stempos1980 7953 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Rzeczywiście perełka -wszędzie rudo mechanicznie też do remontu? Odnośnik do komentarza
Setik 581 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 A miałeś w sezonie dać sobie spokój Ale człowieka zawsze o coś podkusi. No stan faktycznie igła. Odnośnik do komentarza
Mentos223 215 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Mechanicznie i wizualnie tak to sprzęt z Iwonicza Odnośnik do komentarza
farmtrac8244 450 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Nie wiem co jest takiego fascynującego w starych paściach gdzie remont swoje wyniesie. Ale jak kto lubi Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dlaczego wygonil ? Panowie powiedzcie jak to jest z tymi (chyba czeskimi kabinami ) na c-355 , c-360 a nawet na c-360 3p ? Widzę ze w różnych latach je montowano . Odnośnik do komentarza
farmtrac8244 450 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Bo pewnie było tak co fabryka miała to to zakładała Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Jaka fabryka? Jedynie fabryczna to była Kunów orzech.Kabina Czeska tak zwana KB 3 Montowana starszych zetorach a że taka sama prawie jak konstrukcja jak c-360 to je importowali do polski.Okres w których najczęściej można było spotkać do roczniki 1978-1981 i w tamtych latach do wyboru z kabinami nie było dużo bo blaszak czeska rurowa podobna do sokólki i ta.Jeszcze Ursus na eksportowe c-355 Dawał kabinę. Odnośnik do komentarza
Krzysztofsame 70 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Jeszcze tragedi nie ma ale no jak ja bedziesz malowal i co będzie ribione Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Jaka fabryka? Jedynie fabryczna to była Kunów orzech.Kabina Czeska tak zwana KB 3 Montowana starszych zetorach a że taka sama prawie jak konstrukcja jak c-360 to je importowali do polski.Okres w których najczęściej można było spotkać do roczniki 1978-1981 i w tamtych latach do wyboru z kabinami nie było dużo bo blaszak czeska rurowa podobna do sokólki i ta.Jeszcze Ursus na eksportowe c-355 Dawał kabinę. Wydaje mi się ze fabrycznie c-360 nie miały wogole kabiny , nawet puszki (czy czasami nie jest ona określona jako budka kierowcy w literaturze ?) chyba ze mieli w Ursusie dostarczane kabiny na plac i montowali dopiero gdy klient chciał . tak jak w 3512 . Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tak ona jest określona jako budka kierowcy niby nie miały ale w instrukcji jest podana jej waga wymiary oraz jest zawarta jako wyposażenie na żądanie.KB 3 może dość fajnie wygląda na c-360 ale w środku strasznie mało miejsca wąskie wejście mała tylna szyba a jaka dziura z tyłu ,plusem tam w niej było że miała siedzisko dla pasażera taka mini ławeczka. Odnośnik do komentarza
wisera 532 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tylko nie wywalaj atrapy i wąsów, a przynajmniej na złom ich nie wywalaj bomtomjuż rzadko spotykane jest Odnośnik do komentarza
kitowiak 529 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Wydaje mi się ze fabrycznie c-360 nie miały wogole kabiny , nawet puszki (czy czasami nie jest ona określona jako budka kierowcy w literaturze ?) chyba ze mieli w Ursusie dostarczane kabiny na plac i montowali dopiero gdy klient chciał . tak jak w 3512 . Bo z tego co ja wiem to nie miały kabin puszka była opcją jedynie, a resztę ludzie kupowali od prywaciarzy Odnośnik do komentarza
lisu9708 38 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Widzę że klientów ci nie brakuje Kiedyś u mnie była 60tka z taką kabiną tylko błotniki już miała dorabiane inne Były niej zwolnice od 4011 więc na drodze nie miała równych Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 z wyglądu źle nie jest mechanicznie ogarnąc i można jeszcze w polu robić Odnośnik do komentarza
Mentos223 215 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Z wyglądu to masakra wstyd tym było na testy jeździć co w niej siedzi ....... do roboty skrzynia,most,podnośnik,sprzęgło,prostowanie błotników maski malowanie elektryka i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie Odnośnik do komentarza
withanight 1108 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Z wyglądu to masakra wstyd tym było na testy jeździć co w niej siedzi ....... do roboty skrzynia,most,podnośnik,sprzęgło,prostowanie błotników maski malowanie elektryka i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie Wymień lepiej co nie jest przy niej do zrobienia to będzie szybciej Odnośnik do komentarza
farmtrac8244 450 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 No to można powiedzieć kupił ciągnik niespodziankę. Sam remont wyniesie parę tysięcy. A to dla siebie czy na handel? Odnośnik do komentarza
Mentos223 215 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Nie kupiłem po co mi druga 60 ja remontuje dla klientów a filmik może coś się zrobi Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Z tego co wymienił to chyba silnik tylko zdrowy choć bym sprawdził wtryskiwacze głowicę oraz ciśnienie sprężania i oleju Odnośnik do komentarza
farmtrac8244 450 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 @up silnik może być dobry a równie dobrze dziadostwo Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się