rocknrollnik1 1393 Opublikowano 2 Lutego 2019 Czyli gdyby tam nikt nie grzebał to pewnie do tej pory by chodził. Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 2 Lutego 2019 Części to koszt 9 tys netto. Części z Włoch od dana spicer więc to są oryginały Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3596 Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Za 9tys można zrobić kapitalke całego MTZ.😁I jeszcze na dobrą flaszkę zostało. Edytowane 2 Lutego 2019 przez Piotruniu25 Odnośnik do komentarza
mirro 7616 Opublikowano 2 Lutego 2019 Kupowaliście części po numerze z mostu, czy po numerze ciągnika? Pytam bo to ważne. Odnośnik do komentarza
gaga195 44 Opublikowano 2 Lutego 2019 a sprawdzałeś koła z przodu? Może ktoś przerabiał przełożenia na przodzie żeby sie zgrywało z innym rozmiarem kół. Przykra sprawa była by jak byś założył oryginalne części z odopowiednim przełożeniem a po jakimś czasie zmieli bo koła z przodu inny niż "oryginalny" rozmiar mają Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 2 Lutego 2019 Części dobierane po numerach z mostu, zresztą w fendt wszystko pokrywa się po jumers vin ciągnika. Przyjechał na kołach oryginalnych już, wcześniej ktoś to przerabial pod koła do miedzyrzedzi... Odnośnik do komentarza
marian_machler 326 Opublikowano 2 Lutego 2019 926 TMS, czy ten pierwszej generacji ? Odnośnik do komentarza
LEX266 250 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Na podstawie tego zdjęcia ja uważam, że to jest efekt normalnego zużycia "trybu" , który jest najbardziej obciążony w całym układzie mechanicznym przeniesienia mocy.. Przy przeciążenie lub "strzale ze sprzęgła"- w wyniku udaru nastąpiło wykruszenie. Przy zużywaniu się łożysk i kół, tryb talerzowy odsunął się od "atakującego" przez co zwiększył się luz wierzchołkowy tych kół zębatych. Edytowane 3 Lutego 2019 przez LEX266 Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 3 Lutego 2019 2 godziny temu, LEX266 napisał: Na podstawie tego zdjęcia ja uważam, że to jest efekt normalnego zużycia "trybu" , który jest najbardziej obciążony w całym układzie mechanicznym przeniesienia mocy.. Przy przeciążenie lub "strzale ze sprzęgła"- w wyniku udaru nastąpiło wykruszenie. Przy zużywaniu się łożysk i kół, tryb talerzowy odsunął się od "atakującego" przez co zwiększył się luz wierzchołkowy tych kół zębatych. A i tu cię zdziwi bo łożyska są w stanie idealnym, koło było przerabiane ponieważ oryginalne kolo talerzowe ma 34 zeby a ten założony miał 35 zębów 10 godzin temu, marian_machler napisał: 926 TMS, czy ten pierwszej generacji ? 2 generacja, tms był od 3 w górę Odnośnik do komentarza
LEX266 250 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) To wiele wyjaśnia ..Koła powinny być zmieniane "parami" ponieważ chodzi o między innymi o tzw. "moduł"..Pozdrawiam Edytowane 3 Lutego 2019 przez LEX266 Odnośnik do komentarza
mariusz4321 99 Opublikowano 3 Lutego 2019 Koło zębate wykonało liczbę obrotów zbliżoną do tego na ile zostało policzone i nastąpiło zwykłe złamanie zmęczeniowe. Przecież nic nie jest wieczne. Nawet jeśli koło było inne moduł musiał być ten sam - liczba zębów nie ma wpływu na moduł. Odnośnik do komentarza
LEX266 250 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Ma wpływ....zwłaszcza w przekładni kątowej o zębach skośnych ... Przyjacielu jeżeli ktoś obliczył i wykonał przekładnię kątową z określoną liczba zębów koła talerzowego i atakującego , a jakiś garażowy Janusz zamienił koło talerzowe i wstawił koło o innej liczbie zębów to efekt był właśnie taki.. I w takim przypadku nie zgrywa się moduł zębów. Pozdrawiam Edytowane 3 Lutego 2019 przez LEX266 Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 3 Lutego 2019 Z tego co mi powiedział właściciel ciągnika to zostały dorobiony kompletny mechanizm (atak+odbiór) , ponieważ założone zostały koła do miedzyrzedzi, a przód miał większy obwód od oryginalnego, cały mechaznim wytrzymał ok tysiac godzin od założenia, my składamy wszystko na oryginalnych częściach i dajemy gwarancję 6 000 tys H na mechaznim. Odnośnik do komentarza
stempos1980 7970 Opublikowano 3 Lutego 2019 Musiał być użyty słabszej wytrzymałości materiał i dlatego tak się stało Odnośnik do komentarza
rocknrollnik1 1393 Opublikowano 3 Lutego 2019 miałem podobnie w przekładni w Claasie rollancie 66, ale tam łożysko się poluzowało. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się