Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

soltys48

Opublikowano

WIE VIEL KOSTET??

jAKI REGION?

farmtrac8244

Opublikowano

Papiery ma? malowanie sie szykuje?

kitowiak

Opublikowano

Jaka cena ? :)
soltys48

Opublikowano

południe czy wschód Polski?Bo drogo

Piotruniu25

Opublikowano

Jeszcze napisz województwo bo to też odgrywa dużą rolę w cenie.

margoo78

Opublikowano

w małopolsce też jest drogo
krystekc355

Opublikowano

Troche zmeczona ale troche farby i inaczej bedzie wygladac

RyszardOchdzki

Opublikowano

Kolega z lubelskiego? A gdzie dokładniej? jeśli można wiedzieć
izydor6280

Opublikowano

kupa złomu a cena kosmos, bez obrazy ale takie realia w naszym pięknym woj.

osobiście celowałbym w sztywną 6t. stoi kilka na olx do 6.5tys. oczywiście z kwitem

w tą włożysz przynajmniej 5tys. a dalej nie wyjedziesz na drogi publiczne

jarolnik

Opublikowano

kupa zlomu to jeszcze nie jast ale cena kosmos i bez papierow , ciekawe jaki spód. Opony tez różne
RyszardOchdzki

Opublikowano

Ja za moją (zdj w galerii) dałem 9k bez papierów, ż papierami życzył sobie 11k a taka sama przyczepa w lepszym stanie z papierami już pod Piszem (warmińsko -mazurskie) stoi za 7.9k więc no
Firewall88899

Opublikowano

Pamiętam jak 10 lat do tyłu d47 szło kupić za 3 tys bez papieru. Dzisiaj takie ceny, bo ktoś kto ma nawet nowe przyczepy to zostawia stare do obornika i tluczenia koło domu. Pamiętam jak sąsiad kiedyś kupił za 2,5 tys zł d47 ogarnął parę pierdul i chyba z 15 lat już jeździ u niego, ale on używa tylko do zboża i ziemniaków dzisiaj by pewnie z 6 tys wziął bez problemu przy takich cenach.
margoo78

Opublikowano

Cenę mają przedewszystkim te z papierami, a wiadomo, że mniej niż połowa ma kwity. Wszystko przez to, że na początku 90-tych lat obowiązywały wysokie stawki podatku drogowego, większość przyczep została wyrejestrowana i papiery przepadły.
Sadek

Opublikowano

Ale w WK ślad pozostał więc jest to do odtworzenia, tylko problem tej natury że przyczepy zakupione z PGR, SKR, GS i tam innych podobnych i nie przerejestrowane i dokumenty zaginęły.

Sadek

Opublikowano

Jasnowidze, ja za swoją zapłaciłem 5250 zł tylko z dokumentalni koła 825 borty nie dzielone 80, pomalowany była srebrzanką, ciekł siłownik, opony jak opony wyglądała fatalnie z powodu odskakującej farby.

Rama nie pogięta, nie spawana, światła jak i hamulce sprawne ale wizualnie wyglądała podobnie, jak zajechaliśmy do gościa w myślach że próżna jazda zaś jak zobaczyłem stan głownie ramy to zacząłem się zastanawiać czy cenę przez telefon dobrze usłyszałem.

Gość adrian

Opublikowano

W 2004 roku przed pierwszymi dopłatami kupiłem taka przyczepę w podobnym stanie właśnie za 3 tyś bez papierów
Firewall88899

Opublikowano

Adrian bo wtedy się po tyle kupowalo przyczepy. Gdzieś w okolicach roku 1999 kupiliśmy pamiętam jak dzisiaj za 1400 zł d43 o ile dobrze pamiętam model. Z ciekawości patrzę dzisiaj na ceny to w takim stanie krzyczą po 4-5 tys.
soltys48

Opublikowano

2 godziny temu, Sadek napisał:

Ale w WK ślad pozostał więc jest to do odtworzenia, tylko problem tej natury że przyczepy zakupione z PGR, SKR, GS i tam innych podobnych i nie przerejestrowane i dokumenty zaginęły.

Jeśli  dowód nie ucięty to ok

wojtal24

Opublikowano

nawet jak uciety maszyny rolnicze można przywrócić do rejestracji
izydor6280

Opublikowano

19 godzin temu, jarolnik napisał:

kupa zlomu

to akurat mogłem wziąć w "..." choć chyba każdy słyszał jakiej jakości są ramy w tych przyczepach

 

Sadek

Opublikowano

Rama jest OK pod warunkiem że nie ładujemy po 8 ton nie wozimy ziemi która jest trudna do kiprowania, ogólnie to są ramy do 4,5 tony, max 6 ton wytrzymają.

Ale widziałem jak sypią nawet czubato w borty 0,5m żwiru.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v