Sebusk 48 Opublikowano 5 Lutego 2019 Jak na 5 lat się rozłożyć to aż tak nie boli. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 6 Lutego 2019 W tym case co u mnie galerii jest dwa tygodnie po zakończeniu gwarancji zaczęło coś tarabanić po włączeniu napędu na przód 😶 Odnośnik do komentarza
Sebusk 48 Opublikowano 6 Lutego 2019 hymm to ja miałem ciekawiej olej z silnika przez turbo znikał 10 l na 200 h... 3 x zmieniali turbine, aż w końcu zabrali na serwis i wymienili dodatkowo odme. Problem znikł. Oraz wymieniony moduł adblue. Odnośnik do komentarza
matek89121 2313 Opublikowano 6 Lutego 2019 (edytowane) ja pytałem o steyr 4110multi 107km to jakieś 215netto Edytowane 6 Lutego 2019 przez matek89121 Odnośnik do komentarza
Sebusk 48 Opublikowano 6 Lutego 2019 U mnie pociągnął GPS z prowadzeniem równoległym i rtk. Odnośnik do komentarza
Pietras892 945 Opublikowano 6 Lutego 2019 A ta zakładka vt? Co tam jest w niej bo u mnie w nh tego niet. Odnośnik do komentarza
Sebusk 48 Opublikowano 6 Lutego 2019 Terminal isobus choć nie jest wyposażony w złącze. Odnośnik do komentarza
Pietras892 945 Opublikowano 6 Lutego 2019 Dzięki. Myslałem że od ISO. B jest zakładka właśnie ISO bus. Tak jest u mnie. Podejrzewałem że vt to tryby pracy skrzyni drogowy/auto Odnośnik do komentarza
Sebusk 48 Opublikowano 6 Lutego 2019 jakiś wirtualny terminal ale tam w sumie nic nie ma Odnośnik do komentarza
Arek 219 Opublikowano 8 Marca 2020 Terminal virtualny się pojawi jak podłączysz maszynę z isobus. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się