Skocz do zawartości


Remont mostu, 16 tys H, ktoś wcześniej kombinował z przerabianiem przełożenia i chyba źle dobral, oryginał dojechał już do nas z Włoch i będziemy składać.
Co widzimy na zdjęciu Fendt 926 Favorit?

Ciągnik Fendt 926 Favorit pracuje na polu, prezentując swoją imponującą moc wynoszącą 260 KM, dostarczaną przez silnik Deutz o pojemności skokowej 6.1 litra z sześcioma cylindrami. Wyposażony w bezstopniową skrzynię biegów Vario, zapewnia precyzyjne napędzanie niezależnie od obciążenia terenu. Moc tego modelu pozwala na efektywną współpracę z cięższe maszynami towarzyszącymi, co czyni go idealnym wyborem do wymagających prac rolniczych. Z uwagi na swoje techniczne zaawansowanie i wytrzymałość, Fendt 926 Favorit może działać nieprzerwanie nawet w trudnych warunkach, oferując użytkownikowi trwałość i niezawodność w każdej sytuacji.


Rekomendowane komentarze

Na podstawie tego zdjęcia ja uważam, że to jest efekt normalnego zużycia "trybu" , który jest najbardziej obciążony w całym układzie mechanicznym przeniesienia mocy..

Przy przeciążenie lub "strzale ze sprzęgła"- w wyniku udaru nastąpiło wykruszenie.

Przy zużywaniu się łożysk i kół, tryb talerzowy odsunął się od "atakującego" przez co  zwiększył się luz wierzchołkowy tych kół zębatych.

Edytowane przez LEX266
2 godziny temu, LEX266 napisał:

Na podstawie tego zdjęcia ja uważam, że to jest efekt normalnego zużycia "trybu" , który jest najbardziej obciążony w całym układzie mechanicznym przeniesienia mocy..

Przy przeciążenie lub "strzale ze sprzęgła"- w wyniku udaru nastąpiło wykruszenie.

Przy zużywaniu się łożysk i kół, tryb talerzowy odsunął się od "atakującego" przez co  zwiększył się luz wierzchołkowy tych kół zębatych.

A i tu cię zdziwi bo łożyska są w stanie idealnym, koło było przerabiane ponieważ oryginalne kolo talerzowe ma 34 zeby a ten założony miał 35 zębów 

 

10 godzin temu, marian_machler napisał:

926 TMS, czy ten pierwszej generacji ?

2 generacja, tms był od 3 w górę 

Ma wpływ....zwłaszcza w przekładni kątowej o zębach skośnych  ...

Przyjacielu jeżeli ktoś obliczył i wykonał przekładnię kątową z określoną liczba zębów koła talerzowego i atakującego , a jakiś garażowy Janusz zamienił koło talerzowe i wstawił koło o innej liczbie zębów to efekt był właśnie taki..

I w takim przypadku nie zgrywa się moduł zębów.

Pozdrawiam

Edytowane przez LEX266

Z tego co mi powiedział właściciel ciągnika to zostały dorobiony kompletny mechanizm (atak+odbiór) , ponieważ założone zostały koła do miedzyrzedzi, a przód miał większy obwód od oryginalnego, cały mechaznim wytrzymał ok tysiac godzin od założenia, my składamy wszystko na oryginalnych częściach i dajemy gwarancję  6 000 tys H na mechaznim. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v