Skocz do zawartości

Silnik s4001



Silnik od ursusa c4011 ;) 


Rekomendowane komentarze

@jedrus2020 zależy jak jest ustawiony atak względem koła talerzowego bo to głównie tylny most hałasuje poprzez zastosowanie koła talerzowego z kołem atakującym na prostych zębach i to dlatego w c360 jest tak głośno,u mnie w ursusie jest tylny most od c4011 i to jest niebo a ziemia w porównaniu do c360 moim zdaniem a jak ktoś ma założone koło atakujące wraz z kołem talerzowym na skośnych zębach to już wogule jest bajka.Nawet filmik z jazdy ci wrzucę i oceń jak jest z ciszą podczas jazdy ;) 

 

Edytowane przez jackob1997
sam sie dlugo zastanawialem nad tymi skosnymi zebami w dyferencjale... ale po otwarciu okazalo sie ze atak sie poluzowal i powodowal halas. +sprzegielko 5 biegu. a co do tych prostych zębów.. no to nie sa tak 100% proste. mimo wszystko przejezdze troche i zobacze jak glosno pracuje. najwyzej przy następnym otwoeraniu pojdzie juz kpl zestaw dyferecjalu i kola zetoroskie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v