Skocz do zawartości

Mtz 82


Bartek90256

Witam. Na biegach wolniejszych (tam gdzie są 5/8 to gdy na 5 itp) towarzyszy stukanie skrzyni a przy włączonym przodku jest tragedia. Wie ktoś czy da się to wyeliminować bez większego remontu? I gdzie się znajduje sruba od ataku? Jak coś to rocznik 1990.


Rekomendowane komentarze

śruba od ataku przy ataku xD , a tak to albo od tyłu ale nie wiem czy podejdziesz górą pokrwa tylnego mostu albo rozjeżdzasz skrzynię od mostu. Co do objawów jak 5/8 wylata i wyje to może padło łozysko na wałku w skrzyni , jedynie na 9 możesz to sprawdzić bo pomija skrzynię i łaczy te wałki (tzn ma nie być stuków na 9)

A jak atak się odkręcił albo łozysko prędzej i od niego atak się rozkręcił to będzie wył na każdym biegu z tym że im szybciej tym dobitniej i znów na 9 najlepiej wyczyć przyśpieszyć i zwolnić i słuchać czy wyję albo luz jest

Najlepiej rozebrać jak coś siadło obie skrzynie , wymienić wszystkie łozyska od pompy też , wiem bo przerabiałem jednego roku siadło łożysko od ataku i posrednie między wałkami (druga skrzynia) to wymieniłem wszystkie , a na drugi rok wyleciały kulki z kół posrednich reduktora w pierwszej skrzyni i znów rozjeżdzaj go

Odnośnik do komentarza

Zajrzeć możesz przez dekiel z boku skrzyni za schodkami ewentualnie przez pokrywę od góry ale żeby coś zrobić to skrzynię trzeba wyciągnąć, inaczej się nie da.

Odnośnik do komentarza

No z 7 napewno. Tłumik przerabiany a lusterko nowe się kupi. Niestety ale dostanie dodatkowe swiatła ledowe na tyl i te przednie nie będą od t25 tylko od c360

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v