Skocz do zawartości


Deutz M610, moc zwiększona z 140 KM do 176KM.

Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr M610?

Ciągnik Deutz-Fahr M610 znajduje się na placu gospodarstwa, gdzie jego wydajność jest maksymalizowana dzięki mocy 160 KM, co umożliwia skuteczne wykonywanie wymagających zadań polowych. Wyposażony w silnik Deutz o sześciu cylindrach i pojemności skokowej 6,1 litra, ten model oferuje niezawodne działanie i niskie zużycie paliwa – idealne cechy dla intensywnej pracy rolniczej. Centralnym elementem tego ciągnika jest jego mechaniczna skrzynia biegów 24/24, która zapewnia płynne dostosowywanie prędkości do warunków pracy. W tle widoczny jest siewnik, z którym Deutz-Fahr M610 bezproblemowo współpracuje, co pozwala na precyzyjne rozprowadzanie nasion na dużych areałach uprawnych. Taki zestaw maszynowy stanowi fundament efektywnego zarządzania zasobami rolnymi w gospodarstwie.


Rekomendowane komentarze

11 minut temu, Lukastronic napisał:

W przypadku deutza wyniki na homwni odbiegają od tych w katalogu już kilka takich przypadków miałem. Ten miał mieć rzekomo już wgrywane oprogramowanie z większego ale nikt nie robił żadnych pomiarów. Nie pokazał nic ponad serię na hamowni.

U mnie K420 czy w ciagnikach znajomych którzy mają DF, KM się zgadzały, brakowało minimalnie momentu.

powiem tak mam agrotrona 150 rocznik 2008 kupiony w marcu 2009 i zaraz po gwarancji mapa nowa na 175km.bez hamowania, wtedy jeszcze to było drogie ale czuć przyrost mocy i to zauważalnie. Co do wytrzymałości to silnik u mnie 200km może dac ale już most przedni 180 to jest granica ,później może być różnie. skrzynia do 200 też da radę ale ta emka pewnie ma most jak u mnie i 180 to maks .

12 minut temu, iron napisał:

powiem tak mam agrotrona 150 rocznik 2008 kupiony w marcu 2009 i zaraz po gwarancji mapa nowa na 175km.bez hamowania, wtedy jeszcze to było drogie ale czuć przyrost mocy i to zauważalnie. Co do wytrzymałości to silnik u mnie 200km może dac ale już most przedni 180 to jest granica ,później może być różnie. skrzynia do 200 też da radę ale ta emka pewnie ma most jak u mnie i 180 to maks .

A orientujesz się może czy w M-ce są różne rodzaje mostów i skrzyń w stosunku do mocy ? Np. Od M600 do M620 jeden rodzaj powyżej inny ? Bo wątpię żeby w M600 było to samo co w M650 

z tego co pamiętam to m650 to już większy model .

Halun125 napisał:

12 minut temu, iron napisał:

powiem tak mam agrotrona 150 rocznik 2008 kupiony w marcu 2009 i zaraz po gwarancji mapa nowa na 175km.bez hamowania, wtedy jeszcze to było drogie ale czuć przyrost mocy i to zauważalnie. Co do wytrzymałości to silnik u mnie 200km może dac ale już most przedni 180 to jest granica ,później może być różnie. skrzynia do 200 też da radę ale ta emka pewnie ma most jak u mnie i 180 to maks .

A orientujesz się może czy w M-ce są różne rodzaje mostów i skrzyń w stosunku do mocy ? Np. Od M600 do M620 jeden rodzaj powyżej inny ? Bo wątpię żeby w M600 było to samo co w M650 

650 to większy model z tego co pamiętam. 180 km miał w seri o większy cały dół a m600 610 620 to to samo tylko inne moce a I jeszcze 630 .m9ge się mylić bp już nie pamiętam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v