Fendt 411 farmer
 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 67 609
Rolnik1973 napisał:

KOLEJNY 😁

Trochę ich naprawiam więc to już kolejny :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 4904 7682

@zetorki12 nie płacz przecież bez błędu napisałem 😁

No kolejny brzmi jakby to ująć 

No fyndy też nawalają choć mówią że fynd się nie psuje.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 4752 8048
21 minut temu, Rolnik1973 napisał:

KOLEJNY 😁

Zawsze czujny i zawsze na miejscu w odpowiedniej chwili 😆

    • Like 1
    • Haha 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 4904 7682

Mam włączony alarm jak się pojawi zepsuty germaniec to odrazu przekierowuje na niego.

Inaczej by tu jak to mówią pies z kulawą nogą nie zajrzał bo nie chcą wiedzieć że fynd też nie taki dobry jak go wyemaginowali, dlatego trzeba pisać niech pitem nie będą rozczarowani że wydalu kupę kasy a on nawalił. Jak to niektórzy twierdzą że do zagranicznego to tylko paliwo, wymiana filtra i oleju i czasem z grubszego wydatku to wymiana zdartych opon.

 

    • Like 1
    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 4752 8048

Pilnuj i na bieżąco wyprowadzaj ludzi z błędnych przekonań 😎

    • Like 2
    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 67 609

9 tys H na liczniku a w Realu nikt nie wie ile, czego się spodziewałes?

Rolnik1973 napisał:

Mam włączony alarm jak się pojawi zepsuty germaniec to odrazu przekierowuje na niego.

Inaczej by tu jak to mówią pies z kulawą nogą nie zajrzał bo nie chcą wiedzieć że fynd też nie taki dobry jak go wyemaginowali, dlatego trzeba pisać niech pitem nie będą rozczarowani że wydalu kupę kasy a on nawalił. Jak to niektórzy twierdzą że do zagranicznego to tylko paliwo, wymiana filtra i oleju i czasem z grubszego wydatku to wymiana zdartych opon.

 

Pilnuj pilnuj, żeby przypadkiem ktoś nie powiedział że fendt no.1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rsiejka
  • 27 466

Co to za budynek? Jakis dawny magazyn/hala?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2257
  • 122 1181

Z godzinami w przypadku używek to nic pewnego, a większość sprzętu raczej kręcona. U mnie od nowości(2009) w farmer 412 7250h. Zobaczymy ile wytrzyma.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 657 5725

da radę zrobić remont skrzyni NA SZYBKO w fendzie ? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 221 4259

Ile wyniósł koszt tej naprawy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 4752 8048
21 minut temu, pp1208 napisał:

da radę zrobić remont skrzyni NA SZYBKO w fendzie ? ;)

Oczywiście bo przyjeżdża druga skrzynia i czas naprawy to tylko czas wymiany kompletnych skrzyń. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Firewall88899
  • 183 831

Jeśli rzeczywiście miał te 9 tys mth to trochę śmiech na sali dla mnie, że już skrzynka padła.. No ale jak w nowych "eko" autach silniki padają po 100 tys km to już jest wszystko możliwe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 781 2940

Dla Vario 8 tyś to standart. Rzadko która dobija do 12 tyś. Jak puszczają uszczelnienia to teraz naprawa nie jest droga.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 4752 8048

Vario potrafi chodzić bez awarii nawet ponad 20 tys. godz. ale potrafi też paść po 3 przy złej eksploatacji i serwisie. Zła eksploatacja najszybciej psuje tą skrzynię w transporcie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 781 2940

Bo zapominają że w ciągniku są hamulce.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Partyzant85

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • Partyzant85
  • 546 862
3 godziny temu, Firewall88899 napisał:

No ale jak w nowych "eko" autach silniki padają po 100 tys km to już jest wszystko możliwe.

