Skocz do zawartości

MTZ Turbo



Ruski przygotowany do sezonu. Testy pompy rotacyjnej.



Rekomendowane komentarze

ciśnienie zależy w głównej mierze od dawki paliwa, od tego czy pompa ma booster czy nie ma i czy może dodatkowa dawkę uruchomić, pompa rotacyjna może też dać wyższe ciśnienie wtrysku a to wpłynie też na przebieg procesu spalania, ilość spalin, dynamikę spalin, pod wyższym ciśnieniem można podać więcej paliwa w tym samym czasie, itp. jest też bardziej precyzyjna, To tak w skrócie, dlatego też ciśnienie na pompie rządowej może być inne jak na rotacyjnej dlatego zapytałem kolegi na której jakie jest i która pompa w tym przypadku jest wydajniejsza

:-) Mnie poprostu wkurza ta pompa co mam bo po regeneracji i przyłapuje mi ją na sekcjach. Problem jest na zimowym paliwie. Trafiła mi się ta z LTZ to się przełoży z czystej ciekawości bo każdy twierdzi że jest lepsze. Jeden minus to brak smarowania centralnego i przedostający się ON do pompy przez co trzeba często wymieniać w niej olej.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v