Skocz do zawartości

matiz955

Dawniej z pługiem ta 30ka, teraz taki Jeleń :)

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Krzysztof81 napisał:

Nie licząc tego że pije tyle paliwa co stado żuli wina pod monopolowym to bardzo udana seria. Gratuluję zakupu.

Co użytkownik to inna opinia na temat spalania. W pługu spali więcej, ale nie ma katastrofy. Teraz w siewniku do qq, w dobrym sianiu czyli pola po 3-4 ha spalał 4,5 l/ha.


Karol06 napisał:

Pług został od 330 czy zmieniłeś? 😀

Porządny traktor ;)

Od 30ki stoi w garażu, w razie duży nawali to jak znalazł :d Ogln to nawet c-328 był. :)

ogarek napisał:

Jeleń pije sporo i tu nie ma co oszukiwać... reszta jest na plus i warto wchodzić w tą wersję bo to porządny sprzęt 

Naprawde też nie każdy. Są chyba 3 marki pompy paliwa i już są różnice. Oram na 1700 1800 obrotów to spala w normie, jak go pogoniłem ile fabryka dała, to 10 ha i zgasł.. Nie był pełen bak ale 20l/ha to wziął mi wtedy..

jonek98 napisał:

@up s to wersja wyposażenia bida,premium to najwyższa

Nieee. "S" jest tylko 6910, 6920 i jest wzmocniona. "SE" MASZ bide. nie mylić. Ski to bardziej wszystkie pod premium


Rolnik7343 napisał:

1 minutę temu, jonek98 napisał:

@up s to wersja wyposażenia bida,premium to najwyższa

czyli coś podobnego jak w nowych smerfach z tych "s"

"S" w NH = "SE" w JD "S" w JD to mocniejsza wersja a nie uboższa


danielhaker napisał:

Trochę uboższą wersję. Gratki 😉

Nie uboższą. SE to jest bida. S to Nie SE.

  • Thanks 1
jonek98 napisał:

a spoko zapomniałem o se czyli s-ka to wersja pośrednia

Nieeeee. S to nie wersja wyposażenia. po prostu wzmocniony silnik Wersja wyposażenia to SE, komfort i premium. Teraz M i R.


rex15 napisał:

W serii xx10 nie było chyba wersji premium, wiec S to jakby najwyższa wersja, ale tez nie mozna tak tego interpretować, bo to tylko wieksza moc, premium to inne aspekty.

Opowiedz coś o wyposażeniu, skąd kupiony, cena jeśli to nie tajemnica.

Kupiony ponad rok temu, zobacz sobie w galerii, mam też zdjęcie wnętrza. 11tyś gidzin, Ładnie pracuje, cały sprawny, miał prawie nowego tura inter tech, mało go używam. Skrzynia 5 biegów 4 ćwiartki, tryb auto do półbiegów, rewers elektrohydrauliczny, 3 pary wyjść hydraulicznych, tuz bez wom. Bez wycieków, śmiga, opony troche przydarte. Zrobiłem przy nim tuleje i stworznie przedniej osi oraz przystawkę od napędu(nie rozłączał). 125 trzeba było dać. Kupiony w Polsce z tego co sie dowiedziałem, pracował gdzieś pod Poznaniem.

  • Thanks 1
zyher napisał:

matiz955

 

Mógłbyś coś więcej napisać jak robiłeś te tuleje i sworznie przedniej osi ? Robiłeś to sam czy z mechanikiem ?

Mam takiego mechanika, ogarnia temat bardzo sprawnie. Podnieśliśmy lekko przód na tuzie. Odkręciś śruby które zabezpieczają stworzeń przed wysunięciem, wybić stworznie. Nie wiem czy wału nie zdjął też żeby było dojście lepsze. No i tuleje, dopasować coś dobrego trzeba dobry młot i się pomęczyć troche nad wybiciem. Wyczyścić otwory papierem ściernym przesmarować powbijać nowe tulejki i stworznie.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v