Skocz do zawartości

Ursus 5714


Dzikizetor

Na serwisie to jest poprostu złom

Rekomendowane komentarze

Musisz wsadzić tam korbowody i tłoki z 7711, wał z 4011, turbinę z passata w gnoju i koniecznie jakieś szersze opony na tył, no minimum 580mm, bo te obecne to nie nadają się do niczego, a frajerzy w fabryce wsadzili je tam dla żartuB|

Odnośnik do komentarza

misio3p napisał:

Musisz wsadzić tam korbowody i tłoki z 7711, wał z 4011, turbinę z passata w gnoju i koniecznie jakieś szersze opony na tył, no minimum 580mm, bo te obecne to nie nadają się do niczego, a frajerzy w fabryce wsadzili je tam dla żartuB|

ahahah nie wieze 😂😂😂🤣🤣🤣 swietny komentarz 😆😆😉

Odnośnik do komentarza
nikt w to nie uwierzy że 5,5 tys mtg bez awarii ;) mam 5314 i 4000 mtg to dopiero teraz kilka lat się nie psuje jak nic nie robi praktycznie. jaak był głównym koniem pociągowym to zdarzały się awarie. może nie często i nie drogie awarie ale były.
Odnośnik do komentarza

od dwóch lat mam większy traktor ale przedtem był główny .jakie to awarie wymiana rozrusznika  akumulatora albo że tam powietrze zejdzie zkoła  jakiś oring wartości 200 pln

Odnośnik do komentarza

abrams napisał: moj ursus 5714 2004r. 5500mtg ...zero awari jedna wada głośno wkabinie i dziura miedzy 2a3 weź silikon i zatkaj 😆

Odnośnik do komentarza

misio3p napisał:

Musisz wsadzić tam korbowody i tłoki z 7711, wał z 4011, turbinę z passata w gnoju i koniecznie jakieś szersze opony na tył, no minimum 580mm, bo te obecne to nie nadają się do niczego, a frajerzy w fabryce wsadzili je tam dla żartuB|

O to to 😂 Mistrzowsko trafiony komentarz! 😄

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v