Skocz do zawartości

Fendt 926 Favorit


agromichal

Remont mostu, 16 tys H, ktoś wcześniej kombinował z przerabianiem przełożenia i chyba źle dobral, oryginał dojechał już do nas z Włoch i będziemy składać.

Rekomendowane komentarze

Za 9tys można zrobić kapitalke całego MTZ.😁I jeszcze na dobrą flaszkę zostało.

Edytowane przez Piotruniu25
Odnośnik do komentarza

a sprawdzałeś koła z przodu? Może ktoś przerabiał przełożenia na przodzie żeby sie zgrywało z innym rozmiarem kół. Przykra sprawa była by jak byś założył oryginalne części z odopowiednim przełożeniem a po jakimś czasie zmieli bo koła z przodu inny niż "oryginalny" rozmiar mają

Odnośnik do komentarza

Części dobierane po numerach z mostu, zresztą w fendt wszystko pokrywa się po jumers vin ciągnika. Przyjechał na kołach oryginalnych już, wcześniej ktoś to przerabial pod koła do miedzyrzedzi... 

Odnośnik do komentarza

Na podstawie tego zdjęcia ja uważam, że to jest efekt normalnego zużycia "trybu" , który jest najbardziej obciążony w całym układzie mechanicznym przeniesienia mocy..

Przy przeciążenie lub "strzale ze sprzęgła"- w wyniku udaru nastąpiło wykruszenie.

Przy zużywaniu się łożysk i kół, tryb talerzowy odsunął się od "atakującego" przez co  zwiększył się luz wierzchołkowy tych kół zębatych.

Edytowane przez LEX266
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, LEX266 napisał:

Na podstawie tego zdjęcia ja uważam, że to jest efekt normalnego zużycia "trybu" , który jest najbardziej obciążony w całym układzie mechanicznym przeniesienia mocy..

Przy przeciążenie lub "strzale ze sprzęgła"- w wyniku udaru nastąpiło wykruszenie.

Przy zużywaniu się łożysk i kół, tryb talerzowy odsunął się od "atakującego" przez co  zwiększył się luz wierzchołkowy tych kół zębatych.

A i tu cię zdziwi bo łożyska są w stanie idealnym, koło było przerabiane ponieważ oryginalne kolo talerzowe ma 34 zeby a ten założony miał 35 zębów 

 

10 godzin temu, marian_machler napisał:

926 TMS, czy ten pierwszej generacji ?

2 generacja, tms był od 3 w górę 

Odnośnik do komentarza

To wiele wyjaśnia ..Koła powinny być zmieniane "parami" ponieważ chodzi o między innymi o tzw. "moduł"..Pozdrawiam

Edytowane przez LEX266
Odnośnik do komentarza
Koło zębate wykonało liczbę obrotów zbliżoną do tego na ile zostało policzone i nastąpiło zwykłe złamanie zmęczeniowe. Przecież nic nie jest wieczne. Nawet jeśli koło było inne moduł musiał być ten sam - liczba zębów nie ma wpływu na moduł.
Odnośnik do komentarza

Ma wpływ....zwłaszcza w przekładni kątowej o zębach skośnych  ...

Przyjacielu jeżeli ktoś obliczył i wykonał przekładnię kątową z określoną liczba zębów koła talerzowego i atakującego , a jakiś garażowy Janusz zamienił koło talerzowe i wstawił koło o innej liczbie zębów to efekt był właśnie taki..

I w takim przypadku nie zgrywa się moduł zębów.

Pozdrawiam

Edytowane przez LEX266
Odnośnik do komentarza

Z tego co mi powiedział właściciel ciągnika to zostały dorobiony kompletny mechanizm (atak+odbiór) , ponieważ założone zostały koła do miedzyrzedzi, a przód miał większy obwód od oryginalnego, cały mechaznim wytrzymał ok tysiac godzin od założenia, my składamy wszystko na oryginalnych częściach i dajemy gwarancję  6 000 tys H na mechaznim. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v