Autosan D-50 I Ursus 3512
 

Autosan D-50 I Ursus 3512

  • 8046 wyświetleń

Wrzucam w kategorii przyczepy ponieważ , chcę poruszyć kwestię przerobienia przyczepy z ciężarowej na rolniczą - moja właśnie została "przerobiona" a w drodze powrotnej zabrałem z elektrociepłowni trochę żużlu :)
Warunki do jazdy były kiepskie , bez belki polowej bym nie dotarł do domu .






Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28757 18353

To zamiast większego fergusona wziąć to żeś się tym pierdkiem wybrał😋

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MF675ursus
  • 1453 4229

No jak Ci obojętne, czy na przegląd jedziesz raz na dwa lata czy co rok, to żadna

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Żeby to tylko była różnica w terminie badania...

Ciężarowa co rok badanie 160zł około rolnicza co 2 lata i 70zł około.

Ubezpieczenie swoją drogą.

No tak te ferdki to sie nadaja do ciągania przyczepy, ale po suchym asfalcie..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Sąsiad przed końcem roku przerejestrował swojego kassbohrer to płacił tylko 250 zł diagnoście i resztę normalnie  komunikacji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Nie koniecznie ...

Bo cała filozofia w tym by znaleźć stację diagnostyczną ( ja jeździłem 25 kilometrów) mającą uprawnienia do wprowadzenia zmian w przyczepie przystosowywujących ją do kwalfikowania jako rolnicza - teoretycznie , bo praktycznie wszystko ( zaczep tylny , media na drugą przyczepę , ucho dyszla o średnicy wewnątrz 35mm [dla mnie absurd]oraz tablica twi ) musisz zrobić sam , z tak przygotowaną przyczepą jedziesz na stację , robią zdjęcia , wystawiają 4 kartki a4 papieru wraz z przeglądem , płacisz 350 zł i udajesz się do WK .

 

Niektórzy na forum twierdzą , ze tak się nie da zrobić :)

 

Kurde pojechałem 3512 bo myślałem ,że na przeglądzie przyda się sprawna instalacja pneumatyczna :$ można było jechac 675 :D

Do przyczepy nie było zastrzezeń , a ciągnika nie za bardzo chciał zrobić przegląd bo nie ma wycieraczki szyby , swiateł awaryjnych i lewego stopu :P Poprawię to i pojadę do pobliskiej stacji z drugą przyczepą .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2133 7825

Robilem to ostatnio miesiac temu. Godzinka czasu 250 zl i przerobiona

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MF675ursus
  • 1453 4229

Gdzie można znaleźć listę stacji mające uprawnienia do potwierdzenia takich zmian?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2358 14107
to która stacja okazala sie tak łaskawa i przerobila ja na rolnicza? Cyców?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Świdnik (a dokladniej Jacków) .

Nie , kół w tym wypadku sie nie czepiali . Ale z tym uchem zaczepu to jakies jaja bo wymagaja zeby wspawać tulejkę 35mm w ucho zaczepu , a np. Ursus C-360 ma sworzen grubosci 38mm , 

c7e7506d467d87e897a625109896

Oczywiscie Ja nie wspawalem bo mam zwyczajny zaczep jak w kazdej starej przyczepie Autosan i ani myslę go przerabiac .

20190108_141605.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2358 14107

aż jutro zmierze w swojej 1.5 rocznej przyczepie czy jest te 35 bo na oko jest ok 50 mm a może byc tak ze wspawasz tuleje i zaczep nie oryginalny i aut

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Ale nawet jesli sworzen mialby 35mm i ucho tez 35mm to przeciez musi byc zachowany jakis luz zeby nie polamac zaczepu np przy przejezdzaniu przez glupi prog zwalniajacy :) Ja nie wiem czy to wymysl ustawodawcy czy tej stacji i nie wnikalem bo uznalem to za bezsens .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek84
  • 30 745
2 godziny temu, pawlus224 napisał:

Ale nawet jesli sworzen mialby 35mm i ucho tez 35mm to przeciez musi byc zachowany jakis luz zeby nie polamac zaczepu np przy przejezdzaniu przez glupi prog zwalniajacy :) Ja nie wiem czy to wymysl ustawodawcy czy tej stacji i nie wnikalem bo uznalem to za bezsens .

tolerancja ok ale z tym progiem przesadziłeś bo w przyczepach typu D50 , 47 itd masz dyszel ruchomy góra dół i przy poprzecznych nie równościach on pracuje od co

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Music
  • 101 1258

Brat cioteczny też miał ostatnio przerabiać na rolniczą, ale ze względu na podatek, który ma niby wzrosnąć. Osobiście się nie zagłębiałem w temat , więc się nie wypowiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

Światła awaryjne ma pierdek?

Ogólnie to trochę narwany diagnosta. U mnie też robił zdjęcia itp. a później okazały się nie potrzebne. Uważaj żeby w wydziale komunikacji nie zarządzali faktury za dostosowanie jej do wymogów przyczepy ciez-rol.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel328
  • 645 3822
jak rejestrowałem swoją przyczepę metal fach i we wniosku do WK wpisałem rolnicza to kazali mi dopisac ciezarowa. 26 mam przegląd to się dowiem jak to wygląda 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj