Skocz do zawartości

matiz955

Dawniej z pługiem ta 30ka, teraz taki Jeleń :)

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Bez przesady z tym piciem...bo jak maszyny nie ponad siłę i zdrowy rozsądek to spalanie duże nie jest. Ogólnie fajna seria. 

Odnośnik do komentarza

jak ktoś se takim jaśkiem ciąga dwukolke wkoło komina to nie dziwota że dużo pali.To nie 30 czy Perkins

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, Krzysztof81 napisał:

Nie licząc tego że pije tyle paliwa co stado żuli wina pod monopolowym to bardzo udana seria. Gratuluję zakupu.

takie pirdzielenie .... tak samo jak słysze "do 30tki wleje wiadro ropy i 2 dni jezdze" ..... tylko ile zrobi przez te 2 dni ? tyle co ten w 4 godziny

Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz napisał:

od ilu ha zaczynaliście? a obecnie? gratulacje☺

Chyba było tu 8 ha. Dziś mamy 50 własnej.

Odnośnik do komentarza

Jeleń pije sporo i tu nie ma co oszukiwać... reszta jest na plus i warto wchodzić w tą wersję bo to porządny sprzęt 

Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 napisał:

Nie licząc tego że pije tyle paliwa co stado żuli wina pod monopolowym to bardzo udana seria. Gratuluję zakupu.

Co użytkownik to inna opinia na temat spalania. W pługu spali więcej, ale nie ma katastrofy. Teraz w siewniku do qq, w dobrym sianiu czyli pola po 3-4 ha spalał 4,5 l/ha.


Karol06 napisał:

Pług został od 330 czy zmieniłeś? 😀

Porządny traktor ;)

Od 30ki stoi w garażu, w razie duży nawali to jak znalazł :d Ogln to nawet c-328 był. :)

Odnośnik do komentarza
ogarek napisał:

Jeleń pije sporo i tu nie ma co oszukiwać... reszta jest na plus i warto wchodzić w tą wersję bo to porządny sprzęt 

Naprawde też nie każdy. Są chyba 3 marki pompy paliwa i już są różnice. Oram na 1700 1800 obrotów to spala w normie, jak go pogoniłem ile fabryka dała, to 10 ha i zgasł.. Nie był pełen bak ale 20l/ha to wziął mi wtedy..

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, jonek98 napisał:

@up s to wersja wyposażenia bida,premium to najwyższa

czyli coś podobnego jak w nowych smerfach z tych "s"

Odnośnik do komentarza
jonek98 napisał:

@up s to wersja wyposażenia bida,premium to najwyższa

Nieee. "S" jest tylko 6910, 6920 i jest wzmocniona. "SE" MASZ bide. nie mylić. Ski to bardziej wszystkie pod premium


Rolnik7343 napisał:

1 minutę temu, jonek98 napisał:

@up s to wersja wyposażenia bida,premium to najwyższa

czyli coś podobnego jak w nowych smerfach z tych "s"

"S" w NH = "SE" w JD "S" w JD to mocniejsza wersja a nie uboższa


danielhaker napisał:

Trochę uboższą wersję. Gratki 😉

Nie uboższą. SE to jest bida. S to Nie SE.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza

W serii xx10 nie było chyba wersji premium, wiec S to jakby najwyższa wersja, ale tez nie mozna tak tego interpretować, bo to tylko wieksza moc, premium to inne aspekty.

Opowiedz coś o wyposażeniu, skąd kupiony, cena jeśli to nie tajemnica.

Odnośnik do komentarza
jonek98 napisał:

a spoko zapomniałem o se czyli s-ka to wersja pośrednia

Nieeeee. S to nie wersja wyposażenia. po prostu wzmocniony silnik Wersja wyposażenia to SE, komfort i premium. Teraz M i R.


rex15 napisał:

W serii xx10 nie było chyba wersji premium, wiec S to jakby najwyższa wersja, ale tez nie mozna tak tego interpretować, bo to tylko wieksza moc, premium to inne aspekty.

Opowiedz coś o wyposażeniu, skąd kupiony, cena jeśli to nie tajemnica.

Kupiony ponad rok temu, zobacz sobie w galerii, mam też zdjęcie wnętrza. 11tyś gidzin, Ładnie pracuje, cały sprawny, miał prawie nowego tura inter tech, mało go używam. Skrzynia 5 biegów 4 ćwiartki, tryb auto do półbiegów, rewers elektrohydrauliczny, 3 pary wyjść hydraulicznych, tuz bez wom. Bez wycieków, śmiga, opony troche przydarte. Zrobiłem przy nim tuleje i stworznie przedniej osi oraz przystawkę od napędu(nie rozłączał). 125 trzeba było dać. Kupiony w Polsce z tego co sie dowiedziałem, pracował gdzieś pod Poznaniem.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
zyher napisał:

matiz955

 

Mógłbyś coś więcej napisać jak robiłeś te tuleje i sworznie przedniej osi ? Robiłeś to sam czy z mechanikiem ?

Mam takiego mechanika, ogarnia temat bardzo sprawnie. Podnieśliśmy lekko przód na tuzie. Odkręciś śruby które zabezpieczają stworzeń przed wysunięciem, wybić stworznie. Nie wiem czy wału nie zdjął też żeby było dojście lepsze. No i tuleje, dopasować coś dobrego trzeba dobry młot i się pomęczyć troche nad wybiciem. Wyczyścić otwory papierem ściernym przesmarować powbijać nowe tulejki i stworznie.

Odnośnik do komentarza

Pytam, bo mam taki sam ciągnik i mam luzy na przedniej osi - pchając ciągnik rękoma prostopadle do kierunku jazdy czyli lewo/prawo słychać takie stukanie. Zastanawiam się czy sam to ogarnę, bo na mechanika nie mogę się doczekać.

 

BTW. Skąd jesteś ?

Odnośnik do komentarza

Kuj-Pom powiat Rypin


zyher napisał:

Pytam, bo mam taki sam ciągnik i mam luzy na przedniej osi - pchając ciągnik rękoma prostopadle do kierunku jazdy czyli lewo/prawo słychać takie stukanie. Zastanawiam się czy sam to ogarnę, bo na mechanika nie mogę się doczekać.

 

BTW. Skąd jesteś ?

kuj-pom powiat Rypiński.

Odnośnik do komentarza

To całkiem blisko mnie. Długo ta naprawa trwała? Orientujesz się czy ten mechanik ma wolne terminy czy raczej napięty grafik ? bo mam oprócz tego luzu jeszcze do zrobienia luz na tylnym podnośniku i tego raczej sam nie ogarnę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v