Krzysztof81 4028 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 4028 8266 Są jeszcze fajne filtry z magnesem, które wyłapią opiłki w razie czego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koniu 842 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 842 5246 tylko pytanie z czego jest wykonana pompa paliwowa. Może być z jakiegoś stopu metalu których magnes nie wyłapie. Ja myślałem w Golfie VI 1.6 TDI z 2012r pod filtr paliwa przyczepić magnes neodymowy ale nie wiem czy jest sens. Narazie wymieniłem 4 wtryskiwacze używki za 2000zł komplet i jeżdżę dalej. Możliwe że też siadły przy przebiegu 180tys z czasem bo im nowsze tym słabszej jakości. Ponoć w 1.6 tdi jest słabej jakości układ paliwowy, tak się czyta w sieci. Ale o tym różnie mówią. Że słabe paliwo, że słaby układ paliwowy, że zmęczenie materiału z czasem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bratrolnika 28833 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 28833 18405 Kurde jak ktoś pisze o zmęczeniu materiału przy 5-letnim aucie z przebiegiem 180tys.km to chyba trochę słabo. Co raz gorsze to wszystko robia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysztof81 4028 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 4028 8266 Myślę że już nie wrócą lata 90 gdzie produkowano wysokojakosciowe i wytrzymałe maszyny. Teraz jest plastik fantastik plus chińska elektronika i blachy gdzie grubość metalu jest taka sama jak otaczającej go farby. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bratrolnika 28833 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 28833 18405 Prawdę piszesz, i najgorsze jest to ze tak się dzieje w każdej dziedzinie, nie ważne czy to auto, traktor, czy też sprzęt agd lub telefony. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Wrzesień 1, 2017 Teraz jest plastik fantastik plus chińska elektronika i blachy gdzie grubość metalu jest taka sama jak otaczającej go farby. czy elektronika jest chińska w maszynach rolniczych to nie powiedziałbym , na pewno trochę oszczędności robi się na miniaturyzacji i odchudzaniu laminatów pod sterowanie , lut bezołowiowy podobno pogarsza trwałość elektroniki choć lakierowanie na pewno daje duża pewność trwałego zabezpieczenia testy fabryczne też raczej zapewniają w większości przypadków "trwałość i niezawodność " tylko przez okres gwarancji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1973 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 1973 4267 nie podobno tylko na pewno - cyna sama w sobie jest mało elastyczna i generują się na niej pęknięcia a jak dojdzie jeszcze scalał co to się nagrzeje to ostygnie... problemy gotowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8023 Napisano Wrzesień 1, 2017 Uziu92 8023 20636 w sluzbowym tranzcie 2,0TDCI po 100 tys padły wtryskiwacze, jezdzone tylko na orlenie bo paliwo brane na kartę firmową, wiec.... roznie to bywa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dabaz 98 Napisano Wrzesień 1, 2017 Zaawansowany 98 740 mam scenika dti z 98 roku i ma nakulane 424000 km i z układem paliwowym nie bylo od nowości nic robione i tankuje tylko na orlenie. Mam też trzy perkinsy od rocznika 1985 do 2011 i też nic przy układach paliwowych nie było robione. Paliwo lane zawsze przez pończochę. W przyszlym roku kupię nowy samochód ale chyba zdecyduje sie na benzyne bo jak się czyta o tych cyrkach z nowymi dieslami to strach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8023 Napisano Wrzesień 1, 2017 Uziu92 8023 20636 kup sobie elektryka, prawda jest taka ze spalinowe siilniki w osobowych odejda juz do lamusa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Wrzesień 2, 2017 Elektryki też cudowne nie są. Niby ekologicze, ale same akumulatory, tj produkcja i utylizacja już nie są eko. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
