Skocz do zawartości

Silnik MF 3060


sznajdik

Wreszcie zpowrotem




Rekomendowane komentarze

Dla ciekawych powiem co i jak było: jak było na jednej z fotek to tuleja była pęknięta i zaniżona zapewne przez to pęknięcie po rozebraniu silnika okazało się że jest pęknięta jedna podpora wału na panewce głównej na otworze od kołka ustalającego pompę olejową no i efektem pęknięcia prawdopodobnie było skrzywienie wału korbowego i konieczność ponownego szlifu osiowania wału robienia płaszczyzn i co nie tylko. Przyszedł czas na głowicę do sprawdzenia diagnoza zapadła do remontu się nadaje bo gniazda w kijowym stanie i kolejne koszty (dodam że przy poprzednim remoncie była regenerowana ale nie zmienili gniazd zaworów) i teraz znów trzeba było wszystko na nowo robić kolejne niepotrzebne koszta, następna sprawa pompa paliwa w lipcu przywieziona od pompiarza na wymianę wziąłem zapłaciłem 500zł teraz poszła do sprawdzenia do innego zakładu rozebrali wymienili kilka części i powiedzieli że amator składał na silikon tę pompę i znów kolejne koszty, wtryski po 1400mth też do wymiany niby wina lipnego paliwa ta pompa i wtryski tylko czemu w osobówce ciężarówce i kombajnie nic nie wysiada przez nie tylko wiecznie w traktorze czyżby wina części?

12 godzin temu, KamilMaj napisał:

Panowie jak już jesteśmy przy tym silniku to zapytam o co może chodzić jeżeli nie ma mocy? Był robiony generalny remont ale czuć że nie ma tej mocy co powinien, w czym może leżeć problem?

znajomy w 3080 dwa lata sie męczył od jednego mechanika do drugiego i w końcu załozyli jakieś podkładki bo wydmuchało i kompresja się znalazła dwa biegi szybciej teraz w polu robi .

Tylko on laik to niewiem gdzie te podkładki czy na wtryskach czy w głowicy ale gdzie ?? Jakiś dodatkowe chyba że też z tulejami ma coś nie tak i dołożyli przy uszczelce głowicy ??

 

23 minuty temu, sznajdik napisał:

jak było na jednej z fotek to tuleja była pęknięta i zaniżona zapewne przez to pęknięcie po rozebraniu silnika okazało się że jest pęknięta jedna podpora wału na panewce głównej na otworze od kołka ustalającego pompę olejową

to podpora jak pękła to może coś nie tak już było przy remoncie poprzednim był wał szlifowany wcześniej czy tylko panewki wymienione bo samo z siebie to nie bardzo żeby pękło , a z tą tuleją to oprócz pęknięcia co było że się obniżyła ? Wymieniane poprzednio czy stare były. 

Jak wspomniałem dobry zakład to i będzie chodzić 😊 , a co do pompy sprawdź filtry jak niby nie syfią , chyba że wcale te części były marnej jakości albo zasyfione , 

Stary model masz to jeszcze sąsiad zabulił przy 8 letnim 130 konnym MF z 7 tyś zł gdzie niby fabryczna wina bo jakoś przed pompą filter przez obudowę łapał powietrze z piachem ,kurzem itp 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v