New Holland T6.175 DynamicCommand
 

New Holland T6.175 DynamicCommand

  • 11744 wyświetleń


52.194167,17.318889




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lukasz0920
  • 430 3100

Ogólnie na nh każdy narzeka. Tyle kasy i jeszcze takie usterki, chyba już lepiej kupić używany która konstrukcja została przemyślana i jest trwała

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5011 17861

W pracy mamy T6020 z 2012 roku. Silnik 4,5 l chyba 112 KM. 

Chodzi z różnymi maszynami ale wszystkie na WOM. ciągnik w tym roku dobił do 2400 h. 

WOM był remontowany już 2x. Pierwszy ma gwarancji,a drugi przez Agravis. Winna jest tutaj specyfika pracy gdzie siewniki muszą być napędzane 1000 obr/min cały czas czy to ramiona w górę czy w dół co za tym idzie silnik ok 2100 obr też cały czas. Najcięższy siewnik ma ok 4 t. Podnośnik chodzi póki co. Muszę dopytać o tę przednią oś czy coś się działo. 

W znajomym gospodarstwie mają prawie same NH. Od starej TM do serii T6000/7000. Mechanicy narzekają na pierdoly z elektryki i elektroniki. Mówią, że Fendt to to nie jest, ale se radzą, a ceną biją na głowę konkurencję. Do najcięższych prac mają 8R, Challengera i Starego Fendta 800 coś (tego z kanciatą maską). Obrabiaja ponad 1500 ha to coś tam mogą powiedzieć ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 63 699
kamil18fmr napisał:

8 godzin temu, porems napisał:

czyli mój tak ujowo chodzi

A co tam Ci nie gra?

w orce albo ciężkiej uprawie wolno zmienia biegi, tzn tak jak pisałem że najpierw zwolni a potem przyspieszy, może to tylko wina kalibracji nie wiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil18fmr
  • 63 766

Albo aktualizacji oprogramowania. Ja tylko zauważyłem, że w transporcie, przy redukcji biegu (tzw hamowanie silnikiem) nie można schodzić z obrotów silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kos_pl
  • 107 985
6 godzin temu, porems napisał:

w orce albo ciężkiej uprawie wolno zmienia biegi, tzn tak jak pisałem że najpierw zwolni a potem przyspieszy, może to tylko wina kalibracji nie wiem.

Po zmianie biegu on tak trochę wariuje czy w trakcie zmiany? Jak w trakcie to może tak być, bo jednak zmiana biegów będzie trwać jakieś kilkadziesiąt milisekund jak nie więcej, a w tym czasie napęd jest rozłączony, więc przy bardzo dużym obciążeniu będzie zwalniał.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5011 17861

U mnie w orce pod górkę Nie zauważyłem takiego zjawiska. Bardzo mi się podobało właśnie to, że było czuć "pęd" w kołach 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 63 699
Kos_pl napisał:

6 godzin temu, porems napisał:

w orce albo ciężkiej uprawie wolno zmienia biegi, tzn tak jak pisałem że najpierw zwolni a potem przyspieszy, może to tylko wina kalibracji nie wiem.

Po zmianie biegu on tak trochę wariuje czy w trakcie zmiany? Jak w trakcie to może tak być, bo jednak zmiana biegów będzie trwać jakieś kilkadziesiąt milisekund jak nie więcej, a w tym czasie napęd jest rozłączony, więc przy bardzo dużym obciążeniu będzie zwalniał.

w trakcie zmiany, a trwa to co najmniej 1.5 sekundy, a to jest wieczność, np gdy jadę 6km/h zmieniam bieg, zwalnia do 3km/h i dopiero przerzuca i przyspiesza do tych przykładowo 8km/h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kos_pl
  • 107 985

@porems to na pewno tak to nie powinno być. Zgłaszaj to na serwis i niech się oni zastanawiają co z tym zrobić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kos_pl
  • 107 985
Dnia 1.09.2019 o 21:09, nunu85 napisał:

Po paru minutach stania w bezruchu, albo po wyłaczneniu silnika z osi schodzi cisnienie i spoczywa na metalowych odbojnikach?

U mnie w steyrze, odpowiedniku t6 jest dokłądnie to samo i tez póki gwarancja to spuszczali na drzewo, ze tak ma byc, a po gwarancji juz przyznali, ze jednak jest źle, ale ze czas minał, to sam mam płacic kilkanascie tysiecy za cały moduł.

Pomyslalem,ze chyba ich poje**** i też juz nie mam najmniejszego zamiaru kupowac niz z tej marki.

 

@nunu85

Masz w swoim Steyrze, odpowiedniku T6 u NH, główną pompę hydrauliczną wielotłoczkową czy zębatą?

Obserwujesz może jeszcze takie coś, że silnik traktora zamula raz na jakiś czas układ hydrauliczny (tj. nagle obroty silnika spadają o 100 - 150 rpm i czuć że coś zadało mu obciążenie ?), a problem ten znika wtedy, kiedy wyłączysz amortyzację osi?

 

@porems - co na to wszystko serwis NH?

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 311 2524

@Kos_pl, mam tą niby najbardziej wypasioną, jakis load sensing o ile dobrze pamietam nazwe, 130 litrow na minute bodajze.

a czy to wielotłoczkowa czy zebata- pojcia nie mam.

W kazdym razie jej sie czepiac nie moge, praduje szybko, dobrrze i nie zdarzyło sie zeby jakos zamuliła silnik.

    • Like 1
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kos_pl
  • 107 985

Tak, to będzie właśnie pompa wielotłoczkowa.

@NewVario ma w NH T5 2x pompy zębate i jeszcze tu dochodzi ten problem z amortyzowaną osią, o którym napisałem wyżej, serwis rozkłada ręce... mówi że to przez brak wielotłoczka. A w T5 na EC nie można dodać pompy wielotłoczkowej do konfiguracji. I koło się zamyka.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 63 699

dziś skalibrowałem skrzynie, tera to całkiem inny traktor, aż się rwie

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil18fmr
  • 63 766
15 godzin temu, porems napisał:

dziś skalibrowałem skrzynie, tera to całkiem inny traktor, aż się rwie

Sam robiłeś czy serwis?>

W instrukcji nic nie pisze jak kalibrować..

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 63 699

wiem, mi serwisanci też mówili że przeczytaj pan instrukcje tam jest. Sam, banalnie proste. trza trzymać żółwia i zająca podczas odpalania, potem tylko przytrzymać 3 sek górny przycisk z tyłu joysticka, i już a i jeszcze musi być rozgrzany olej do min 60°

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5011 17861
Dnia 19.09.2019 o 21:17, porems napisał:

dziś skalibrowałem skrzynie, tera to całkiem inny traktor, aż się rwie

I u mnie po kalibracji zupełnie inny sprzęt. Płynnie rusza z rewersu i sprzęgła. Wcześniej przy ruszania ze sprzęgłem to można było wyskoczyć z fotela.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj