Skocz do zawartości

Ursus C-355 + autosan x2



Jutro w akcje jak nie popada :)


Rekomendowane komentarze

@baretk5100  remont silnika w c355 był dobre 20 lat temu a remontowany był silnik w c360 4 lata temu to było wałek i koła wymieniane . W c355 ciśnienie jak mierzyłem z zeszłym roku to było 3-3,5 a c360 ma 5-5,5 ,olej turdus :)

@michrol99 u nas póki co starczy deszczu

 na orginalnym walku c4011 i c355 chodzą miekko lepiej brzmi silnik lzejsza praca a w walku od c360 twardo spwodowane tym ze lekko roznią sie krzywki i silnik w c360 zasysa wiecej powietrza i dzieki temu silnik pracuje tak twardo czasami wrecz nieprzyjemnie , pozatym niektore c 360 tez chodzą miekko roczniki miedzy 78-80r i  83-84r prawdopodobnie spowodowane tym ze zakladano co bylo lub jakies resztki trudno okreslic. Reasumując podczas naprawy silnika tylko w ostatecznosci trzeba wymienic gdy jest zbyt luzny i praktycznie niema cisnienia i a silnik na walku  traci najwiecej cisnienia 

@baretk5100 c360 miała wymieniany wałek bo stary to był cud że to jeszcze chodziło  a w c355 jak będę robił remont to tylko tłoki i tuleje bo ciśnienie ma no chyba że najpierw skrzynie przyjdzie zrobić :)

@Piotr1216 ja tam w takie przeróbki się nie bawię :D U nas po południu dzisiaj wszyscy kosili jak szło wjechać oczywiście , jedni rzepak inny zboża . Nadstawek nie zdążyłem zrobić żeby założyć :D

żeby miękko chodziła, wystarczy pompę ustawić na 22* przed GMP, na 24 chodzi twardo... ale ma lepsze kopyto... wiem że zaraz sie zacznie,,ze różnicy pewnie nie czuć, ale w orce czuć

zgadza sie w 100% ja osobiscie dokladnie sprawdzalem jak sie ciagnik zachowuje na poszczegolnych stopniach wtrysku na gornej bardzo rowno pracowal miekko przyjemnie lecz niestety gdy ciagnik zaczynal sie kopac silnik za bardzo spadal z obrotow  brakowalo mocy na srodkowej  krresce bylo duzo lepiej ciagnik sie nie poddawal rył sie w ziemie lecz silnik mial wiecej czasu na kopanie ale gdy juz byl blisko kopania po zwolnice  słabł a silnik pracowal polowicznie wywarzone miedzy twardą a miekka pracą no i na dolnej kresce ciagnik pracowal glosno twardo nieprzyjemnie ale gdy plug wbil sie w ziemie to ciagnik siadal doslownie po zwolnice i bylo czuc roznice w odczuciu taki wrzawszy pod obciazeniem a co do momentu obrotowego silnika  na poszczegolnych stopniach byl praktycznie nieodczuwalny (lekko odczuwalny byl miedzy roznicą gorną a dolną kreską ale naprawde bardzo slabo wyczuwalny)  test byl wykonywany pod jesien byla to orka zimowa na 1 i 2 klasie ziemi. W wyniku tego testu ustawilem  u siebie początek wtrysku tak lekko pod srodkową kreską okolo 23 stopnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v