Skocz do zawartości

Ursus C-360



Chciałbym wam życzyć w nadchodzacym roku jak najmniej Awari Wesołych Szcześliwych Świąt i oby ten Nowy Rok sie Dażył Pozdrawiam




Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, withanight napisał:

Ograniczniki , nie zrywają się podczas normalnego użytkowania tylko jak Ci koła zblokuje gdzies przy skręcie. Dopóki nie było tura to wszystkie ograniczniki były, po założeniu tura ograniczniki zerwało. Czyli wyliczone na styk.

Polecam przy urwanym ograniczniku sobie spawy obejrzeć. To nie wina eksploatacji tylko wykonania. 

No a płaska oś... no cóż nigdy nie była wstanie konkurować wytrzymałością z okrągłą a współczesny wyrób już tym bardziej. W końcu jej konstrukcja powstała tylko i wyłącznie po to by ograniczyć koszty produkcji a nie zmodernizować sam ciągnik.

Dnia ‎27‎.‎12‎.‎2017 o 17:45, seweryn20 napisał:

Polecam przy urwanym ograniczniku sobie spawy obejrzeć. To nie wina eksploatacji tylko wykonania. 

No a płaska oś... no cóż nigdy nie była wstanie konkurować wytrzymałością z okrągłą a współczesny wyrób już tym bardziej. W końcu jej konstrukcja powstała tylko i wyłącznie po to by ograniczyć koszty produkcji a nie zmodernizować sam ciągnik.

Dokladnie. Na pierwszy rzut oka wygląda ladnie spaw wygladal a jak sie urwalo to wgl nie wtopione tylko 'przyklejone'

No właśnie pare osób juz mi mówilo ze okragla os lepsza, teraz swój mam zrobiony ale pewnie więcej jak rok nie wytrzyma xD trzeba będzie zmienić na okragla. Wspornik zostaje ten sam czy tez jest inny ?

U mnie jak bym ostatniej zimy nie zrobił regeneracji przedniej osi to pewnie wrzucił bym na wiosnę pewnie podobną fotkę...Tura nie mam ale pęknięcie było praktycznie dookoła tulei...Tura nie mam a i tak popękało ..ale jak już  miałem wszystko na wierzchu to wzmocniliśmy to jak należy.Teraz nawet z turem nie powinno być już w tym miejscu żadnego problemu : )

 

 

Ja zakładałem okrągłą zamiast płaskiej i wspornik zostawiłem. Tuleję na okrągłej obciąłem chyba o 2 cm, a na sworzeń który w płaskie osi i wsporniku jest cieńszy, dorobiłem tulejki. Kupiłem nowy sworzeń w komplecie z tulejkami we wspornik+ jeszcze dwie tulejki z tym szerszym kołnierzem. Wewnętrzny wymiar był ok, a na zewnątrz stoczyłem te kołnierze i dodatkowo chyba 2,5mm tak, żeby można było wbić tulejki w tuleję w okrągłej osi. Może trochę chaotycznie to wygląda ale myślę że da się zrozumieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v