Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-4011 - C-362

Ursus C-360-3P

Silnik zmieniony,miejmy nadzieje ze posłuzy lata ;)


Informacje o zdjęciu Ursus C-360-3P


19 komentarzy

Rekomendowane komentarze

To głowny ciagnik w gospodarsatwie wujka.Kitowiak niestety  to duzy plus bo na 15 ha 3p nie dawał rady. Uszczelke pod głowicą często wysadzało a o pekaniu wałów juz nie wspomne.3pek wiadomo mniej palił ale nie było innego ratunku.

co do uszczelek to jest cała racja ;) ale z tymi korbami coś mi się niechce wierzyć u mnie w okolicy duzo takich jeździ i nie było z tym problemów :)

Też posiadam 3p na 19ha i jakos nie narzekam. 5 lat po remoncie i tylko drobne naprawy(wycieki,itp. Tylko pompki paliwowe siadają raz na rok).jeszcze jakieś 30 motogodzin i 2,5 tys na blacie bedzie. Ale i tak z porównaniu z innymi ursusami to ma delikatny silnik.

no uszczelki fakt siadająale wał żeby pękł to rzadkośću nas wał przeszedł szlif 20 lat temu gdy pompa oleju siadła i do tej pory nic się nie dzieje

Widać, wujo raczej o niego nie dbał za bardzo, bo mój wujo na ponad 30ha przez 10Lat miał 3P jako główny koń pociągowy, i nie powiem bo dostawał ostro po tyłku, ale nie miał tak częstych awarii. Ogółem ja na 3P nie mogę złego słowa powiedzieć. Jak dbasz tak masz :)

chyba faktycznie loteria bo ja mam i jeszcze jeden na wsi z `88r i żaden wał czy uszczelka pod głowicą się nie rozleciała a ciągniki do póki nie było mocniejszych obrabiały dużo, po za tym że dołem olej puszcza to nic z silnikiem się nie działo ( poza tym do tego silnika to trzeba dobrego mechanika) 

 

U mnie 3p też robi na 15 i wal żaden nigdy nie pękł, uszczelke parę razy wydmuchal.Musi mieć obroty i z wałem wszystko będzie ok

U nas w rodzinie jest C-360-3P i wysadzalo uszczelme pod glowica.Mielismy nowy blok z 1985r zalozylismy i dalej to samo.Mozesz mi powiedziec jaki jest to koszt przerobki na c 360 ?w skrzyni walki sprzeglowe tez sa do wymiany?Odezwij sie na priv bo tez z ojcem chcemy wyrzucic ten silnik..

w 3P masz wałki dłuższe więc oba wałki idą wymiany wspornik osi też inny oraz pulpit do przekładki sporo roboty jest 

Bo jest prostszy tuleje sam wyjmiesz i wciśniesz tylko że ten silnik ma strasznie duże odchyłki tolerancyjne i praca nie jest zbyt ładna

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×