Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt 411 farmer?

Ciągnik rolniczy Fendt 411 Farmer manewruje na placu gospodarstwa, przygotowany do kolejnej intensywnej pracy. Wyposażony w 4-cylindrowy silnik o mocy około 115 KM oraz pojemności skokowej 4,0 L, ten model doskonale sprawdza się w różnych zadaniach związanych z gospodarstwem. Jego mechaniczna skrzynia biegów 18/6 umożliwia precyzyjne dostosowanie prędkości do specyfiki wykonywanej pracy. Obok ciągnika możliwe jest dostrzeżenie maszyny towarzyszącej, która wygląda na ładowarkę teleskopową, gotową do wsparcia w cięższych operacjach. Takie połączenie technologii i mocy zapewnia, że Fendt 411 Farmer jest w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających zadań.




Rekomendowane komentarze

Mam włączony alarm jak się pojawi zepsuty germaniec to odrazu przekierowuje na niego.

Inaczej by tu jak to mówią pies z kulawą nogą nie zajrzał bo nie chcą wiedzieć że fynd też nie taki dobry jak go wyemaginowali, dlatego trzeba pisać niech pitem nie będą rozczarowani że wydalu kupę kasy a on nawalił. Jak to niektórzy twierdzą że do zagranicznego to tylko paliwo, wymiana filtra i oleju i czasem z grubszego wydatku to wymiana zdartych opon.

 

  • Like 1
  • Haha 1

9 tys H na liczniku a w Realu nikt nie wie ile, czego się spodziewałes?

Rolnik1973 napisał:

Mam włączony alarm jak się pojawi zepsuty germaniec to odrazu przekierowuje na niego.

Inaczej by tu jak to mówią pies z kulawą nogą nie zajrzał bo nie chcą wiedzieć że fynd też nie taki dobry jak go wyemaginowali, dlatego trzeba pisać niech pitem nie będą rozczarowani że wydalu kupę kasy a on nawalił. Jak to niektórzy twierdzą że do zagranicznego to tylko paliwo, wymiana filtra i oleju i czasem z grubszego wydatku to wymiana zdartych opon.

 

Pilnuj pilnuj, żeby przypadkiem ktoś nie powiedział że fendt no.1

  • Like 1
Gość

Opublikowano (edytowane)

3 godziny temu, Firewall88899 napisał:

No ale jak w nowych "eko" autach silniki padają po 100 tys km to już jest wszystko możliwe.

Silniki nie siadają przez trend "eko" i urozmaicenia z tym związane tylko przez instrukcję obsługi wypuszczaną przez fabrykę i oleje longlife obecne na rynku. Wymieniać olej co 10-15 tys a nie jak instrukcja pisze co 100 tys a silnik na  99 procent nie padnie. Omijać oleje longlife, lać dobrej jakości paliwo i silnik będzie cykał nawet po 300 000 na blacie. I nie ma co straszyć DPFami, EGRami, AdBlue, ekologią itp bo większość mechaników szczególnie starszej daty opowiada bzdury na te tematy.

 

@Rolnik1973 - idz na ryby lub na grzyby i przewietrz głowę :D lub coś pogrzebać przy swoim germańskim kombajnie bo podobno masz :D

Edytowane przez Gość
rsiejka napisał:

Vario potrafi chodzić bez awarii nawet ponad 20 tys. godz. ale potrafi też paść po 3 przy złej eksploatacji i serwisie. Zła eksploatacja najszybciej psuje tą skrzynię w transporcie.

Dawne magazyny PGR

pp1208 napisał:

da radę zrobić remont skrzyni NA SZYBKO w fendzie ? ;)

Na szybko to można zupę ugotować, tutaj musi być to zrobione chyba ze cie stać płacić x2

adikpl1 napisał:

Ile wyniósł koszt tej naprawy?

Średnio naprawa wynosi 16 tys netto, tutaj nie rozebralem jeszcze skrzyni więc nie wiem

Firewall88899 napisał:

Jeśli rzeczywiście miał te 9 tys mth to trochę śmiech na sali dla mnie, że już skrzynka padła.. No ale jak w nowych "eko" autach silniki padają po 100 tys km to już jest wszystko możliwe.

Krzysztof81 napisał:

Dla Vario 8 tyś to standart. Rzadko która dobija do 12 tyś. Jak puszczają uszczelnienia to teraz naprawa nie jest droga.

extrabyk napisał:

Vario potrafi chodzić bez awarii nawet ponad 20 tys. godz. ale potrafi też paść po 3 przy złej eksploatacji i serwisie. Zła eksploatacja najszybciej psuje tą skrzynię w transporcie. 

Dawne magazyny PGR

8 godzin temu, KarolStach88 napisał:

Tylko czy to jest takie dobre przy ciągłym nawracaniu jak to zazwyczaj u nas jest.  

No bo przecież trzeba dojechać do końca pola a najlepiej jeszcze przodem na drogę i nawracać na 5 razy żeby w kolejny przejazd wjechać - taka spuścizna po dziadkach/pradziadkach którzy orali koniem i tam Vario nie cierpiało a rewers się nie zużywał.

Polaków może już stać na nowe traktory ale żeby poświęcić chwilę na naukę prawidłowego użytkowania zarówno w transporcie jak i na polu to już nie ma potrzeby bo przecież jeden z drugim gamoń wszystkie rozumy pozjadali a jak czego nie wiedzą to się starego kombajnisty z PGRu zapytają :D


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v