Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M108S?

Ciągnik Kubota M108S podczas serwisu w warsztacie prezentuje solidną konstrukcję i nowoczesne rozwiązania techniczne. Z mocą znamionową 108 KM, napędzany silnikiem Kubota V3800 o pojemności 3.8 L i czterech cylindrach, ten model jest przygotowany do wymagających zadań w gospodarstwie rolnym. Współpracuje z mechaniką opartej na skrzyni biegów z wieloma przełożeniami, co zapewnia elastyczność podczas pracy w różnych warunkach terenowych. Maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 4100 kg ułatwia podnoszenie i transportowanie ciężkich maszyn towarzyszących, co czyni go niezastąpionym narzędziem w rolniczych operacjach.




Rekomendowane komentarze

tylko pytanie z czego jest wykonana pompa paliwowa. Może być z jakiegoś stopu metalu których magnes nie wyłapie. Ja myślałem w Golfie VI 1.6 TDI z 2012r pod filtr paliwa przyczepić magnes neodymowy ale nie wiem czy jest sens. Narazie wymieniłem 4 wtryskiwacze używki za 2000zł komplet i jeżdżę dalej. Możliwe że też siadły przy przebiegu 180tys z czasem bo im nowsze tym słabszej jakości. Ponoć w 1.6 tdi jest słabej jakości układ paliwowy, tak się czyta w sieci. Ale o tym różnie mówią. Że słabe paliwo, że słaby układ paliwowy, że zmęczenie materiału z czasem.

Teraz jest plastik fantastik plus chińska elektronika i blachy gdzie grubość metalu jest taka sama jak otaczającej go farby.

czy elektronika jest chińska w maszynach rolniczych to nie powiedziałbym  , na pewno trochę oszczędności robi się na miniaturyzacji i odchudzaniu laminatów pod sterowanie , lut bezołowiowy podobno pogarsza trwałość  elektroniki choć lakierowanie na pewno daje duża pewność trwałego zabezpieczenia 

testy fabryczne też raczej zapewniają w większości przypadków "trwałość i niezawodność " tylko przez okres gwarancji

mam scenika dti z 98 roku i ma nakulane 424000 km i z układem paliwowym nie bylo od nowości nic robione i tankuje tylko na orlenie. Mam też trzy perkinsy od rocznika 1985 do 2011 i też nic przy układach paliwowych nie było robione. Paliwo lane zawsze przez pończochę. W przyszlym roku kupię nowy samochód ale chyba zdecyduje sie na benzyne bo jak się czyta o tych cyrkach z nowymi dieslami to strach.

a wodór skąd? Najszybciej z gazu ziemnego.W perspektywie czasu to nikiel w aku wychodzi bardziej eko...

najlepiej z elektrolizy do której wykorzystałoby się odnawialną energię elektryczną z elektrowni wiatrowych i paneli fotowoltaicznych bo w zależności od warunków jest z nich dość szybkozmienna ilość energii przez co zwykłe  elektrownie pracujące non stop musza się nakombinować by raz puścić więcej a raz mniej energii do sieci. 

i co? odpalamy elektrolizę tylko jak wieje albo niema chmur? Rozwiązaniem byłoby pokrycie pustyni elektrownią i wykorzystanie wody oceanicznej bo przy obecnym deficycie wody słodkiej szkoda. Dochodzi jeszcze do tego efektywność tego procesu i uzyskania wodoru.Mamy do dyspozycji LPG i silniki na to paliwo. Nie chodzi mi o przeróbki tylko dedykowane rozwiązania. Poco kombinować? LPG jest dobrym paliwem i mało kłopotliwym w porównaniu do CNG. A gaz ziemny tak czy siak trzeba czyścić. A ogniwo paliwowe? Działa też na LPG a tylko elektryczny silnik jest w stanie zastąpić diesla...

i co? odpalamy elektrolizę tylko jak wieje albo niema chmur? ...

po prostu jest różna ilość mocy produkowana w zależności od prędkości wiatru (oczywiście w pewnych granicach) a dla fotovoltaiki w ilości promieniowania docierającego do paneli więc nawet przy pochmurnym ciebie jakąś tam ilość energii można uzyskać i w zależności od tego uzyskiwać inną ilość wodoru 

z reszta LPG i CNG są ściśle związane z występującymi pod ziemią paliwami kopalnymi więc jak się skończą to też jakaś alternatywa musi być (opracowana , przetestowana i gotowa do wprowadzenia na rynek)

a z paliwami kopalnymi to wiadomo jak jest , jak nie ma się swoich zasobów i jest się na łasce innych to wiadomo jak jest z cenami takich paliw 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v