Skocz do zawartości

Case MX 150



Zgodnie z obietnicą zdjęcie kolejnego ciągnika Jak będzie tu 111 komentarzy dodaje następny

CIĄGNIK TAKŻE DO SPRZEDANIA




Rekomendowane komentarze

to chyba jednak jest coś w tym że Francuzi słabo dbają o sprzęt, oglądałem ze 2 miesiące temu Johna 6220se z turem właśnie z Francji, miał niby 9900H, niemalowany poprostu wyglądał jakby niemiał tyle H a jak się wsiadło i jeździło to tragedia, sprzęgło bardzo ciężko się wciskało, rewers też kiepsko, do tyłu niekiedy nie łapał jakby linka za długa była, joystick od tura przycinał się, z rozdzielacza ciekło, z odmy para szła, na korku wlewu oleju jakąś mieszanina oleju i płynu chyba bo go nie było w zbiorniczku , a w ogłoszeniu napisane stan idealny 😂

Kraj jak kraj wszędzie można znaleźć trupa i perełkę. Tylko za taką perełkę trzeba zapłacić i się cena robi nie ciekawa dla polskiego klienta. Odpowiedzcie sobie sami dlaczego w polskich ogłoszeniach ceny są niższe niż na zachodzie przy podobnym roczniku i przebiegu.

Ciągnik ze zdjęcia wygląda ładnie ale co się kryje w środku nikt nie wie. Mój nh jak go kupiłem to ludzie myśleli że to nówka a faktycznie miał już 10tys przebiegu i robioną pompę. Ale wygląd robi dużo tylko lift licznika i polak zadowolony. 

Jak widzę co niektórzy Polscy rolnicy sprzedają to chyba wolę kupić coś uszkodzonego z zachodu i naprawić. Sporo jeździłem za MF z serii 30xx dla siebie, znajomych. I co? (handlarzy omijałem) I proszę, cyk tu elegancko obejścia porobione w elektryce, tu półbiegi szarpią na niskich obrotach, biegi wy###ne, sprzęgło bierze dziwnie. Ale cena 45 tys. i 10 lat w PL, zadbany. Tylko dziwne, bo mam 2 MF z tych serii i jak miałem się tymi przejechać to normalnie krew człowieka zalewa. I wiecie jak morał z tego? Że moja okolica bogatsza o 4 MFy i 3 od handlarzy, tzw. igiełki tylko niestety ceny 10-15 tys droższe :) . 

Mam dwa MFy z Francji, jednego mam 8 lat i mimo stanu wizualnego w jakim go kupiłem chodzi do tej pory, zero luzów, wszystko działa a pochłoną mnie może max 4 tys w serwsie przez te lata. A biegi do tej pory chodzą jak marzenie porównując do okazji od polskiego rolnika. Drugi mam 2 lata i i w niego musiałem włożyć na starcie 3k bo Francuz nie redukował luzów na przedniej osi i ścieło wał ataku. I traktor stał ponad rok bo był z turem i bez przedniego napędu ślizgał się na płycie hahaha :D . Kupno wyszło przypadkiem bo szukaliśmy pługu na vario i natoczył się. 95r 8,5 mth Dynaschift , kilkuletni tur mx i wyszedł z transportem 45k. Można sobie porównać ceny ;).  

 

śmieszy mnie jak piszecie że np Francuzi nie dbają o maszyny np Niemcy już tak. Na zachodzie nie ma czegoś takiego jak u nas że ciągnik robi do tysiąca godzin rocznie. Tam maszyny są eksploatowane ma maksa bo musi na siebie zarabiać. W jednej firmie gdzie robiłem gospodarz miał jakiegoś masseya 120km na dyna 4 i fendta 718 vario i te ciągniki były dosyć zniszczone bo nikt o nie za bardzo nie dbał, tylko filtry oleje smar i ogień. 3 lata temu jak kupił fendta 826 bo już prawie pod prześcieradłem go trzymał tak o niego dbał. Nie ma znaczenia skąd maszyna pochodzi tylko jej stan techniczny no i ważny jest też przebieg ale maszyny z zachodu nie mają małych przebiegów (wiadomo są też wyjatki)

Witam.

Mam case MX 135 i zastanawia mnie jaka jest różnica między olejem Akcela Nexplore a Akcela Hy-Tran Ultraction. Wiem że różnią się specyfikacją ten pierwszy ma MAT 3525 a ten drugi MAT 3540 i teraz tak producent sugerując się nazwą zaleca ten drugi, ale patrzeć na specyfikację to z tego co mi wiadomo to pasuje ten pierwszy. Czy ktoś znający się w temacie może mi to jakoś wytłumaczyć, a może nie ma większej różnicy który zaleję??

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v