sumek666 5096 Opublikowano 6 Listopada 2018 kurczę wszyscy te przyczepy remontują... ja też muszę się za swoje zabrać. co to za kolor? z palety RAL? Odnośnik do komentarza
simson2812 423 Opublikowano 11 Maja 2019 mam fajne koła bezdętkowe do tej przyczepy Odnośnik do komentarza
asharot 446 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Od kogo kupiłeś burty ? Pytam bo jestem na etapie zakupu takich. Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Jakoś tak pokracznie wygląda na tych 20tkach Odnośnik do komentarza
Grzechooo 904 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Dlaczego pokracznie? Wszystkie które miały takie bębny/piasty były na 20. Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Pod spodem jakoś tak za dużo miejsca, na balonowkach lepiej wygląda jest taka bardziej zbita w jedną całość Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 26 Grudnia 2019 I co z tego że zbita w całość ale na 20 lżej idzie Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 26 Grudnia 2019 A na balonach to ciężko idzie ? Ciężko to idzie HLka na tirowskich kołach te to idą leciutko no i stabilniejsze na balonach Odnośnik do komentarza
AruPiotrekuczak 145 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Nas też to czeka Ale zastanawiamy się nad wywrotem? Odnośnik do komentarza
Grzechooo 904 Opublikowano 26 Grudnia 2019 W takich kołach największy ból jest taki że burty jak otwierasz to obijają o szpilkę koła, w tirowskich takiej sytuacji nie będzie i na tirowskich będzie szersza, bardziej stabilna. Jeden z użytkowników tego forum ma takie do sprzedania. Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 26 Grudnia 2019 1 godzinę temu, AruPiotrekuczak napisał: Nas też to czeka Ale zastanawiamy się nad wywrotem? Nie rób tego błędu, i nie zostawiaj przyczepy jako sztywna. Przerobić na wywrotkę to jak drugie życie jej dać, zastosowań więcej. Ale i koszta razy trzy trzeba przyjąć wtedy już... Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 26 Grudnia 2019 można do felg przyspawać pałąk przy śrubach i już nie bedzie haczyć Przed chwilą, bratrolnika napisał: Nie rób tego błędu, i nie zostawiaj przyczepy jako sztywna. Przerobić na wywrotkę to jak drugie życie jej dać, zastosowań więcej. Ale i koszta razy trzy trzeba przyjąć wtedy już... o to to ! u nas jest jedna sztywna to jest używana 3-4 razy w roku a tak to cały czas stoi w krzakach ... jeszcze się przydaje jak qq się kosi jednorzędówką bo chociaż nie trzeba zajmować wywrotek Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 26 Grudnia 2019 5 godzin temu, Rolnik7343 napisał: A na balonach to ciężko idzie ? Ciężko to idzie HLka na tirowskich kołach te to idą leciutko no i stabilniejsze na balonach Nie wiem jak co byś robił ale fizyki nie oszukasz koło o większe średniej idzie lżej niż małe,wada tych 20 to że wąska opona.Po drugie to D-35 to jedne z pierwszych Autosanek więc nie wiem czego ty wymagasz Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Idą lżej ale na twardy jak siada np. w łące to im szersze tym ciężej Odnośnik do komentarza
AruPiotrekuczak 145 Opublikowano 26 Grudnia 2019 bratrolnika napisał: 1 godzinę temu, AruPiotrekuczak napisał: Nas też to czeka Ale zastanawiamy się nad wywrotem? Nie rób tego błędu, i nie zostawiaj przyczepy jako sztywna. Przerobić na wywrotkę to jak drugie życie jej dać, zastosowań więcej. Ale i koszta razy trzy trzeba przyjąć wtedy już... tylko ramę trzeba wzmocnić. Bo to rozumiem jest D 44 tak ? Ja taka bynajmniej posiadam . Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 26 Grudnia 2019 D35 i d44 miały bliźniacze ramy, różniły się hamulcami. Dolną ramę trzeba wzmocnić, górna zbudować od podstaw. Kiedyś z nudów liczyłem ile kosztowałaby przeróbka, przyjmując że ze starej zostają tylko osie, koła i rama, to cała reszta przyjmując wywrot na trzy strony i burty 50+25 to pięć tysięcy złotych w materiale, bez robocizny Odnośnik do komentarza
AruPiotrekuczak 145 Opublikowano 26 Grudnia 2019 bratrolnika napisał: D35 i d44 miały bliźniacze ramy, różniły się hamulcami. Dolną ramę trzeba wzmocnić, górna zbudować od podstaw. Kiedyś z nudów liczyłem ile kosztowałaby przeróbka, przyjmując że ze starej zostają tylko osie, koła i rama, to cała reszta przyjmując wywrot na trzy strony i burty 50+25 to pięć tysięcy złotych w materiale, bez robocizny Rama w D 35 jest jednak solidniejsza w kilku miejscach od D 44. Mam obie I tak porównywałem. A z hamulcami o co chodzi u mnie w obich przyczepach obie osie są hamowane. Odnośnik do komentarza
Grzechooo 904 Opublikowano 26 Grudnia 2019 brat a powiedz mi jak pospawać uszy do wywrotu w sensie w jakiej odległości od ramy? mam d44 sztywną i pomyślałem że może by coś przekombinował, mam siłownik z kołyską od d47 i tak myślałem żeby odciąć podłużnice i zostawić je z podłogą bo tam jest wszystko w porządku i prawie nowe burty(4lata) a na dolną ramę ceownik 120 co o tym myślisz? Odnośnik do komentarza
zycietoniejebajka1 1784 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Mam d 44 a i b jedna i druga ma hamowana tylko 1 os. D44 na jeden tłok to kiepski pomysł, jedna mam na jednym tłoku, druga na dwóch i o tą na dwóch jestem spokojny podczas kiprowania, o ta na jednym tłoku mimo wstawienia w środek drugiego ceownika się boję, będę wzmacniał raz jeszcze. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 26 Grudnia 2019 @bratrolnika UUuu jakie profile no no bracie Odnośnik do komentarza
AruPiotrekuczak 145 Opublikowano 26 Grudnia 2019 zycietoniejebajka1 napisał: Mam d 44 a i b jedna i druga ma hamowana tylko 1 os. D44 na jeden tłok to kiepski pomysł, jedna mam na jednym tłoku, druga na dwóch i o tą na dwóch jestem spokojny podczas kiprowania, o ta na jednym tłoku mimo wstawienia w środek drugiego ceownika się boję, będę wzmacniał raz jeszcze. wstawił byś zdjęcia tej na jednym tłoku. Bo taką planujemy robić tylko ramę trzeba dobrze wzmocnić żeby banan się nie zrobił . Odnośnik do komentarza
zycietoniejebajka1 1784 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Moje zdjęcie nie bardzo Ci pomoże bo moja rozwiązana na tłoku od hlki (dwie "główki") Ale jutro Ci wstawię, bo tej akurat w telefonie nie mam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się