Skocz do zawartości

Przyczepa D-35


hopper5

Po odnowie.



Rekomendowane komentarze

A na balonach  to ciężko idzie ? Ciężko to idzie HLka na tirowskich kołach ;) te to idą leciutko no i stabilniejsze na balonach 

Odnośnik do komentarza

W takich kołach największy ból jest taki że burty jak otwierasz to obijają o szpilkę koła, w tirowskich takiej sytuacji nie będzie i na tirowskich będzie szersza, bardziej stabilna. Jeden z użytkowników tego forum ma takie do sprzedania.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, AruPiotrekuczak napisał:

Nas też to czeka Ale zastanawiamy się nad wywrotem?

Nie rób tego błędu, i nie zostawiaj przyczepy jako sztywna. Przerobić na wywrotkę to jak drugie życie jej dać, zastosowań więcej. Ale i koszta razy trzy trzeba przyjąć wtedy już...

Odnośnik do komentarza

można do felg przyspawać pałąk przy śrubach i już nie bedzie haczyć

Przed chwilą, bratrolnika napisał:

Nie rób tego błędu, i nie zostawiaj przyczepy jako sztywna. Przerobić na wywrotkę to jak drugie życie jej dać, zastosowań więcej. Ale i koszta razy trzy trzeba przyjąć wtedy już...

o to to ! u nas jest jedna sztywna to jest używana 3-4 razy w roku a tak to cały czas stoi w krzakach ... jeszcze się przydaje jak qq się kosi jednorzędówką bo chociaż nie trzeba zajmować wywrotek

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Rolnik7343 napisał:

A na balonach  to ciężko idzie ? Ciężko to idzie HLka na tirowskich kołach ;) te to idą leciutko no i stabilniejsze na balonach 

Nie wiem jak co byś robił ale fizyki nie oszukasz koło o większe średniej idzie lżej niż małe,wada tych 20 to że wąska opona.Po drugie to D-35 to jedne z pierwszych Autosanek więc nie wiem czego ty wymagasz

Odnośnik do komentarza
bratrolnika napisał:

1 godzinę temu, AruPiotrekuczak napisał:

Nas też to czeka Ale zastanawiamy się nad wywrotem?

Nie rób tego błędu, i nie zostawiaj przyczepy jako sztywna. Przerobić na wywrotkę to jak drugie życie jej dać, zastosowań więcej. Ale i koszta razy trzy trzeba przyjąć wtedy już...

tylko ramę trzeba wzmocnić. Bo to rozumiem jest D 44 tak ? Ja taka bynajmniej posiadam .

Odnośnik do komentarza

D35 i d44 miały bliźniacze ramy, różniły się hamulcami.

Dolną ramę trzeba wzmocnić, górna zbudować od podstaw. Kiedyś z nudów liczyłem ile kosztowałaby przeróbka, przyjmując że ze starej zostają tylko osie, koła i rama, to cała reszta przyjmując wywrot na trzy strony i burty 50+25 to pięć tysięcy złotych w materiale, bez robocizny

Odnośnik do komentarza
bratrolnika napisał:

D35 i d44 miały bliźniacze ramy, różniły się hamulcami.

Dolną ramę trzeba wzmocnić, górna zbudować od podstaw. Kiedyś z nudów liczyłem ile kosztowałaby przeróbka, przyjmując że ze starej zostają tylko osie, koła i rama, to cała reszta przyjmując wywrot na trzy strony i burty 50+25 to pięć tysięcy złotych w materiale, bez robocizny

Rama w D 35 jest jednak solidniejsza w kilku miejscach od D 44. Mam obie I tak porównywałem. A z hamulcami o co chodzi u mnie w obich przyczepach obie osie są hamowane.

Odnośnik do komentarza

brat a powiedz mi jak pospawać uszy do wywrotu w sensie w jakiej odległości od ramy? mam d44 sztywną i pomyślałem że może by coś przekombinował, mam siłownik z kołyską od d47 i tak myślałem żeby odciąć podłużnice i zostawić je z podłogą bo tam jest wszystko w porządku i prawie nowe burty(4lata) a na dolną ramę ceownik 120 co o tym myślisz?

Odnośnik do komentarza

Mam d 44 a i b jedna i druga ma hamowana tylko 1 os. 

D44 na jeden tłok to kiepski pomysł, jedna mam na jednym tłoku, druga na dwóch i o tą na dwóch jestem spokojny podczas kiprowania,  o ta na jednym tłoku  mimo wstawienia w środek drugiego ceownika się boję, będę wzmacniał raz jeszcze. 

Odnośnik do komentarza
zycietoniejebajka1 napisał:

Mam d 44 a i b jedna i druga ma hamowana tylko 1 os. 

D44 na jeden tłok to kiepski pomysł, jedna mam na jednym tłoku, druga na dwóch i o tą na dwóch jestem spokojny podczas kiprowania,  o ta na jednym tłoku  mimo wstawienia w środek drugiego ceownika się boję, będę wzmacniał raz jeszcze. 

wstawił byś zdjęcia tej na jednym tłoku. Bo taką planujemy robić tylko ramę trzeba dobrze wzmocnić żeby banan się nie zrobił .

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v