Deutz-Fahr 5110 G
 

Deutz-Fahr 5110 G

  • 16948 wyświetleń

Nowy nabytek, Przyjechał tydzień temu ;)






Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5394 19473

T.6 czekała na serwis a w 5040 to tak skasowali że szkodą gadać. Miał być upust, pismo do fabryki a kończy się na sprawie sądowej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5084 18043

To tak jak kumpel z DF. Wina fabryki. A nawet nie tyle fabryki co kontroli jakości lub jej braku. 

Ale jakie skrzynię? Jak się nazywają?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kos_pl
  • 107 985

Dual Command NH to chyba nie grzeszył jakością. Już od wielu osób słyszałem o jego awariach. A i znajomy w tym roku naprawiał Dual Commanda w kilkuletnim T5. Przebieg też śmieszny < 3500 h.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SW400kruger
  • 42 188
Dnia 29.12.2018 o 12:19, same110 napisał:

sumek666 skoro wiesz lepiej od konfiguratora Deutza to co ja będę z Tobą dyskutować

Witam. 
Widzę, że orientujesz się w temacie wersji DF 5G.
We wrześniu zakupiłem 5110 G Plus wersja GS z Adblue, już nie było możliwości kupna ani 5120, ani werski 110 bez adblue, bo były to ciągniki do wyczerpania zapasów gdyż wchodziła nowa seria 5 z DPF i adblue, która to jest obecnie.
Przed zakupem czytałem, o wersjach i mostach, ale wszyscy sprzedawcy mówili, że 110 G Plus ma taki sam most jak największy ciągnik z serii czyli 120G. Przyglądając się ciągnikom na placach u sprzedawców deutza nie zauważyłem różnic między 5110 g plus i 5120 w porównaniu z 5090.4G, ale może te 50.90 były właśnie z plus i te ciągniki mają takie same osie tylne.
Sprzedawcy również zgodnie w trzech miejscach mówili, żew wersji 120(mimo że nigdzie w Polsce już nie było dostępnego, podzwoniłem, edmasz, jaryszki, jaskot itp.) koła 28 i 38 są zbyt duże do tych mostów i przy ciężkich pracach bywały problemy. W savonie powiedzieli mi nawet, że 5110 lepiej jak ma koła 65 a nie 70, ale nie mieli nawet na takich kołach a przy ostatnich sztukach przed nową wersją nie dało zamówić się innych kół. Znalazłem u Chmielewskiego na 480/65/24 i 540/65/34 no i jest na podwórku z ładowaczem hydramet x1. Czy to dobry wybór okaże się z czasem.
Sprzedawcy jeszcze mówili, nie tylko tam gdzie kupiłem, że wersja z adblue mimo, że jest sklasyfikowana na 7 koni mniej niż wersja bez adblue, to te z adblue są żwawsze, bo w tamtych filtr doc i recyrkulacja spalin wytwarzają duży opór, a przy adblue nie ma nadciśnienia na wylocie.

Nie wiem ile w tym wszystkim prawdy co sprzedawcy biadolą, dlatego patrzyłem na to przez palce i teraz napisałem do weryfikacji przez osoby znające się na rzeczy, a ciągnik kupiłem, bo wypadał nieźle na tle innych i cenowo i wyposażeniowo i chyba jakościowo do ceny...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj