Skocz do zawartości

New Holland T6.175 DynamicCommand


sumek666



Rekomendowane komentarze

Panowie i ja dodam coś od siebie. Mam T5.100EC z 2018 r. Z przebiegiem ponad 1000 mth i od 5 godziny męczę się z serwisem. Ciągnik po kilku wizytach serwisantów i dwóch wizytach w głównym serwisie. Problem z miękką osią dalej nie rozwiązany tłumacząc się że tak ma działać. Nie mówię o mniejszych awariach typu czujnik od adblue , czujniki od prędkości itd. Po ostatniej wizycie w serwisie w ciągniku nie działa blokada mechanizmu różnicowego oraz napęd w trybie auto co chwilę się rozłącza. Mam już dość tej maszyny. Męczę się od 5mth bo z takim przebiegiem ciągnik przyszedł.  Miałem kupić kombajn i duży ciągnik tej marki ale dobrze że najpierw kupiłem to maleństwo. Nie chcę znać żadnej maszyny z CNH. Chociaż mam również Case i tam problemów nie mam ...

Edytowane przez NewVario
  • Thanks 1
kamil18fmr napisał:

No i stało się.

Kupiłem t6 155 dynamic command. Ciągnik przyprowadzony w czerwcu, obecnie 120h pracy.

Plusy:

-przemyślana konstrukcja

- niskie spalanie jak na moc i gabaryty (jednak adblue pobiera sporo)

- najniższa cena na rynku w stosunku do mocy i wyposażenia

Minusy:

TANDETNE WYKONANIE I SPASOWANIE ELEMENTÓW.

 

Awarie i usterki:

-sporo pierdół typu odpadający emblemat nh z kierownicy po odklejające się uszczelki na błotnikach, niespasowane plastiki w kabinie.

-cieknący orbitrol

-Cieknący siłownik amortyzacji przedniej osi

- i uwaga !!! - WYCIEK NA środku ZE SKRZYNI BIEGÓW. Ciągnik w zimę idzie na serwis i będzie rozpoławiany :/:/

Jestem pełen obaw odnośnie dalszej eksploatacji i trwałości tego ciągnika./...

 

jak ci działa ta skrzynia? chodzi mi o to jak długo "myśli" aby zmienić bieg pod obciążeniem? czy jest to płynne, czy możne najpierw zwolni a potem przyspieszy?

Dnia 31.08.2019 o 09:26, NewVario napisał:

 Problem z miękką osią dalej nie rozwiązany tłumacząc się że tak ma działać.

Po paru minutach stania w bezruchu, albo po wyłaczneniu silnika z osi schodzi cisnienie i spoczywa na metalowych odbojnikach?

U mnie w steyrze, odpowiedniku t6 jest dokłądnie to samo i tez póki gwarancja to spuszczali na drzewo, ze tak ma byc, a po gwarancji juz przyznali, ze jednak jest źle, ale ze czas minał, to sam mam płacic kilkanascie tysiecy za cały moduł.

Pomyslalem,ze chyba ich poje**** i też juz nie mam najmniejszego zamiaru kupowac niz z tej marki.

 

Edytowane przez nunu85

amortyzacja dobrze działa jak jade.

jak przystane na pare minut (silnik nawet moze pracowac) to ciśnienie momentalnie schodzi i oś spoczywa na odbojnikach.

musze ruszyc pare metrów, wówczas os sie znów obudzi, napompuje i zaczyna działac.

 

A ten guzik od wyłączenia amortyzacji po prostu wyłącza cąła amortyzacje, odcina dopływ oleju i teoretycznei os powinna byc zblokowana w stanie napompowanym.

Ale mi ten olej gdzies sp***rza i po paru minutach jazdy na blokadzie amortyzacji olej z tłoczyska ucieka, os spada na odbojniki i wszystko zaczyna głośno stukac i napieprzac po nawet nieduzych nierównosciach.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v