Claas Arion 510
 

Claas Arion 510

  • 4736 wyświetleń

Claas Arion 510


Informacje o zdjęciu Claas Arion 510

Zrobione z LG Electronics LG-M200

  • 3.5 mm
  • 1/111
  • f f/2.2
  • ISO 50



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 80 695
Dnia 8.11.2019 o 22:01, ASZv3 napisał:

Gdzie obciążnik? ;)

Nie jest potrzebny do tej talerzówki, balast czeka na cięższe maszyny ,jak go  założę to podeślę fotkę😀

Edytowano przez tomek15h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Zakładaj obciążnik nawet mały. Przód nie będzie tak skakał. Moją 7 t areskę z 4 zagonową nieco nosi po nierównym asfalcie przy 35-40 km/h. Daleko wysunięty cieżar robi swoje i wybija przód.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo12
  • 160 1679

Ares zupełnie inaczej się prowadzi przy jeździe z obciążeniem. Na pusto to czasami trzeba uważać, żeby nie wypaść z siedzenia. Ciekawe czy amortyzacja przedniej osi bez obciążenia na przednim tuzie sprawdzałaby się.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 80 695
9 godzin temu, Thomas2135 napisał:

Zakładaj obciążnik nawet mały. Przód nie będzie tak skakał. Moją 7 t areskę z 4 zagonową nieco nosi po nierównym asfalcie przy 35-40 km/h. Daleko wysunięty cieżar robi swoje i wybija przód.

Jeszcze raz podkreślam że z tym agregatem talerzowym nie ma potrzeby zapinać obciążnika na przód i przednia oś amortyzuje skutecznie. Do pługa zapinam 1000 kg .Na asfalcie w obydwu przypadkach przy 45 km/h prowadzi się bez żadnego bujania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 80 695

Nie ważyłem, z tabeli w instrukcji obsługi wynika że w kompletacji z miękką osią ,przednim tuzem ,ogumieniem 520/70/R38 i 420/70/28 ,bez kierowcy i dociążania waży 6478 kg. Dokładny rozkład masy (przód / tył), w tej kompletacji  wynosi 48/52% .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 33 1411

Czyli tyle samo co valtra A wygląda masywniej...


Nie chciałeś szerszych opon?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 80 695

Parę kilo więcej niż Valtra N 114-może dlatego wygląda masywniej😀.Szerszych opon nie potrzebuję ,uważam że są  zbędne w ciągniku tej mocy,gdy bym miał jakieś ekstremalne warunki typu podmokłe tereny czy górki może bym się zastanawiał nad szerszymi,ale na równinie na 1,2,max 3 klasie ziemi , te są w zupełności wystarczające.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 33 1411

ja mam n114 i moja ma 6440kg dokładnie (ważone)


kumpel ma n134 to jest cięższa o ok 300kg....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Arek
  • 199 5504
Dnia 11.11.2019 o 10:36, tomek15h napisał:

Nie ważyłem, z tabeli w instrukcji obsługi wynika że w kompletacji z miękką osią ,przednim tuzem ,ogumieniem 520/70/R38 i 420/70/28 ,bez kierowcy i dociążania waży 6478 kg. Dokładny rozkład masy (przód / tył), w tej kompletacji  wynosi 48/52% .

Miałem na testach 530 z fabrycznym tuzem, wzmocnieniami po bokach silnika i skrzyni, z pełnym zbiornikiem ON ważył 7090kg.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • romanekdeutz
  • 67 1633

Jak w twoim claasie jest z obrotami silnika przy 45km/h? Miałem na testach mf5712s na skrzyni dyna 6 to jechał max 40 i to przy obrotach chyba 1900 i trochę się tym zraziłem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 33 1411

pewnie miał skrzynie 40km/H bez Eco....U mnie w valtrze 45km/H to przy 1700/1800obr.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • romanekdeutz
  • 67 1633

Możliwe że nie miał ten opcji Eco chociaż to dziwne bo wydawał się bogato wyposażony m.in 2 joysticki na podłokietniku. I z tego co pamiętam tam były koła 540 a one mają jednak trochę mniejszy obwód a to już robi różnicę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • limousine
  • 7 454

W claasie skrzynia hexa z eko ma 40 km/h przy 1650 obrotach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba5r
  • 16 269

50 przy 1900 i 57 przy 2100, i to ma jeszcze jakiś kaganiec bo na przedostatnim biegu kręci aż do 2300 obr, na ostatnim 2100

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 80 695

W clasie seria 500-600 z hexa są zasadniczo 3 typy prędkości jazdy,a tak przynajmniej wynika z informacji producenta.Jest eco 40,następnie super eco 40 oraz 50 km/h.

W tej mojej 510 jest standart,czyli eco 40 . W praktyce na przełożeniu D6 rozwija prędkość 44 km/h przy obrotach 1950-1980 i dalej już się nie wkręca.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 33 1411

W sumie 44km/H to już jest wystarczająca prędkość ja staram się nie przekraczać 45km/H chyba że mi się spieszy to gaz w podłogę 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek15h
  • 80 695

Też tak sądzę ,chyba że ktoś dużo robi  w transporcie to te kilka kilometrów robi mu różnicę .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 33 1411

po za tym u mnie jak przekroczę 45km/H to strasznie opony huczą 🙄

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Arek
  • 199 5504

Przy super eco i 50 nie trzeba jeździć z max prędkością a 40 jest przy niższych obrotach co daje mniejsze spalanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba5r
  • 16 269

Wydaje mi się, że super eco i 50 to jedno i to samo z tą różnicą, że 50 jest rozblokowana :) zwykla eco musi się jakoś różnić konstrukcyjnie skoro przy 45 km/h kręci prawie 2000 obr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Arek
  • 199 5504

Racja przy super eco prędkość 50 jest zablokowana. Jeśli skrzynia ma fabrycznie odblokowaną prędkość 50 to muszą być hamulce na przedniej osi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 33 1411

U mnie w valtrze prędkość była fabrycznie odblokowana nawet serwisant się zdziwił.....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj