New Holland T6.175 DynamicCommand
 

New Holland T6.175 DynamicCommand

  • 11741 wyświetleń


52.194167,17.318889




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 670 4411

Lepiej brać na ec przynajmniej sprawdzone, a te dynamic comand to prawie nowość w tych modelach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • NewVario
  • 39 385

Panowie i ja dodam coś od siebie. Mam T5.100EC z 2018 r. Z przebiegiem ponad 1000 mth i od 5 godziny męczę się z serwisem. Ciągnik po kilku wizytach serwisantów i dwóch wizytach w głównym serwisie. Problem z miękką osią dalej nie rozwiązany tłumacząc się że tak ma działać. Nie mówię o mniejszych awariach typu czujnik od adblue , czujniki od prędkości itd. Po ostatniej wizycie w serwisie w ciągniku nie działa blokada mechanizmu różnicowego oraz napęd w trybie auto co chwilę się rozłącza. Mam już dość tej maszyny. Męczę się od 5mth bo z takim przebiegiem ciągnik przyszedł.  Miałem kupić kombajn i duży ciągnik tej marki ale dobrze że najpierw kupiłem to maleństwo. Nie chcę znać żadnej maszyny z CNH. Chociaż mam również Case i tam problemów nie mam ...

Edytowano przez NewVario
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil18fmr
  • 63 766

Ja mam tylko taką nadzieję, że wszystkie wady i usterki wyjdą do końca gwarancji....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 63 699
kamil18fmr napisał:

No i stało się.

Kupiłem t6 155 dynamic command. Ciągnik przyprowadzony w czerwcu, obecnie 120h pracy.

Plusy:

-przemyślana konstrukcja

- niskie spalanie jak na moc i gabaryty (jednak adblue pobiera sporo)

- najniższa cena na rynku w stosunku do mocy i wyposażenia

Minusy:

TANDETNE WYKONANIE I SPASOWANIE ELEMENTÓW.

 

Awarie i usterki:

-sporo pierdół typu odpadający emblemat nh z kierownicy po odklejające się uszczelki na błotnikach, niespasowane plastiki w kabinie.

-cieknący orbitrol

-Cieknący siłownik amortyzacji przedniej osi

- i uwaga !!! - WYCIEK NA środku ZE SKRZYNI BIEGÓW. Ciągnik w zimę idzie na serwis i będzie rozpoławiany :/:/

Jestem pełen obaw odnośnie dalszej eksploatacji i trwałości tego ciągnika./...

 

jak ci działa ta skrzynia? chodzi mi o to jak długo "myśli" aby zmienić bieg pod obciążeniem? czy jest to płynne, czy możne najpierw zwolni a potem przyspieszy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pabloblue
  • 7 155
sumek666 napisał:

6 minut temu, marcinek16marcin napisał: Jak nowy nabytek to gratuluje !  Testy  jak cena takiego bo zastanawiam się nad t6 160 z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5011 17861

Nie mam pojęcia ile kosztuje T6.160. On ma skrzynię EC i silnik R6 o poj 6,7 l. Myślę, że te 260 netto może kosztować. Ciekawa alternatywa dla T6.165 i 175 bo mają tyle samo koni a na pewno R6 ma więcej Nm. 

Taki T6.145 DC kosztuje mniej więcej 250 tys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil18fmr
  • 63 766
37 minut temu, porems napisał:

jak ci działa ta skrzynia? chodzi mi o to jak długo "myśli" aby zmienić bieg pod obciążeniem? czy jest to płynne, czy możne najpierw zwolni a potem przyspieszy?

Skrzynia, jeżeli chodzi o jakość pracy jest za***ista. Wszytko działa  płynnie i bez namysłu.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

mi juz oba td5 rozpolawiali na te wycieki. mowia ze wszystkie to maja. wymieniaja uszczelniacz i jest ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 311 2524
Dnia 31.08.2019 o 09:26, NewVario napisał:

 Problem z miękką osią dalej nie rozwiązany tłumacząc się że tak ma działać.

Po paru minutach stania w bezruchu, albo po wyłaczneniu silnika z osi schodzi cisnienie i spoczywa na metalowych odbojnikach?

U mnie w steyrze, odpowiedniku t6 jest dokłądnie to samo i tez póki gwarancja to spuszczali na drzewo, ze tak ma byc, a po gwarancji juz przyznali, ze jednak jest źle, ale ze czas minał, to sam mam płacic kilkanascie tysiecy za cały moduł.

Pomyslalem,ze chyba ich poje**** i też juz nie mam najmniejszego zamiaru kupowac niz z tej marki.

 

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 311 2524

jakis hydrauliczny, wycenili bodajze na 14kzł 3 lata temu.

Olałem temat i jeżdze z tą wada, tylko nie moge włączac blokady amortyzacji, bo zaraz ciśnienie schodzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 311 2524

amortyzacja dobrze działa jak jade.

jak przystane na pare minut (silnik nawet moze pracowac) to ciśnienie momentalnie schodzi i oś spoczywa na odbojnikach.

musze ruszyc pare metrów, wówczas os sie znów obudzi, napompuje i zaczyna działac.

 

A ten guzik od wyłączenia amortyzacji po prostu wyłącza cąła amortyzacje, odcina dopływ oleju i teoretycznei os powinna byc zblokowana w stanie napompowanym.

Ale mi ten olej gdzies sp***rza i po paru minutach jazdy na blokadzie amortyzacji olej z tłoczyska ucieka, os spada na odbojniki i wszystko zaczyna głośno stukac i napieprzac po nawet nieduzych nierównosciach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj