Skocz do zawartości

Sterling Acterra + Case International 2344 Axial-Flow.



Zdjecie z czwartku, i my probowalismy zaczac ciecie pszenicy niestety sloma jest jeszcze nie gotowa i musimy poczekac z tydzien.

  • Like 5
  • Thanks 1



Rekomendowane komentarze

58 minut temu, Grzesiek10314 napisał:

@extrabyk po Twoich wypowiedziach nie widać żebyś był "nerwus" wręcz przeciwnie, a z kolei @Rolnik7343 to zaraz by wszystkich po gębach prał:) ja to tam też bywam nerwowy ale raczej wszystko wolę załatwiać dyplomatycznie ale z takim chamstwem się nie zawsze da niestety

no niestety, taki charakter ;) w codziennym życiu też jestem nerwowy

Dnia 14.07.2019 o 19:20, CrystalIH napisał:

Kazdy farmer musi sie znac na wszystkim :D 

Seria 14XX Axial-Flow bardzo szarpie slome, ale jak ktos nie chce slomy to mu to obojetne, nasz 2344 i pozniejsze modele z serii 88 juz lagodniej sie obchodza ze sloma, nie zauwazylismy zadnych powaznych uszkodzen.

Z pszenicy to 40-55 buszli z akra 
Z owsa 40-60 buszli z akra 

Przepraszam ze podaje wam na nasza miare plonowania ale trudno mi buszle przeliczyc na tony

Tak, owies siejemy glownie dla koni, sprzedajemy caly zebrany owies stadlinie, a i u niej tniemy owies.

Bo owies nie nadaje sie dla krow, obiewamy owiesz jak wspomnialem dla stadliny z ktora wspolpracujemy. Czasami zasiejemy jeczmien ale na naszych glebach bardzo trudno rosnie, glownie stawiamy na karme z zielonek i kukurydzy oraz kupujemy gotowe zestawy pasz. Dziadek kiedys sial zyto na wiekszosci naszego arealu, ale nie mielismy odpowiedniego sprzetu zeby ciac, sieczkarnia ciagana nie dawala rady, w jednym sezonie zyto wytrzymalo do dojrzalosci to wyroslo na wysokosc mlodej kukurydzy ze potem kombajn mial ciezko zeby to sciac :D 

GMO trzeba szukac w rejonie Midwest`u , u nas malo kto sie w to bawi

Rowne 300 koni :D 

Oczywiście diesel ?

Tylko u nas jeśli już spotkasz gdzieś starego amerykańskiego pickupa to w mieście a na wsiach króluje plastik z VW lub co gordza BMW na masce. Jedyny prawdziwy pickup jakiego znam na wsi jeździł u mnie pod moją własną d*pą i nawet siano woził. Teraz stoi biedny i czeka na lepsze czasy a ja jeżdżę jakimś gównami...

Mnie też się marzył Tarpan. Nawet na przetarg do Wawy pojechałem ale za grata nabili wiekszą cenę niż za nowego z fabryki...to było chyba w 88 roku...

Teraz mam dwa Tarpany ale takie prawdziwe na czterech nogach napędzane trawą i sianem 😎

1 minutę temu, jonek98 napisał:

ale byku pisał o prawdziwych pickupach a nie o jakimś przedpotopowym gównie

Dokładnie 😎

  • Like 1

Oj to musimy się chyba  zakolegować 😎 mam pickupa Silverado z 86 roku tylko w wesji militarnej. Koła na 8 szpilek, silnik 6,2 Detroit Diesel a za kanapą dwa uchwyty na M16 😎 no i oczywiście napęd 4x4. Z ciekawostek ma system blackaut do jazdy mocą bez oświetlenia i uchwyty z szeklami na przednim i tylnym zderzaku do transportu helikopterami i desantu na spadochronie.  Kupiony z ambasady USA w Warszawie. Jeździł bez awarii u mnie ponad 5 lat a teraz stoi i czeka na remont blacharki bo rdza mocno go nadgryzła 😣

  • Like 1
1 minutę temu, extrabyk napisał:

Oj to musimy się chyba  zakolegować 😎 mam pickupa Silverado z 86 roku tylko w wesji militarnej. Koła na 8 szpilek, silnik 6,2 Detroit Diesel a za kanapą dwa uchwyty na M16 😎 no i oczywiście napęd 4x4. Z ciekawostek ma system blackaut do jazdy mocą bez oświetlenia i uchwyty z szeklami na przednim i tylnym zderzaku do transportu helikopterami i desantu na spadochronie.  Kupiony z ambasady USA w Warszawie. Jeździł bez awarii u mnie ponad 5 lat a teraz stoi i czeka na remont blacharki bo rdza mocno go nadgryzła 😣

Moj pochodzi z 1986 roku, zostal zamowiony i zakupiony przez wujka ktory byl srazakiem, przez kilka lat dojezdzal nim do pracy i na wycieczki w trudny gorski teren, gdy zmarl samochod stal w remizie strazackiej ale w koncu moj tata go zabral, jak dorastalem to stal u nas w szopie i w koncu zostal poddany gruntownej renowacji. Teraz to moje drugie auto, bardziej na przejazdzki czy podrywy dziewczyn w Colleg`u :D . Choc nie raz przewioze nim bele slomy, materialy budowlane beczki z paliwem, nawozy czy opryski.  
Z danych technicznych moj ma silnik V8 z 5,7 litrow pojemnosci, skrzynia jest o dziwo manualna, 5 biegow do przodu i 1 do tylu do tego jeszcze reduktor.

extrabyk napisał:

Oj to musimy się chyba  zakolegować 😎 mam pickupa Silverado z 86 roku tylko w wesji militarnej. Koła na 8 szpilek, silnik 6,2 Detroit Diesel a za kanapą dwa uchwyty na M16 😎 no i oczywiście napęd 4x4. Z ciekawostek ma system blackaut do jazdy mocą bez oświetlenia i uchwyty z szeklami na przednim i tylnym zderzaku do transportu helikopterami i desantu na spadochronie.  Kupiony z ambasady USA w Warszawie. Jeździł bez awarii u mnie ponad 5 lat a teraz stoi i czeka na remont blacharki bo rdza mocno go nadgryzła 😣

kuźwa silnik prawie jak u mnie w Claas-ior to i pewnie pije tyle samo😀 pośmigałby takim😎

V8 5,7 to typowy do wielu aut ze stajni Chevroleta i innych GM przez wiele lat ale manual to rzadko do nich trafiał. U mnie jeśli mnie pamięć nie myli automat TH 400 ...niby najmocniejszy do tej serii. W pierwszych latach produkcji ten V8 6,2 d z tą skrzynią trafiał da Hammera tylko tam silnik był turbo a u mnie jest wolnossący.

@Grzesiek10314 pusty czy 2 tony na pace średnio 12 litrów/ 100 km. To mało jak na jego możliwości i masę na pusto ponad 2800 kg. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v