Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz-Fahr 5110 G?

Ciągnik Deutz-Fahr 5110 G prezentowany na placu gospodarstwa, znany z wydajności, jest wyposażony w 4-cylindrowy silnik o mocy 102 KM, co umożliwia efektywną pracę w różnych warunkach polowych. Silnik produkcji Deutz o pojemności skokowej 4.0 L zapewnia wystarczającą moc, aby ciągnik mógł sprostać wymaganiom zadań takich jak transport czy agregacja z różnymi maszynami rolniczymi. Deutz-Fahr 5110 G dzięki skrzyni biegów z 20 przełożeniami oferuje precyzyjną kontrolę prędkości i elastyczność podczas operacji. Na zdjęciu ciągnik stoi w parku maszynowym gospodarstwa, gotowy do współpracy z różnorodnym sprzętem, co czyni go niezastąpionym w codziennych pracach rolniczych.




Rekomendowane komentarze

Dnia 29.12.2018 o 12:19, same110 napisał:

sumek666 skoro wiesz lepiej od konfiguratora Deutza to co ja będę z Tobą dyskutować

Witam. 
Widzę, że orientujesz się w temacie wersji DF 5G.
We wrześniu zakupiłem 5110 G Plus wersja GS z Adblue, już nie było możliwości kupna ani 5120, ani werski 110 bez adblue, bo były to ciągniki do wyczerpania zapasów gdyż wchodziła nowa seria 5 z DPF i adblue, która to jest obecnie.
Przed zakupem czytałem, o wersjach i mostach, ale wszyscy sprzedawcy mówili, że 110 G Plus ma taki sam most jak największy ciągnik z serii czyli 120G. Przyglądając się ciągnikom na placach u sprzedawców deutza nie zauważyłem różnic między 5110 g plus i 5120 w porównaniu z 5090.4G, ale może te 50.90 były właśnie z plus i te ciągniki mają takie same osie tylne.
Sprzedawcy również zgodnie w trzech miejscach mówili, żew wersji 120(mimo że nigdzie w Polsce już nie było dostępnego, podzwoniłem, edmasz, jaryszki, jaskot itp.) koła 28 i 38 są zbyt duże do tych mostów i przy ciężkich pracach bywały problemy. W savonie powiedzieli mi nawet, że 5110 lepiej jak ma koła 65 a nie 70, ale nie mieli nawet na takich kołach a przy ostatnich sztukach przed nową wersją nie dało zamówić się innych kół. Znalazłem u Chmielewskiego na 480/65/24 i 540/65/34 no i jest na podwórku z ładowaczem hydramet x1. Czy to dobry wybór okaże się z czasem.
Sprzedawcy jeszcze mówili, nie tylko tam gdzie kupiłem, że wersja z adblue mimo, że jest sklasyfikowana na 7 koni mniej niż wersja bez adblue, to te z adblue są żwawsze, bo w tamtych filtr doc i recyrkulacja spalin wytwarzają duży opór, a przy adblue nie ma nadciśnienia na wylocie.

Nie wiem ile w tym wszystkim prawdy co sprzedawcy biadolą, dlatego patrzyłem na to przez palce i teraz napisałem do weryfikacji przez osoby znające się na rzeczy, a ciągnik kupiłem, bo wypadał nieźle na tle innych i cenowo i wyposażeniowo i chyba jakościowo do ceny...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v