Skocz do zawartości

Głowice Ursus c-360


Gość
  • 9383 wyświetleń

Nowe głowice do mojego Ursusa😀



Rekomendowane komentarze

Ja mam Regenerowane,szczelne są ale  że do ch*jowego  ojciec dał do zakładu to był cyrk.Prowadnica jedna nie dociśnięta to sprężyny dali jak do długopisu,stare to musiałem dwoma rękoma naciskać żeby sprężyna poszła w dół.Wystarczyło troche z gniazd zdjąć nowe zawory i prowadnice i wyszło mi 300 zł za 4 bo było by u kogo robić ale po fakcie się okazało.Z kultury pracy głowicy nie jestem zadowolony jakby nie te gniazda co trzeba pracuje twardo i głośno a przy wkręcaniu na obroty praca zaworów jak w 3P.Prawdopodobnie materiał którego gniazda są wykonane jest twardy może nie ten kąt spasowania z przylgnią zaworową.Zależy jaki zakład,regenerowane głowice nie są takie złe

Edytowane przez Adi96

Adi96 napisał:

Ja mam Regenerowane,szczelne są ale  że do ch*jowego  ojciec dał do zakładu to był cyrk.Prowadnica jedna nie dociśnięta to sprężyny dali jak do długopisu,stare to musiałem dwoma rękoma naciskać żeby sprężyna poszła w dół.Wystarczyło troche z gniazd zdjąć nowe zawory i prowadnice i wyszło mi 300 zł za 4 bo było by u kogo robić ale po fakcie się okazało.Z kultury pracy głowicy nie jestem zadowolony jakby nie te gniazda co trzeba pracuje twardo i głośno a przy wkręcaniu na obroty praca zaworów jak w 3P.Prawdopodobnie materiał którego gniazda są wykonane jest twardy może nie ten kąt spasowania z przylgnią zaworową.Zależy jaki zakład,regenerowane głowice nie są takie złe

Z tymi dzisiejszymi zakładami tak jest aby zrobić i wstawić rachunek

Z tymi głowicami i nie tylko z głowicami jest jeden problem... jakość a raczej skład żeliwa..

przez co pod wpływem temperatury mocno zmieniają wymiary. Zdarzają się odlewy z "purchlami" powietrza.

Dawniej takie odlewy były wykonywane metodą "kokilową"-grawitacyjnie. Odlewy były studzone powoli, dokładnie odgazowywano odlew.

Obecnie to metody ciśnieniowe lub odśrodkowe , formy są chłodzone wodą itp..

1 godzinę temu, Adi96 napisał:

Ja mam Regenerowane,szczelne są ale  że do ch*jowego  ojciec dał do zakładu to był cyrk.Prowadnica jedna nie dociśnięta to sprężyny dali jak do długopisu,stare to musiałem dwoma rękoma naciskać żeby sprężyna poszła w dół.Wystarczyło troche z gniazd zdjąć nowe zawory i prowadnice i wyszło mi 300 zł za 4 bo było by u kogo robić ale po fakcie się okazało.Z kultury pracy głowicy nie jestem zadowolony jakby nie te gniazda co trzeba pracuje twardo i głośno a przy wkręcaniu na obroty praca zaworów jak w 3P.Prawdopodobnie materiał którego gniazda są wykonane jest twardy może nie ten kąt spasowania z przylgnią zaworową.Zależy jaki zakład,regenerowane głowice nie są takie złe

A gdzie głowice robiliście

LEX266 napisał:

Z tymi głowicami i nie tylko z głowicami jest jeden problem... jakość a raczej skład żeliwa..

przez co pod wpływem temperatury mocno zmieniają wymiary. Zdarzają się odlewy z "purchlami" powietrza.

Dawniej takie odlewy były wykonywane metodą "kokilową"-grawitacyjnie. Odlewy były studzone powoli, dokładnie odgazowywano odlew.

Obecnie to metody ciśnieniowe lub odśrodkowe , formy są chłodzone wodą itp..

Czyli robienie na sztukę żeby tylko sprzedać

mf362 napisał:

1 godzinę temu, wojna456 napisał:

 

Ja też się z tym zgadzam no trochę przyjanuszowałem z tymi głowicami ale teraz trudno

Nie ma sie czym przejmować zależy tez jak będziesz dawal jej w palnik 

;)

 

Ja dużo pola strasznie niemam bo 5ha swojego na wiosnę może coś dojdzie także nie jest to dużo w razie czego c-330 zawsze jest gotowy do pracy

6 minut temu, Adi96 napisał:

@Roki212 Toż ci mówiłem w Zawadach na Sapiechy zakładam odradzam i ostrzegam,gwarancja do bramy i się nie znamy.Krzywo robią otwory a co złego to nie oni tylko zwalają,zakład który mogę polecić to na Ogrodniczkach Moto szlif 

Wiem że mówiłeś ale wyleciało z głowy gdzie dokładnie, na Ogrodniczkach nie ma takiego czegoś jak piszesz jest tylko Szlif-Mot i Auto-Szlif dwa zakłady obok siebie czyli który dokładnie masz na myśli...

3 godziny temu, Bizon1201 napisał:

Chyba , że ktoś to naprawdę dobrze zrobi i nie wsadzi gównianych elementów.

Jaka cena takie elementy proste.

3 godziny temu, Bizon1201 napisał:

No i druga sprawa , jak ktoś daje na wymiane, to czasmi można dostać taką "przemrożoną ".

Każdą sprawdzają na szczelność więc albo szczelna, albo złom. Co to znaczy "przemrożona"?

No to ten właśnie co podałeś to ma kiepskie opinie nie wiem co oni tam robią, ale z tego co słyszałem h*jowo robią chcesz wiedzieć więcej popytaj i nie wiem gdzie dostałeś info że ten drugi do aut... że Auto-Szlif to do aut B|...

Sam oddawałem teraz do tego właśnie Auto-Szlif swoje głowice i korbowody. Parenaście lat temu jak był robiony remont dziadek z mechanikiem też tam oddawali wał do szlifu itp i wszystko było ok

ja regenerowałem stare w tyczynie, ale nie w pompie, tylko nieopodal u Leniarta, jak na razie jestem zadowolony, poprosiłem o wstawienie zaworów nadwymiarowych, i takowe mam, ciągnik mniej dymi, problem był z założeniem głowic, bo jak sie okazało, dopuszczalny,fabryczny nadwymiar, haczył o tuleje, ale januszowym sposobem, założyłem, i hula już kilka dobrych lat, pewnie ok 700mth zrobiły, ale dostaje po kościach i nie czuje spadku mocy, czy dymienia, a to klepanie, o którym wspominacie ze słychać, to sprawdźcie, czy aby przypadkiem nie biją wam podkładki sprężyn w pokrywy zaworów, u sb tak miałem - po regeneracji zawory mogą być głębiej osadzone, i przez to trzonki są wyżej i dobijają do pokrywy...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v