Na prośbę piszę co zmieniłem;
zestaw naprawczy silnika od turba ( tłoki bez chłodzenia oleju)
tulejki korbowodów z kontowaniem
w głowicach gniazda, zawody ( inny kąt) prowadnice, sprężyny i miseczki, planowanie
uszczelki pod głowice ( wzmacniane)
w pompie mam sekcje tłoczne EM 9Ke-18, tylko jest zwiększona dawka paliwa wtryski bez zmian
kompletny filtr oleju wraz z wymiennikiem ciepła i zaworem przelewowym przy pompie oleju
pompa wodna z dodatkowym wyjściem i kołem pasowym 117 mm. śr. wentylator z łopatkami 45st.
przy okazji panewki
kolektory ssący i dolotowy, choć ten dolot można by wykorzystać, ale nie wiem jak z jego pojemnością "turo dziura"
przebudowa dolotu powietrza i odprowadzenie spalin
smarowanie turbiny zrobiłem przez oryginalną rurkę a spływ, jest wpięty w nową boczna pokrywe silnika
Doładowanie jest na poziomie 0,7 bar i bez chłodzenia tłoków i interculera ma być w takim zetawieniu bezpieczne dla silnika.
Była jeszcze wersja ECO gdzie były chłodzone tłoki inna pompa wtryskowa wałek rozrządu i kilka drobiazgów.
Koszty, no cóż zależy od tego co zamontujesz, ja chciałem mieć wszystko oryginalne co oczywiście ma wpływ na cenę gdzie u mnie przekroczyła grubo ponad 1000 EUR o co z tego wyjdzie już wkrótce się przekonam.

Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się