Skocz do zawartości

JD 6120 M


konio1011

Skrzynia Command Quad plus Ecoshift 24x24, pompa 114l, przedni tuz, tls i amortyzacja kabiny, oswietlenie premium, opony tyl 600 przod 480 Trelleborg + kilka pierdolek wycena na 300 netto.. ILE moge zjechac w takim wyposazeniu???



Rekomendowane komentarze

dobruchowskiYT napisał:

czapla16 napisał:

dobruchowskiYT napisał: czapla16 napisał: Wszyscy porównują ceny zakupu ale pomyślcie też o serwisie. Na pierwszym przeglądzie 2 tysie więcej kosztuje New Holland To powiedz mi ile kosztuje pierwszy przegląd w NH skoro taki obeznany jesteś. t7.210 kolegi brany z Perkozu. Przegląd na 100 mth 3600 netto robota i materiały. John Deere 6 cylindrowy równo 2000 netto mniej 😁 To ładnie go kroją na perkozie. Ja na pierwszym z dojazdem serwisu do mnie (70 km) zmieściłem się w 2200 zł netto. Model T6.175 (6 cyl) A w tym JD to nie wiem co ci zrobili że zapłaciłeś tylko 1600 zł ;) Chyba nie wiele, albo wsadzili tanie zamienniki.

Już się nie martw, wsio oryginał jak się należy 😁

Bzdura :) Mam porównanie u mnie w pługu 6930 9km/h w orce w tych samych parametrach i schodził z obrotów jak tylko górkę zobaczył. Mój T6.175 9km/h i spokojnie, dopiero bieg wyżej około 11km/h odczuwalne było przeciążenie na górkach. Dla mnie takie gadanie jest bez sensu. A i kolego T6 jest nawet gabarytowo mniejszy niż 6150M więc nie ma się co dziwić. Masa też swoje robi, rodzaj przekładni. Tak samo jak MF 255 i C-360 3P oby dwoje po 47 koni a C-360 3P wydaje się jeszcze połowę silniejszy, bo ma inną przekładnie. Trochę ruszyć głową nie boli. Marka marce nierówna. Dlatego takie porównania jak dla mnie nie mają znaczenia.

  • Like 1
25 minut temu, Ursusc385 napisał:

I znów bitwa JD vs NH ;)

 

Powiem tyle, jak komuś spodobał się wyjący most w 60tce, to kupuje NH, tam też fajnie wyje 😄 Jak ktoś chce trochę ciszy to kupuje JD :)  Wszystko kwestia gustu, Jeleń ma ramę i dzięki temu będzie zawsze wyżej od nh, reszta kwestia gustu.

Ja kupiłem 6130M i też wyła przekładnia , ale naprawili 😁 . Wybrałem JD między innymi dlatego , że miałem już jednego z tej stajni - wiadomo serwis , oleje te same , to też jest plus .

Edytowane przez nemezis
53 minuty temu, Ursusc385 napisał:

I znów bitwa JD vs NH ;)

 

Powiem tyle, jak komuś spodobał się wyjący most w 60tce, to kupuje NH, tam też fajnie wyje 😄 Jak ktoś chce trochę ciszy to kupuje JD :)  Wszystko kwestia gustu, Jeleń ma ramę i dzięki temu będzie zawsze wyżej od nh, reszta kwestia gustu.

Po co ludzie kupują nowe ciągniki np za 300 tyś skoro mogą kupić łursusa za 30 tyś ? takie gadanie...

1 godzinę temu, Ursusc385 napisał:

I znów bitwa JD vs NH ;)

 

Powiem tyle, jak komuś spodobał się wyjący most w 60tce, to kupuje NH, tam też fajnie wyje 😄 Jak ktoś chce trochę ciszy to kupuje JD :)  Wszystko kwestia gustu, Jeleń ma ramę i dzięki temu będzie zawsze wyżej od nh, reszta kwestia gustu.

Paweł... Teraz żeś zajebał jak łysy grzywką o kant kuli. Nowa 6120M (taka jak Twoja) i T6 (nowy). Mam porównanie. 

W eMce nie da się rozmawiać na asfalcie z pasażerem. Mała kabina, ciasno i głośno. W T6 dokładnie odwrotnie. 

3 k netto duży przegląd razem z olejem i orginalnymi filtrami, nigdy już nie wołam serwisu, wszystko wymieniane samemu, serwis był dokąd nie minęła gwarancja, wymienić samemu filtry i oleje nie jest żadną filozofią i nie wiem po co wołacie te serwisy, tak samo jak u nich cena oleju 30 zł na bańce 20 litrowej, a filtry +20/40 zł na sztuce, dla mnie serwis jest tylko dla dużych gospodarstw w których ciągniki jeżdża cały czas i pracownicy tego robić nie bedą.

20 minut temu, Mich9 napisał:

Fakt nowe jony też wyją i to strasznie siedziałem w paru u o obszarowca, natomiast nh poszedł do przodu z wyciszeniem kabiny i jest w nowszych modelach na prawdę dobre.

Wyje tylko i wyłącznie skrzynia Electro Command. 16x16 ewentualnie 17x16 z ecobiegiem. Poza tym co z tego, że wyje jak nie znalazłem na jej temat żadnych negatywnych opinii - takich które definitywnie by ją mogły skreślić. 

Cytat

Wyje tylko i wyłącznie skrzynia Electro Command. 16x16 ewentualnie 17x16 z ecobiegiem. Poza tym co z tego, że wyje jak nie znalazłem na jej temat żadnych negatywnych opinii - takich które definitywnie by ją mogły skreślić. 

Skrzynie podstawowe w NH to stara sprawdzona konstrukcja wywodząca się jeszcze z Fordów.

Dobrze że jeszcze nie padł argument "joder jest najlepszy bo ma pełno rame!", chociaż podobno przyszli właściciele muszą sporo za swój autoportret zapłacić na masce, stąd ta cena. ;) Biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny oraz opcję wyposażeniową to jak kogoś nie boli wydanie 300 tysi to niech sobie kupuje, nikomu nic do tego. Ale obiektywnie czy warto? Przerobiłem pod sobą serie 6020, 6030, 5R tą starą małą oraz 6R. Im nowszy tym coraz gorzej a koszty napraw nie są takie kolorowe wbrew pozorom (inna sprawa że przebiegi na zakładowych joderach były od 4900 w 6150R do ponad 40 tysięcy na 6320 więc trochę styrane są). Jedyny większy plus to fakt że JD w pewnym momencie zaczął mocno rozwijać sieć serwisową i nie brakuje mniej lub bardziej zdolnych fachowców od tej marki którzy mają też swoje dojścia na magazyny z częściami i potrafią po kosztach cokolwiek zrobić. No ale czy warto tyle dać za M-kę która tak naprawdę jest niczym innym jak 6020/6030 Classic tyle że z nową przekładnią i innymi zegarami? Pogadaj z posiadaczami eMek, tylko tymi obiektywnymi a nie fanatykami co zastąpili 80-tkę joderem i są szczęśliwi.

 

Edytowane przez agrotechnicZ165
  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v