Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr 6.10 + Accord DL?

Ciągnik Deutz-Fahr DX 6.10 sprawnie pracuje na polu, wyposażony w mocny, 6-cylindrowy silnik o pojemności skokowej 6 litrów, co zapewnia optymalną wydajność w trakcie wykonywania zadań rolniczych. Moc znamionowa, wynosząca 143 KM, pozwala na efektywną współpracę z siewnikiem Accord, który dokładnie rozprowadza nasiona na rozległych połaciach pola. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów 12/12, operator ma pełną kontrolę nad maszyną, dostosowując prędkość i moc do specyfiki wykonywanej pracy. Ta kombinacja maszyn doskonale sprawdza się podczas intensywnych prac polowych, gwarantując precyzję i niezawodność w siewie.




Rekomendowane komentarze

żadnych. Trochę buczalo pod obciążeniem na 3 polowej ale to była wina rowkow na tej tulejce od łożyska igielkowego. Dodam jeszcze że ceny nowych części są cenami netto więc naprawdę jak nie będzie dostępu do używek które i tak tanie nie są to niejeden dx w krzakach stanie.


daron64 napisał:

Dziękuje za dokładną odpowiedź. Współczuję wydatków, mam nadzieję, że po takim wkładzie będzie się sprawował.

 

Dzięki. Narazie chodzi.

17 minut temu, dudek998 napisał:

żadnych. Trochę buczalo pod obciążeniem na 3 polowej ale to była wina rowkow na tej tulejce od łożyska igielkowego. Dodam jeszcze że ceny nowych części są cenami netto więc naprawdę jak nie będzie dostępu do używek które i tak tanie nie są to niejeden dx w krzakach stanie.

 

Dzięki. Narazie chodzi.

 

To zależy jak bardzo skomplikowany element. Czasem warto rozważyć zlecenie zakładowi wykonania jakiejś części.

To alternatywne wyjście jak używek zabraknie. Co do skomplikowania to wszystko robią ludzie. Dla laika coś może być niemożliwe do wykonania, ale dla doświadczonego zakladu robota jak każda inna. Cięcie, toczenie, frezowanie, hartowanie, odpuszczanie, szlifowanie. To podstawowe nie wszystkie procesy obróbki i nic nowego nie wymyślili.

Racja wszystko robią ludzie ale jeszcze muszą mieć czym. W okolicy mam 3 konkretne firmy które dorabiaja praktycznie wszystko kiedyś np dorabiali mi do Samusia kolo zębate i synchronizator do skrzyni i na wygląd niczym nie odbiegalo od oryginału ale jak pokazałem im ten wałek sprzeglowy i zobaczyli że nie dosyć że jest tam synchronizator i w dodatku ten wałek z tyłu jest bieżnią dla łożyska stożkowego a właśnie tą bieżnia byla uszkodzona to stwierdzili że nie wiedzą czy ktokolwiek w Polsce ma sprzęt żeby takie coś naprawić.

Nie ma co się bać, ważne by przy zakupie szukać nie mocno zjechanego, albo w dobrych pieniądzach. Ja ze swojego jestem zadowolony mam już  8lat i smiga jak w dniu zakupu. Mam znajomych co mają jeszcze starsze modele i nie narzekają, a zepsuć sie i nowy może. NA MTZ nie zamienił bym.

Edytowane przez GRZES1545
8 godzin temu, GRZES1545 napisał:

Nie ma co się bać, ważne by przy zakupie szukać nie mocno zjechanego, albo w dobrych pieniądzach. Ja ze swojego jestem zadowolony mam już  8lat i smiga jak w dniu zakupu. Mam znajomych co mają jeszcze starsze modele i nie narzekają, a zepsuć sie i nowy może. NA MTZ nie zamienił bym.

mam dwa ruski i też bym się nie zamienił hehe.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v