Skocz do zawartości

Klema akumulatorowa



Trochę ją przysmażyło...




Rekomendowane komentarze

Marecki2922 Jeśli klema zrobiła się parchata to na wstępie drucianką przelecieć później papierek 200-300 i ładnie wszystko wyczyszczone,później tylko odtłuścić nałożyć smar miedziany i spokój na pewien czas.

bukat82 Nie czuję się winny  za bardzo bo do aku zaglądam 2 razy w roku by sprawdzić poziom elektrolitu i za każdym razem  klemy wraz z słupkami są oczyszczone i nasmarowane smarem miedzianym. 

 

Trzeba zacząć od tego że większa część na rynku to nie jest mosiądz tylko jakiś stop. Dla porównania jak wyjmiecie śruby z nowej takiej klemy to one więcej ważą jak sama klema. A co do smaru miedzianego to taka durna moda. Każdy to stosuje bo to w sprayu i łatwo się nakłada a i jak się błyszczy. Np. smarowanie prowadmic w zaciskach hamulcowych takim smarem powoduje jeszcze szybsze ich zacieranie. Ale co tam błyszczy się to napewmo jest dobre....

Bo do prowadnic klocków hamulcowych używa się dedykowany do tego smar. Sam jak wymienialem w mondeo klocki (aktualnie zakupiłem Brecka) to odrazu wziąłem sam do prowadnic z firmy CX. Na yt jest mnóstwo filmików jak wyglądają prowadnice posmarowne smarem miedziany.... Prywatnie klemy smaruje pasta miedziana a z reguły staram się kupować jak coś klemy mosiężne


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v