Skocz do zawartości

Wywrotka jednoosiowa 3-stronna 4T



Wywrotka jednoosiowa SAM, wywrot 3-stronny




Rekomendowane komentarze

Kolego...resory w jednoosiowej to porażka i ze stabilnością dużo gorzej niż na sztywnej osi.

Co do "partyzanta" to idealnie nadawałby się na jakieś wysokie stanowisko w rządzie...może nawet byłby dobrym prezydentem bo swoim oderwaniem od rzeczywistości jaką mamy w tym dziadowskim kraju idealnie nadawałby się na takie stanowisko.

Temat się rozkręcił do tego stopnia,że nawet kolega @Departament , który też w wielu tematach potrafi ostro wk***ić to tu bez oporu przyłączył się do nas wszystkich, którzy to nie mają rozumu i w d*pie mają bezpieczeństwo swoje, swoich rodzin wszystkich w zasięgu któregoś z naszych ulepów :D

W nawiązaniu do zdjęcia na którym Cat ładuje jakieś rozlane gówno do przyczepy to co z tego,że przyczepa renomowanej produkcji...co z tego,że ten Cat to też nie ulep i co z tego,że przy tej akcji pewnie była policja i może inne służby skoro nikt z obecnych przy tym nie rozumie,że przy tak ustawionej przedniej osi w czasie załadunku ta przyczepa mogła spokojnie pierdolnąć jeszcze raz...morał taki,że nie papier się liczy tylko rozum i doświadczenie (nie mylić z rutyną).

resory po co prędzej to by się przydał resor ale na zaczep żeby ciągnika nie tłukło , sam mam swojej roboty ok 4 t ale ziemi ładowności może obornika to jedynie co 7211 trochę mocno ciśnie a fotel tylko na sprężynie ale chociarz kabina na silentblokach . Niedawno dokupiłem 8 t tandem na resorach to większy ciągnik i też czuć na siedzeniu trochę że ciśnie i rzuca 

@Partyzant85 nie wiem o co ci chodzi , robi niech robi nie musisz kupować , ten przykład z Olsztyna ładna przyczepka ale co zaczep coś kombinowany efekty są . 

Strasznie żeś nie ufny ale jak do mechanika dajesz samochód to jaką masz pewność że śrubki nie zapomniał jakiejś dokręcić , Kiedyś było o amerykańskiej ciężarówce wszystkie badania miała sprawdzana ale rentgena nikt nie robił a że stara była to wąs pękł przy przekładni i ... pojechał gdzieś gdzie nie chciał . 

A ile samochodów nie sprawnych jeździ i to nie tych co kilka tyś rocznie robią ale miesięcznie ... mało to razy bus czy tir do bazy bez hamulców wracał , raz mi wapno przywiózł akurat kapcia złapał szczęście niedaleko od wulkanizacji , tyle że opona taka dobra że nie do łatania ...

Po co nam te wszystkie przepisy srysy i itp do wszystkiego zaraz i na papierze toaletowym zrobią instrukcję .Komuś ktoś coś tam ... i zakazali rej samów , ale nie do końca tylko jakieś badania czy coś żeby tylko nieopłacało się tego robić ot i wolność zmierzamy do Niemców oni to wszystko by zarejestrowali tylko że jakoś nam nie po drodze z innymi rzeczami. A taka Holandia ma to gdzieś , przyczepka do osobowego to wyciągasz tablice z bagażnika i na nią czepiasz z nr samochodu jakoś można , ciągniki to nie rejestrują i bez prawka można jeździć ale takie co lecą 40 km/h to już rejestrowane i prawko potrzebne 

 

https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/547993-przyczepa/ 

@bratrolnika  to moja sprawdzona już konstrukcja i z grubszych materiałów raczej niż robisz , nic się nie krzywi no oprócz blachy o ile kawałek 4 cały to 3 już się pofalowała na podłodze 

 

 

 

Do rolniczego zastosowania jeszcze lepsze byłyby od TIRa ale 19,5 bo są nawet 445 cm szerokie i niski profil a do tego całe koło niskie. Przy tego typu małych przyczepkach dobrze jest jak podłoga jest najniżej jak się da. Raz,że środek ciężkości niżej a więc stabilniejsza a drugie to łatwiejszy załadunek bez względu na to czy ręcznie czy mechanicznie.

8 godzin temu, Thomas2135 napisał:

Jak ktoś spowoduje wypadek z udziałem przyczepy firmowej czy ulepa i ktoś zginie to dopieprzą tak samo obu. 

Darek podobają mi się Twoje przyczepki i gdybym miał wolną gotówkę to bym kupił. Nie mam żadnej wywrotki a taka byłaby wystarczająca. Widziałbym ją tylko na osi z kołami R22  od tira.

 

Tylko os od tira to chyba 2.4m szerokości, paka prawie że w kwadracie wyjdzie

8 godzin temu, Thomas2135 napisał:

Wiem jak zachowują się w rozrzutniku 1 osiowym załadowanym żwirem czy piachem. Kiepsko się sprawdza. Mi by tirówki odpowiadały. Darek pakę zrobi a ja sobie ośkę dokręcę. Koła i oś to pewnie 20 % całej przyczepy?

Dokładnie, 20%kosztow

Już lepiej kupić os pod koła 20 od przyczepy i założyć koła 17,5 od niskopodwoziowki, kolega simson2812 miał takie na sprzedaż


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v