iron 1037 Napisano Wrzesień 2, 2017 Zaawansowany 1037 10806 @up dokladnie a prąd niby skąd do nich. ? auto na wodór to najlepsze rozwiązanie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8023 Napisano Wrzesień 2, 2017 Uziu92 8023 20636 moze i nie są, ale jak kochana unia zabroni wjazdu spalinowcem do miasta to co z takiego auta ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bratrolnika 28833 Napisano Wrzesień 2, 2017 Zaawansowany 28833 18405 Jak w PL zabrania wjazdu autami spalinowymi do miast to 100% naszych miast będzie wyglądała jak czarnobyl, bez ruchu, bez życia. Myślę że nie za naszego życia to się stanie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1973 Napisano Wrzesień 2, 2017 Zaawansowany 1973 4267 a wodór skąd? Najszybciej z gazu ziemnego.W perspektywie czasu to nikiel w aku wychodzi bardziej eko... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1973 Napisano Wrzesień 2, 2017 Zaawansowany 1973 4267 a tak ogólnie to pada jeden na trzysta systemów tak że raczej właściciele wiedzą dlaczego... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czareczek85 417 Napisano Wrzesień 3, 2017 Zaawansowany 417 1728 Skoro tyle awarii to wina paliwa raczej. Ja staram się do swojej lać paliwo od sprawdzonych dostawców. A i tak co jakiś czas dodaje dodatki uszlachetniające. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
arku3060 74 Napisano Wrzesień 3, 2017 Zaawansowany 74 873 I na orlenie często trafia się awaria dystrybutora bo w zwykłym dislu jest za dużo rzepakowego dodatku i zapycha filtr bynajmniej tak mówił mi gościu ze stacji i mówił żeby nigdy nie lać zwykłego do auta i weź tu kup nowy traktor i tankuj go nie wiadomo gdzie i czym :unsure: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1973 Napisano Wrzesień 3, 2017 Zaawansowany 1973 4267 ale RME poprawia smarowanie.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 8023 Napisano Wrzesień 3, 2017 Uziu92 8023 20636 Dlatego jeżdżę starym tdi i mam mniej problemu z tym gdzie tankuje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Wrzesień 3, 2017 a wodór skąd? Najszybciej z gazu ziemnego.W perspektywie czasu to nikiel w aku wychodzi bardziej eko... najlepiej z elektrolizy do której wykorzystałoby się odnawialną energię elektryczną z elektrowni wiatrowych i paneli fotowoltaicznych bo w zależności od warunków jest z nich dość szybkozmienna ilość energii przez co zwykłe elektrownie pracujące non stop musza się nakombinować by raz puścić więcej a raz mniej energii do sieci. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1973 Napisano Wrzesień 3, 2017 Zaawansowany 1973 4267 i co? odpalamy elektrolizę tylko jak wieje albo niema chmur? Rozwiązaniem byłoby pokrycie pustyni elektrownią i wykorzystanie wody oceanicznej bo przy obecnym deficycie wody słodkiej szkoda. Dochodzi jeszcze do tego efektywność tego procesu i uzyskania wodoru.Mamy do dyspozycji LPG i silniki na to paliwo. Nie chodzi mi o przeróbki tylko dedykowane rozwiązania. Poco kombinować? LPG jest dobrym paliwem i mało kłopotliwym w porównaniu do CNG. A gaz ziemny tak czy siak trzeba czyścić. A ogniwo paliwowe? Działa też na LPG a tylko elektryczny silnik jest w stanie zastąpić diesla... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Wrzesień 3, 2017 i co? odpalamy elektrolizę tylko jak wieje albo niema chmur? ... po prostu jest różna ilość mocy produkowana w zależności od prędkości wiatru (oczywiście w pewnych granicach) a dla fotovoltaiki w ilości promieniowania docierającego do paneli więc nawet przy pochmurnym ciebie jakąś tam ilość energii można uzyskać i w zależności od tego uzyskiwać inną ilość wodoru z reszta LPG i CNG są ściśle związane z występującymi pod ziemią paliwami kopalnymi więc jak się skończą to też jakaś alternatywa musi być (opracowana , przetestowana i gotowa do wprowadzenia na rynek) a z paliwami kopalnymi to wiadomo jak jest , jak nie ma się swoich zasobów i jest się na łasce innych to wiadomo jak jest z cenami takich paliw Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się