzedzać, tzn. jak słychać, lub są jakieś objawy nie domagania któregoś podzespołu to jest to wcześniej naprawiane oczywiście nie zawsze czas i finanse na to pozwalają. Jeżeli chodzi o naprawy w tym traktorze to  wszystkie jego podzespoły zostały własnoręcznie prze zemnie rozebrane i zweryfikowane a jak coś było nie tak to było naprawiane , coś jak wspomniany wcześniej Profesor Chris. 

Sukcesem , każdej naprawy  jest zachowanie czystości zarówno w miejscu naprawy jak i samych podzespołów montowanych podczas procesu montażu części.

kluczem do długiej i niezawodnej pracy m.in. układu hydraulicznego ,wzmacniacza momentu obrotowego, napędu WOM oraz samej skrzyni biegów jest właśnie dokładne umycie tylnego mostu i samych skrzyń biegów podczas ich naprawy o czym wielu mechaników zapomina. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v