Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr 6.10 + Accord DL?

Ciągnik Deutz-Fahr DX 6.10 sprawnie pracuje na polu, wyposażony w mocny, 6-cylindrowy silnik o pojemności skokowej 6 litrów, co zapewnia optymalną wydajność w trakcie wykonywania zadań rolniczych. Moc znamionowa, wynosząca 143 KM, pozwala na efektywną współpracę z siewnikiem Accord, który dokładnie rozprowadza nasiona na rozległych połaciach pola. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów 12/12, operator ma pełną kontrolę nad maszyną, dostosowując prędkość i moc do specyfiki wykonywanej pracy. Ta kombinacja maszyn doskonale sprawdza się podczas intensywnych prac polowych, gwarantując precyzję i niezawodność w siewie.




Rekomendowane komentarze

Dnia 21.09.2019 o 06:51, piozz napisał:

Jak się sprawuje ten siewnik?

na razie ok.posiałem nim dopiero 25 ha,w tym 14 rzepaku.wszystko co najważniejsze w nim działa( ścieżki, znaczniki,obr wentylatora,km/h i inne).Redlice talerzowe  i szerokość to główny powód zakupu.Mazur poszedł w krzaki.

Edytowane przez rocknrollnik1
1 godzinę temu, dudek998 napisał:

jakie masz gumy przy tym deutzu? bo wyglądają na duże

są duże.przód380/85 r 28,tył 580/70 r 38.

1 godzinę temu, Thomas2135 napisał:

Pieknie silnik pracuje. Prawda? Bez porównania do ruskiego?

o tak.Starszy od ruska o ponad 20 lat a komfort dużo lepszy.Jest moc.Tylko nie spodziewałem się takiego skoku mocy powyżej 2tys obr.Max moment ma na 2300 obrotów.Kierownica chodzi leciutko,podnośnik mocny ,hydraulika też,oponki zdrowe.

20 minut temu, dudek998 napisał:

masz sterownik ESC czy jakiś inny?

tak ESC.

daron64 napisał:

Zdradzisz w co poszło tyle kasy?

Więc... kupiłem deutza problem trochę może że 100mth i wszystko działało ok ale padło sprzęgło. Na szczęście zdecydowałem się na regenerację(połowa kosztu nowego) i w dodatku tam powiedzieli mi że muszę mieć jakieś łożysko w skrzyni wyjebane bo po frezach widać i faktycznie jak mój garażowy mechanik zaczął się zagłębiać w temat to było tam walniete łożysko. Więc traktor rozjechany już był w mkjej stodole ale trzeba było jeszcze kabinę powiesić na belkach i dojechać mostem od skrzyni a i tak nie poradził sobie z rozebraniem skrzyni. Po tygodniu zostawił wszystko i uciekł a żeby było śmieszniej wszystkim znajomym u których naprawial sprzęt wysłał smsa że kończy z naprawami sprzętu rolniczego i tyle co widziałem. Najczęściej 40km ode mnie znalazłem kompetentnych ludzi i mi to podkładki a żeby było jeszcze śmieszniej majster powiedział że żeby wyciągnąć w/w łożysko wystarczy specjalny ściągacz i nie potrzeba wcale skrzyni wyciągać ale takie rzeczy po prostu trzeba wiedzieć. Teraz koszty to łożysko 1200zl bo takie nietypowe i nie ma zamienników, wałek sprzeglowy nowy 4000 € wsadzilem używek za 2500zł zegarka od p.napedu (nie było pół zęba)500zł, synchronizator(chyba to było 1 i2 biegu nowy 2000€) ja dałem 1500zł za uzywke do tego to sprzęgło, kilka łożysk już trochę tańszych i tam w trybach są takie tulejki i łożyska igielkowe a tryby od biegow są bieżnią tych łożysk i na 5 biegu miałem rowu i na tej bieżni a to znaczy że łożysk i się przydało i tryb do wymiany 2000zl używka i jeszcze jakieś uszczelki i wszystkie nowe oleje i pewnie już o czymś zapomniałem i 70 h na warsztacie majster +pomocnik =7000zl Ważne że deutz zrobił już ok 500mth i narazie wszystko ok.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v