Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Nie akurat ta d 47 nie jest zmęczona życiem jedyna wada to burty mają blachę delikatnie pogiętą ale delikatnie ale konstrukcja jest prosta bo wożę zboże bez dodatkowych uszczelnień, ale teraz jakbym zrobił przyczepe to by miała wywrot na kulach i opony bezdętkowe i masywniejszą rame

Edytowane przez astrahxenon
3 minuty temu, astrahxenon napisał:

Na tą d47 sypie po 6 ton max bo taką ma zabudowę i z tym cieżarem kipruje się do tył do dmuchawyi  się nic nie dzieje a chciałbym taką żeby sypać chociaż po te 8.5 tony

Wydaje mi się że 8.5t to nawet na d55 za dużo, więc nie wiem co trzeba byłoby przerabiać żeby tyle zmieścić, jakaś hl? Ale jej w rozsądnych pieniądzach nie kupisz, chyba że gruza, do którego dołożysz dużo za dużo

Edytowane przez bratrolnika
Dnia 20.01.2019 o 15:01, tytanowyJanusz napisał:

na fakturze pisze że jest przyczepą transportową, teraz będę musiał ją zaciągnąć na przegląd i będę starał się ją zarejestrować na rolniczą bo dla wojska nie wydano ani tablic ani dowodu rejestracyjnego

Pod powiedziałbyś na priv jak wygląda rejestracja po kolei bo jest dość specyficzna i czy da się ją zrobić na rolnicza mając tylko ta fakturę z agencji mienia wojskowego 

co wy macie z tymi kołami, nigdzie nie jest napisane że przyczepa rolnicza ma mieć dany rozmiar czy wzór bieżnika O.o
zaczepu czy instalacji na drugą też nie musi być, nawet 732 takie występowały

masz FV to udaj się do WK, dadzą Ci kwit do diagnosty lub tymczasowy dowód, jako że te przyczepy występowały jako rolnicze to kumaty diagnosta wystawi odpowiedni kwit

Edytowane przez izydor6280
17 minut temu, izydor6280 napisał:

co wy macie z tymi kołami, nigdzie nie jest napisane że przyczepa rolnicza ma mieć dany rozmiar czy wzór bieżnika O.o
zaczepu czy instalacji na drugą też nie musi być, nawet 732 takie występowały

masz FV to udaj się do WK, dadzą Ci kwit do diagnosty lub tymczasowy dowód, jako że te przyczepy występowały jako rolnicze to kumaty diagnosta wystawi odpowiedni kwit

Nie jest to takie proste jak ci się wydaje diagnosta wystawi mi okręslenie danych w którym określi ją jako cięzarową bo d 46a wystepowała jako ciężarowa a chodzi o to żeby ugryźć tak żeby była rolniczą bez robienia później zmian które kosztują sporo

Jak ja przekształcałem d47 na rolniczą, to też zażyczyli sobie koła balonowe i media do drugiej przyczepy. Ponadto był potrzebny kwit od firmy posiadającej uprawnienia do przeróbki przyczep. Na szczęście taka firma jest w okolicy i pewnie nie pierwszy taki kwit pisali. Potem jeszcze wizyta w komunikacji i mam rolniczą. Podobno przekształcenie w drugą stronę, czyli z rolniczej na ciężarową jest niemożliwe.

Dnia 16.11.2022 o 18:24, astrahxenon napisał:

Nie jest to takie proste jak ci się wydaje diagnosta wystawi mi okręslenie danych w którym określi ją jako cięzarową bo d 46a wystepowała jako ciężarowa a chodzi o to żeby ugryźć tak żeby była rolniczą bez robienia później zmian które kosztują sporo

nawet z tymi oznaczeniami mają namieszane na niektórych stacjach, bo niby przyczepa rolnicza ale z dopiskiem A i dane z samochodowej lub mix jak popadnie, więc cyrk taki że głowa mała

tak jak pisałem może to być proste, tylko diagnosta musi wiedzieć jak to ugryźć, bo konstrukcja tych przyczep jest identyczna pod ciężarową i rolniczą, więc co przerabiać poza dołożeniem odpowiednich odblasków ?

Edytowane przez izydor6280

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v