Silniki nie siadają przez trend "eko" i urozmaicenia z tym związane tylko przez instrukcję obsługi wypuszczaną przez fabrykę i oleje longlife obecne na rynku. Wymieniać olej co 10-15 tys a nie jak instrukcja pisze co 100 tys a silnik na  99 procent nie padnie. Omijać oleje longlife, lać dobrej jakości paliwo i silnik będzie cykał nawet po 300 000 na blacie. I nie ma co straszyć DPFami, EGRami, AdBlue, ekologią itp bo większość mechaników szczególnie starszej daty opowiada bzdury na te tematy.

 

@Rolnik1973 - idz na ryby lub na grzyby i przewietrz głowę :D lub coś pogrzebać przy swoim germańskim kombajnie bo podobno masz :D

Edytowano przez Partyzant85
    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kali2107
  • 185 2096

obok w MF 8480 po 15 tys h wymiana uszczelnień i dalej Vario smiga

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 67 609
rsiejka napisał:

Vario potrafi chodzić bez awarii nawet ponad 20 tys. godz. ale potrafi też paść po 3 przy złej eksploatacji i serwisie. Zła eksploatacja najszybciej psuje tą skrzynię w transporcie.

Dawne magazyny PGR

pp1208 napisał:

da radę zrobić remont skrzyni NA SZYBKO w fendzie ? ;)

Na szybko to można zupę ugotować, tutaj musi być to zrobione chyba ze cie stać płacić x2

adikpl1 napisał:

Ile wyniósł koszt tej naprawy?

Średnio naprawa wynosi 16 tys netto, tutaj nie rozebralem jeszcze skrzyni więc nie wiem

Firewall88899 napisał:

Jeśli rzeczywiście miał te 9 tys mth to trochę śmiech na sali dla mnie, że już skrzynka padła.. No ale jak w nowych "eko" autach silniki padają po 100 tys km to już jest wszystko możliwe.

Krzysztof81 napisał:

Dla Vario 8 tyś to standart. Rzadko która dobija do 12 tyś. Jak puszczają uszczelnienia to teraz naprawa nie jest droga.

extrabyk napisał:

Vario potrafi chodzić bez awarii nawet ponad 20 tys. godz. ale potrafi też paść po 3 przy złej eksploatacji i serwisie. Zła eksploatacja najszybciej psuje tą skrzynię w transporcie. 

Dawne magazyny PGR

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 657 5725

@agromichal przecież sam napisałeś że "szybki remont skrzyni" ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 28 306

Bo Vario się szybko i w miarę tanio robi względem konkurencji jak masz skrzynię na podmianę, mechanik mi mówił że dzień roboty mu schodzi, kiedyś w Profi był artykuł jak gdzieś w Holandii przez noc wymienili . Koszt z tego co mówił u nich to koło 20k w 716 a weź zrób powerschifta zajechanego na igłe to popłynąć można

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • KarolStach88
  • 7 58

Już nieraz słyszałem ,że Vario szybko pada. Nie zgodzę się z tym ,wszystko zależy od sposobu użytkowania. W Niemczech robiłem na 714. Wygoda jest. Tylko czy to jest takie dobre przy ciągłym nawracaniu jak to zazwyczaj u nas jest. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Partyzant85
  • 546 862
8 godzin temu, KarolStach88 napisał:

Tylko czy to jest takie dobre przy ciągłym nawracaniu jak to zazwyczaj u nas jest.  

No bo przecież trzeba dojechać do końca pola a najlepiej jeszcze przodem na drogę i nawracać na 5 razy żeby w kolejny przejazd wjechać - taka spuścizna po dziadkach/pradziadkach którzy orali koniem i tam Vario nie cierpiało a rewers się nie zużywał.

Polaków może już stać na nowe traktory ale żeby poświęcić chwilę na naukę prawidłowego użytkowania zarówno w transporcie jak i na polu to już nie ma potrzeby bo przecież jeden z drugim gamoń wszystkie rozumy pozjadali a jak czego nie wiedzą to się starego kombajnisty z PGRu zapytają :D

    • Thanks 1
    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj